تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/03/08 - 11:36
کد خبر: 236687

پرونده ۲۰۳۰ بسته شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی سند ۲۰۳۰ در این کمیسیون گفت:‌ منویات رهبری در این رابطه فصل‌الخطاب است و پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پرونده ۲۰۳۰ بسته شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی سند ۲۰۳۰ در این کمیسیون گفت:‌ منویات رهبری در این رابطه فصل‌الخطاب است و پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پرونده ۲۰۳۰ بسته شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نسیم، فاطمه سعیدی در خصوص بررسی سند آموزش 2030 در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز گذشته سند آموزش 2030 با حضور وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان وزارت علوم به صورت کلی بررسی و تأکید شد آخرین تصمیم فصل الخطاب،‌ بیانات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: آموزش و پرورش اجرای سند 2030 را متوقف کرده است وزیر آموزش و پرورش با ابلاغ دولت به معاونان خود اعلام کرده بود که اجرای این سند را متوقف کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام انتخابات و حتی پس از توقف اجرای سند 2030 با سخنان رهبری، شاهد بودیم که در رابطه با 2030 سخنرانی‌هایی مطرح و شب نامه‌هایی توزیع شد که به تخریب آموزش و پرورش منجر و این مقوله تضعیف آموزش و پرورش را به همراه داشت بنابراین بنده به عنوان یکی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس درخواست کردم که وزیر اطلاعات به کمیسیون دعوت شود تا قضیه شب نامه‌ها و سخنرانی‌هایی که منجر به تخریب آموزش‌وپرورش و معلمان شد، ریشه یابی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجدد بررسی سند 2030 در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه خواهد داشت، گفت: پیام رهبری برای همه ما کفایت می‌کند تا سند 2030 را تمام کنیم و دولت و آموزش و پرورش نیز این کار را انجام داده‌اند البته اعلام شد که شاید برای روشن شدن افکار عمومی گزارشی در رابطه با سند 2030 اعلام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشت که مسئولان دولت و آموزش و پرورش با توجه به مسائل فرهنگی و دینی برای اجرای سند 2030 حق تحفظ گرفته بودند تا اجرای‌آن هماهنگ با ارزش‌های ملی و اسلامی ما باشد. مطالبی که در رابطه با 2030 در جامعه مطرح شده به ویژه ارائه آموزش‌های جنسی در مدارس به هیچ عنوان صحت ندارد و این موضوعات توهین به معلمان است چرا که می‌گویند این مسائل توسط آنها تدریس می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با پیام ایشان پرونده 2030 بسته شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top