تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/03/16 - 15:55
کد خبر: 237401

واکنش بیش از 500 خبرنگار به توهین‌های وزیر بهداشت

آقای هاشمی حرمت جایگاه مقدس خبر، نقد و پرس‌شگری را نگه دارید چرا که خبرنگار پل ارتباطی مردم با شما است و قطع این ارتباط عدول از جایگاه خادمی و پاسخگویی به ملت عزیز و صبور تلقی می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: آقای هاشمی حرمت جایگاه مقدس خبر، نقد و پرس‌شگری را نگه دارید چرا که خبرنگار پل ارتباطی مردم با شما است و قطع این ارتباط عدول از جایگاه خادمی و پاسخگویی به ملت عزیز و صبور تلقی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، چند روز قبل بود که خبر برخورد نا مناسب وزیر بهداشت در حاشیه جلسه هیئت دولت با یکی از خبرنگاران در رسانه‌‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت، برخوردی که با واکنش‌های زیادی از طرف اصحاب رسانه همراه بود. ضمن آنکه این نخستین بار نبود که هاشمی منتقدان را با الفاظ توهین‌آمیز خطاب می‌کند و هربار با فرار رو به جلو و فرارفکنی  و با استفاده از قدرت رسانه های تحت اختیارش سعی می‌کند تا افکار عمومی را از اصل موضوع رخ داده دور کند.

اما وزیر باید به یاد داشته باشد این خبرنگارهای پرسشگر، همان هایی هستند که در افتتاح های گوناگون و مراسم های تبلیغاتی و نمایشی او را همراهی کرده اند و لحظه به لحظه آن را پوشش داده اند، حال چه شده است که خبرنگار وقتی سوال می کند مورد توهین و اهانت قرار می‌گیرد.

بلافاصله پس از برخورد نامناسب وزیر بهداشت با این خبرنگار موج گسترده‌ای از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی در این شبکه‌ها به راه افتاد و در ادامه این موج اعتراضی نسبت به برخورد نامناسب اعضای دولت با خبرنگاران کمپینی با عنوان «ما خبرنگاران مزدور نیستیم» تشکیل شد که تاکنون بیش از 500 خبرنگار از رسانه‌های مختلف به این کمپین پیوسته‌اند. در ادامه متن نامه این خبرنگاران خطاب به وزیر بهداشت را می‌خوانید:

بسم الله النور

نون و القلم

وزیر محترم بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

سلام و تهیت

چندیست که بدنه ی اهالی مظلوم رسانه، زخمی الفاظ و رفتار مدیران و مسئولان بالادستی دولتی شده است که شعار آزادی بیان و تحمل مخالفش صرفا بنرهای تبلیغات ستادهای انتخاباتی اش بود.

خبرنگار،فارغ از حزب و گروه و جناح و دسته

فارغ از روزنامه یا سایت خبرگزاری یا سایر مدیاها

فارغ از ملیت و اهلیت و زبان و لهجه و قوم و قبیله

هرچه که باشد "زبان مردم"است و پرسش گری رسالتش!

مزدور، بی شناسنامه،ضد انقلاب،چرت پُرس،برود به جهنم،بی شعور و الفاظی که عنوانش در این مجال نگنجد شایسته کلام و زیبنده ی دهان مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران نیست!

حرمت جایگاه مقدس خبر،نقد و پرس‌شگری را نگه دارید چرا که خبرنگار پل ارتباطی مردم با شما است و قطع این ارتباط عدول از جایگاه خادمی و پاسخگویی به ملت عزیز و صبور تلقی می‌شود.

و در پایان از شما عذر خواهی ،جبران قصور و عدم تکرار تقصیر را انتظار داشته و برایتان از درگاه خداوند منان توفیقات خدمت به محرومین و پرهیز از عُجب و اشرافی گری مسئلت می‌نماییم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top