تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/03/09 - 15:15
کد خبر: 236838

بازیگرانی که فدای شهرت هستند

بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به در کارهایش اهل رفاقت نبوده است، گفت: برخی از بازیگران برای شهرت حاضرند پول بدهند.

خبرنامه دانشجویان ایران:  بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به در کارهایش اهل رفاقت نبوده است، گفت: برخی از بازیگران برای شهرت حاضرند پول بدهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مینا نوروزی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان گفت: تاکنونپیشنهادی برای بازی در شبکه نمایش خانگی نداشته‌ام، اما اگر پیشنهاد خوبی در این شبکه داشته باشم، علاقمند به حضور در این زمینه هم هستم.

وی ادامه داد: با وجود نداشتن تجربه از بازی در شبکه نمایش خانگی، اما فکر می‌کنم این شبکه از لحاظ مالی شرایط بهتری نسبت به رسانه‌های دیگر دارد چرا که در این شبکه، در بیشتر موارد تهیه کننده‌ها و سرمایه‌گذار‌های خصوصی فعالیت می‌کنند.

بازیگر سریال " دنیای شیرین دریا" تصریح کرد: تاکنون در شبکه نمایش خانگی سریال‌های موفقی مانند "شهرزاد"تولید شده به گونه‌ای که این اثر مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرد.

وی اظهار کرد:  شاید یکی از دلایل کم کاری هنرمندان قدیمی این باشد که چهره‌های جدید برای مخاطبان جالب‌تر  هستند و شاید ما خوب نبوده‌ایم یا کم لطفی دوستان است و اینکه خیلی از افراد ما را به یاد نمی‌آورند.

نوروزی توضیح داد: من آدمی هستم که در کارهایم اهل رفاقت نبوده‌ام و جدا از اینکه نقش و چگونه اجرا کردن آن برایم اهمیت داشته، با خودخواهی اعلام می‌کنم که من با اخلاق هستم و همه را دوست دارم، اما اینکه چرا کم‌کاری برایم اتفاق افتاده را متوجه نمی‌شوم و اینکه چرا گاهی وقت‌ها، انسان‌ها در ذهن افرادی که باید بمانند، نمی‌مانند در  صورتی که مردم خیلی به ما لطف دارند و ما هم ارتباط خوبی با مخاطبانمان داریم.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد ممکن است بازیگرهای جوان برای کسب شهرت حتی حاضر به پرداخت مبالغی باشند تا در یک اثر به ایفای نقش بپردازند و اینکه بسیاری از این چهره‌های جدید ممکن است تخصص کافی را  نداشته باشند و حتی در مواردی، آموزش لازم را هم ندیده باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top