تاریخ انتشار: شنبه 1396/03/06 - 09:48
کد خبر: 236433

نکات ساده برای خوش‌تیپی و باوقاری بانوان

شاید خود فرد متوجه نشود ولی همیشه خانمی که بوی خوبی می‌دهد تصویر ذهنی خاصی در ذهن دیگران ایجاد می‌کند. افراد ناخودآگاه جذب کسانی می‌شوند که بوی خوبی می‌دهند. عطر خوب و بوی خوش به راحتی در ذهن دیگران نفوذ می‌کند و قابلیت جذب دارد. پس همیشه سعی کنید از یک عطر زنانه خوب با بوی خوش و ملایم استفاده کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: یک خانم همیشه علاقه دارند زیبا و باوقار و خوش‌تیپ دیده شود و این کار اصلا سخت نیست با کارهای ساده و کوچک نیز می‌توان یک خانم زیبا و باوقار و خوش‌تیپ بود.

زیبایی یک خانم به آرایش، مدل مو، طرز لباس پوشیدن بستگی دارد و خوش‌تیپی یک خانم به ترکیب رنگ‌ لباس و مدل لباس‌ها بستگی دارد. این مدل لباس ممکن است مدل لباس مجلسی باشد یا اسپورت زنانه و دخترانه و ...  باید در انتخاب لباس‌ها و طرز پوشش دقت کنیم تا در عین زیبایی و خوش‌تیپی، باوقار دیده شویم.

در ادامه مطلب به نقل از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها، نکات ساده و کاربردی برای تبدیل شدن به یک خانم زیبا و باوقار را می‌خوانیم.

باید تمیز باشید
یک خانم باوقار همیشه باید تمیز باشد، هیچ گاه نباید موهای روغنی داشته باشد و بدنش بوی عرق دهد. باید بهداشت فردی را رعایت کند. مخصوصا در فضل تابستان تا می‌توانید دوش بگیرید، هر روز یک بار. تا هم سر حال شوید و هم بدنتان هیچ وقت بوی عرق ندهد. از دئودورانت استفاده کنید بعد از دوش به زیر بغل دئودورانت بزنید. اصلاح کردن موهای زائد بدن نباید هیچ‌گاه فراموش شود.
 
همیشه مرتب باشید
مرتب بودن با تمیز بودن فرق دارد، تمیز بودن اغلب با دوش گرفتن و شستن لباس حل می‌شود ولی مرتب بودن متفاوت است. پس وقتی خانمی هر روز دوش می‌گیرد، یعنی تمیز است ولی اگر موهایش را شانه نزند مرتب نیست. اگر خانمی ناخن‌هایش را سوهان نکند مرتب نیست. پس علاوه بر تمیز بودن باید مرتب نیز باشید. ناخن‌هایتان را سوهان بزنید، ماهایتان را شانه بزنید و ...
 
به اندازه  آرایش کنید
موقع آرایش کردن، فقط از کانسیلر، کرم پودر و یا پودر استفاده کنید تا پوستتان یک‌دست شود و براق دیده نشود. مخصوصا در فصل تابستان براق دیده شدن چهره حالت خوبی ایجاد نمی‌کند. برای آرایش صورت سعی کنید سایه چشم و رژ لبتان رنگ ملایمی داشته باشد. تا می‌توانید از ریمل و خط چشم کمتر استفاده کنید. یادتان باشد که آرایش زیاد سن شما را بیشتر می‌کند.
 
بعضی اوقات برای بیرون رفتن‌ها خاص و مهمانی‌ها باید از رژ لب‌های پررنگ هم استفاده کنید. مثلا رژ لب قرمز انتخاب مناسبی برای رژ لب می‌باشد حتی اگر آرایش کمی داشته باشید یا زدن رژ قرمز آرایشتان بیشتر به چشم می‌خورد.
 
عطر خوبی بزنید
شاید خود فرد متوجه نشود ولی همیشه خانمی که بوی خوبی می‌دهد تصویر ذهنی خاصی در ذهن دیگران ایجاد می‌کند.  افراد ناخودآگاه جذب کسانی می‌شوند که بوی خوبی می‌دهند. عطر خوب و بوی خوش به راحتی در ذهن دیگران نفوذ می‌کند و قابلیت جذب دارد. پس همیشه سعی کنید از یک عطر زنانه خوب با بوی خوش و ملایم استفاده کنید.
 
همیشه صاف بایستید
مورد دیگری که باعث باوقار و خوش اندام دیده شدن بانوان می‌شود، طرز ایستادن است! بله تعجب نکنید از روی طرز ایستادن هم می‌توان باوقار و خوش‌اندام دیده شد. همیشه یک خانم باوقار و باکلاس صاف و زیبا می‌ایستد صاف ایستادن باعث لاغرتر دیده شدن و خوش‌اندام دیده شدن می‌شود. پس تمرین کنید که همیشه صاف بایستید.
 
یک مدل موی صاف انتخاب کنید
موهای یک خانم تاثیر زیادی روی زیبایی آن دارد. هر خانم باوقار  باکلاس باید موهای زیبایی داشته باشد. مدل مو می‌تواند چهره شما را زیبا یا نازیبا نشان دهد پس باید در انتخاب مدل مو دقت کنید. مدل مویی را انتخاب کنید که موهای شما را به بهترین نحو نشان دهد. مدل موی صاف می‌تواند یکی از انتخاب‌های یک خانم باوقار و زیبا باشد.
 
لاک بزنید
دست‌های یک خانم باید زیبا باشد و ناخن و لاک در زیبایی دست خانم تاثیر فراوانی دارد پس باید بهترین رنگ لاک ناخن را انتخاب کنید. مثلا رنگ‌های صورتی ، کرمی و ... که رنگ‌های ملایمی هستند ، می‌توانند انتخاب خوبی باشند و باعث باوقار دیده شدن خانم شود ولی این به این معنا نیست که رنگ‌های دیگر زیبا نیستند و باوقار دیده نمی‌شود بلکه هر رنگی را می‌توان به موقع استفاده کرد.
 
مجله صورتی‌ها ، منبع فوق‌العاده با صدها مطلب باکیفیت در حوزه سبک زندگی بهتر بانوان و دختران ایرانی:
 
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top