تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/03/08 - 19:18
کد خبر: 236750

بهترین نرم‌افزارهای کاربردی ایرانی؛

ده اپلیکیشنی که هر ایرانی باید روی گوشی موبایل نصب کند +دانلود

ده اپلیکیشنی که هر ایرانی باید روی گوشی موبایل نصب کند +دانلود

در چند سال اخیر اپلیکیشن های ایرانی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتند و خوش‌بختانه برای بسیاری از کارهای روزانه چندین اپلیکیشن بومی خوب منتشر شده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید همه کارها را با گوشی تلفن همراه‌تان انجام دهید؛ پس حتما به ده اپلیکیشن زیر نیاز خواهید داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: در چند سال اخیر اپلیکیشن های ایرانی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتند و خوش‌بختانه برای بسیاری از کارهای روزانه چندین اپلیکیشن بومی خوب منتشر شده است.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید همه کارها را با گوشی تلفن همراه‌تان انجام دهید؛ پس حتما به ده اپلیکیشن زیر نیاز خواهید داشت.

دانلود کنید: Quiz of Kings جذاب‌ترین بازی موبایل معمایی ایران
ایده بازی‌های معمایی در دنیای موبایل ایده تازه‌ای نیست و صدها یا شاید هزاران برنامه به همین سبک طراحی و منتشر شده است اما بازی Quiz of Kings به بهترین نحو اجرا شده و شاید بهترین بازی رقابتی معمایی چند سال اخیر باشد که تا کنون بیش از ۳.۵ میلیون مخاطب دارد و تب بازی‌ کردنش در میان جوانان بالا گرفته است.

دانلود کنید: با بیب‌تونز رایگان موسیقی ایرانی گوش کنید و قانونی بخرید
در بازار آشفته و غیرقانونی نشر و دانلود موسیقی ایرانی؛ بیب‌تونز غنیمت است. پلتفرمی که شامل ده‌ها هزار آهنگ از خوانندگان موسیقی ایرانی به صورت دسته‌بندی و همراه با توضیح است. می‌توانید این آهنگ‌ها را گوش کنید یا با خرید قانونی‌شان؛ با فرمت MP3 دانلود کنید.

دانلود کنید: اپلیکیشنی برای خرید و فروش خودرو
خرید و فروش خودرو یکی از موضوع‌های داغ جامعه است که همه افراد به نوعی درگیرش هستند و البته عاشقان سینه‌چاک و علاقه‌مندان ۲۴ ساعته دارد. در گذشته؛ بهترین محل و مرجع برای آگهی‌های خودرویی روزنامه‌ها بودند اما امروزه اپلیکیشن‌های خودرویی جایگزین شدند. در ادامه می‌خواهیم یکی از بهترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش خودروهای سفر، کارکرده و تیونینگ را به شما معرفی کنیم.

دانلود کنید: اپلیکیشنی برای خرید آنلاین همه‌چیز!
می‌خواهیم به شما اپلیکیشنی معرفی کنیم تا بتوانید به صورت آنلاین هرچیزی را خریده یا رزرو کنید و دیگر نیازی نداشته باشید برای هر کاری یک اپلیکیشن آنلاین نصب کنید.

دانلود کنید: موبوگرام؛ تلگرامی پیشرفته‌تر با قابلیت زمان‌بندی دانلودها
در این مقاله قصد داریم که اپلیکیشن پیام‌رسان قدرتمند دیگری که به نوعی نسخه تکمیل شده اپلیکیشن تلگرام است را به شما عزیزان معرفی کنیم. این اپلیکیشن موبوگرام نام دارد و در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های جایگزین تلگرام، عملکردی سریع‌تر و روان‌تر داشته و قابلیت‌های متفاوتی را ارائه می‌کند.

دانلود کنید: کامل‌ترین اپلیکیشن نرخ طلا، سکه و ارز
امروز می‌خواهیم اپلیکیشن رسمی اتحادیه طلا، جواهر و سکه را برای پیگیری نوسانات بازار به شما معرفی کنیم. «قیمت‌ها» کامل‌ترین اپلیکیشنی است که می‌توانید برای پلتفرم‌های موبایل پیدا کنید.

دانلود کنید: اپلیکیشن نوبت‌دهی آنلاین پزشکان به همراه مرجع داروها، بیماری‌ها و مراکز درمانی
همه ما در زندگی روزانه با بیماری‌ها، داروها، آزمایش و آزمایشگاه، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، طب سنتی و گیاهان دارویی سروکار داریم و می‌خواهیم درباره‌شان اطلاعات بیشتری داشته باشیم. اپلیکیشن «دکترساینا» تمام این اطلاعات را یک‌جا روی گوشی تلفن همراه در اختیار ما قرار می‌دهد.

دانلود کنید: ساعت هوشمند گویا با ویجت پارسی
اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که ضمن نصب در دستگاه اندرویدیتان بتواند نقش یک ساعت گویا و خودکار را ایفاء کند، اپلیکیشن "ساعت هوشمند گویا با ویجت پارسی" از بهترین گزینه‌های پیش‌رویتان محسوب می‌شود. با اپلیکیشن ساعت هوشمند گویا می‌توانید چشم بسته از ساعت مطلع شوید!

دانلود کنید: هزاران کتاب الکترونیکی فارسی روی موبایل شما
اگر شما هم مانند من کتاب‌باز و کتاب‌خوان باشید؛ نمی‌توانید به سراغ اپلیکیشن‌های کتاب نروید و چندتایی را دانلود و محک نزنید! حتا اگر عادت به خواندن کتاب‌های الکترونیکی به‌خصوص روی صفحه‌نمایش نداشته باشید؛ باز هم حس گشت‌وکذار در یک کتاب‌فروشی مجازی و خواندن خلاصه کتاب‌ها و دیدن جلدها و نویسنده‌ها حال شما را عوض می‌کند.

دانلود کنید: اپلیکیشن مرجع آگهی‌های استخدامی برای جویندگان کار
دیگر وقتش رسیده برای یافتن یک کار و درآمد مناسب به جای روزنامه به سراغ سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی بروید که شما را به طور هوشمند به سوی یک شغل خوب و مناسب هدایت می‌کنند. اپلیکیشن‌هایی که در هر دقیقه به‌روزرسانی می‌شوند و صدها آگهی استخدام از سراسر کشور را روی گوشی موبایل‌تان به شما نشان می‌دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top