تاریخ انتشار: شنبه 1396/03/06 - 14:20
کد خبر: 236479

در پی تغییراتی در اداره ورزش و جوانان استان:

واکنش یک دبیر تربیت بدنی، به استاندار سیستان و بلوچستان

توفیقات ورزشی اخیر نه تنها ماحصل مدیریت فعلی نبوده بلکه نابودی و عقب گرد برخی از رشته های ورزشی نتیجه حضور مدیریست که نه تحصیلات تخصصی این سازمان را دارد و نه تجربه کافی.

خبرنامه دانشجویان ایران: توفیقات ورزشی اخیر نه تنها ماحصل مدیریت فعلی نبوده بلکه نابودی و عقب گرد برخی از رشته های ورزشی نتیجه حضور مدیریست که نه تحصیلات تخصصی این سازمان را دارد و نه تجربه کافی.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»،حمیدرضا عبدی به استاندار سیستان و بلوچستان در پی تغییراتی در اداره ورزش و جوانان در قالب نامه سرگشاده اعتراض نمود. متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

- استاندار سیستان و بلوچستان
جناب آقای علی اوسط هاشمی استاندار محترم سیستان و بلوچستان

چند روز قبل شاهد تغییری در اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بودیم، ورزش و جوانان استان نیاز به تغییر داشت اما تغییر یک متخصص ورزش و جوانان کاری به دور از عقلانیت بود، جامعه ورزش خواستار تغییر فرد یا افرادی  بود که دروغ، نشر آمار و ارقام کذب، بی حرمتی به اصحاب رسانه، حیف و میل بیت المال و به طور کلی نابودی بخشی از ورزش استان را سرلوحه کارشان قرار داده اند.

- در حالیکه عباس آرامی مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران ، جز سه مربی برتر کشور و مربی اولین قهرمان جهان در یک رشته المپیکی استان بخاطر عدم حمایت های مالی و نداشتن شغل و درآمد کافی سودای ترک استان را در سر میپرواند، مدیرکل ورزش و جوانان برادر زاده خود و معاونت توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل داماد خود را به صورت قرارداد طرح عمران جذب اداره کل ورزش و جوانان کرده اند، جذب قهرمانان جهان و آسیا و همچنین نیروهای ماده 17 با بیش از یک دهه سابقه درون این اداره باید در اولویت قرار میگرفت نه جذب نور چشمی های آقایان، تبدیل ساختمان اداری مجتمع امام علی (ع) به منزل سازمانی معاونت توسعه ورزش این اداره کل نیز در نوع خود جالب بود. تعمیر بنای سالن وزنه برداری  با هزینه قابل توجهی به اتمام رسید اما پس از گذشت چند ماه صرفا بخاطر سوء مدیریت اداره کل ورزش و جوانان مانند سالن های دیگر مجموعه تخریب شد! اگر ورزش و جوانان پول های اینچنینی دارد پس چرا حقوق کارکنان آن چند ماه به تعویق می افتاد و به بهانه عدم وجود بودجه سهمیه رشته های لیگ برتری از زمان مدیریت فعلی یکی پس از دیگری از دست رفت؟

- برادر فرهیخته من، مدیریت سازمان ورزشی تخصص و تجربه خاص خودش را میطلبد، به طوری که  یک دانش آموخته رشته حقوق با تجربه صرفا ریاست یک هیئت ورزشی بعید به نظر میرسد توان و سواد اداره یک سازمان ورزشی را داشته باشد، میگویند اگر افراد متخصص در کنار مدیر قرار بگیرند با مشاوره های فنی توان پوشش ضعف های مدیریتی وی را خواهند داشت، اما کدام فرد متخصص؟ اگر به گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد مراجعه کنید مدرک کارشناسی معاون توسعه ورزش استان شهره است. شوربختانه تمامی افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری گرایشات تربیت بدنی شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان به طور محسوس نامحسوسی حذف می شوند، آخرین مورد معاونت امور فرهنگی و جوانان این اداره کل بود.

- چندی پیش بخاطر فعالیت های معاونت سابق امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جونان سیستان و بلوچستان حضرتعالی دومین استاندار جوان یاور و جوان باور در سطح کشور انتخاب شدید و از شما تجلیل شد، از نظر حقیر شما کمتر ارزشی برای جوانان این دیار قائلید. مردم حق دارند بدانند که  از تعداد جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان که تشکیل شده حضرتعالی در چند جلسه شرکت داشته اید؟ به راستی در افتتاحیه خانه جوان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت چرا حضور نداشتید؟ خانه جوان زاهدان هم خانه جوان برتر کشور شناخته شد به شما و مردم شریف استانم شادباش عرض می کنم، توفیقات اخیر ورزش و جوانان استان که اکثرا به حوزه جوانان مربوط میشد ماحصل فعالیت های همین فرد برکنار شده بود.

- توفیقات ورزشی اخیر نه تنها ماحصل مدیریت فعلی نبوده بلکه نابودی و عقب گرد برخی از رشته های ورزشی نتیجه حضور مدیریست که نه تحصیلات تخصصی این سازمان را دارد و نه تجربه کافی.

- جناب هاشمی
ضمن پوزش از اینکه حضرتعالی را در یک نامه سرگشاده مورد خطاب قرار داده ام، فعالیت های با موضوع وحدت ، صمیمیت جوانان جهت فعالیت های اجتماعی و انسان دوستانه خارج از حب و بغض های قومی و مذهبی از دست آورد های حوزه جوانان بود که متاسفانه خواسته یا ناخواسته مورد توجه قرار نگرفت.

- استاندار محترم
بی شک شما از مدیرانتان حمایت خواهید کرد اما در خلوت خود بیاندیشید و میزان سواد مدیرکل و معاونین فعلی اداره کل ورزش و جوانان را ارزیابی  و با کارکنان این اداره کل قیاس کنید، ببینید آیا افراد در جایگاه واقعی خود هستند یا خیر؟

با تشکر فراوان
حمیدرضا عابدی
دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top