تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/03/16 - 18:41
کد خبر: 237416

عکس‌های واقعی آیفون 8 فاش شدند +عکس

به تازگی شاهد انتشار جدیدترین عکس‌های واقعی آیفون 8 اپل در فضای مجازی بودیم. البته منظور از عکس‌های واقعی در واقع تصاویری هستند که به طور سه بعدی یا رندر طراحی نشده‌اند و به طور حقیقی توسط دوربین ضبط شده‌اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: به تازگی شاهد انتشار جدیدترین عکس‌های واقعی آیفون 8 اپل در فضای مجازی بودیم. البته منظور از عکس‌های واقعی در واقع تصاویری هستند که به طور سه بعدی یا رندر طراحی نشده‌اند و به طور حقیقی توسط دوربین ضبط شده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آیفون 8 اپل محصولی است که مدت‌ها است صحبت‌های زیادی در رابطه با آن می‌شود. شایعات و خبرهای غیر رسمی زیادی در مورد آیفون 8 شنیده‌ایم، اما هنوز اپل حتی کوچک‌ترین اشاره‌ای هم به ویژگی‌های احتمالی این اسمارت‌فون نداشته است. دوربین دوگانه عمودی، حذف اسکنر انگشت از لبه زیرین صفحه‌نمایش، احتمال ادغام این اسکنر با نمایشگر، تجهیز دستگاه به اسپیکرهای دوبل و قدرتمند، پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) و غیره همگی از مسائلی هستند که تاکنون به آیفون 8 اپل نسبت داده شده‌اند.

همچنین تا به امروز عکس‌های سه بعدی و رندرهای زیادی هم از آیفون 8 اپل منتشر شدند که زاده تفکرات و هنر طراحان گرافیک هستند. اما امروز شاهد عکس‌های بسیار جالبی بودیم که به آیفون 8 اپل نسبت داده شده‌اند. برخلاف رندرهای پیشین، عکس‌های جدید و مورد نظر و کاملا واقعی هستند و توسط دوربین ضبط شده‌اند، اما با این حال نمی‌توانیم به طور قطع مدعی شویم در که این تصاویر توسط نرم‌افزارهایی همچون فتوشاپ ویرایش و ساخته نشده باشند.

تصاویر جدید مورد نظر توسط سایت چینی iPhoneros منتشر شده‌اند و حاوی یک نکته بسیار مهم هستند! این نکته مربوط به انتقال اسکنر انگشت آیفون 8 به پنل پشتی دستگاه می‌شود. این موضوع را می‌توان یک کپی‌برداری کامل از سبک طراحی دستگاه‌های اندرویدی دانست که بعید می‌دانستیم اپل از آن استفاده کند! از نظر ما احتمال به‌کارگیری اسکنر انگشت آیفون 8 در زیر نمایشگر آن قریب‌الوقوع‌تر بود، اما در هر حال تصاویر جدید منتشر شده خلاف این امر را نشان می‌دهند.

با توجه به اینکه تقریبا تصاویر و رندرهای مشابه با عکس‌های جدید منتسب به آیفون 8 قبلا هم منتشر شده بود و مابین این تصاویر شباهت‌های زیادی وجود دارد، می‌توان به نوعی نتیجه‌گیری کرد که احتمالا عکس‌های فعلی طرح نهایی آیفون 8 اپل را نشان می‌دهند. در این عکس‌ها دوربین دوگانه آیفون 8 که با سنسورهای عمودی در گوشه بدنه دستگاه واقع شده است، به وضوح دیده می‌شود و برآمدگی آن کاملا محسوس است. همچنین چراغ فلش LED دستگاه هم ر زیر دوربین دوگانه آن به چشم می‌خورد.

اما علاوه بر پنل پشتی، تصاویر پنل جلویی آیفون 8 هم فاش شدند! در این تصاویر مشهود است که اسکنر انگشت دستگاه از زیر نمایشگر برداشته شده و حاشیه‌های صفحه نمایش هم کمتر شده‌اند. بنابراین نسبت تصویر به بدنه بیشتری ایجاد شده و اپل توانسته از نمایشگری بزرگ‌تر در ابعاد نسبتا مساوی با آیفون‌های پیشین خود استفاده کند. برخی از شایعات پیش از این حاکی از آن بودند که صفحه نمایش آیفون 8 حتی دوربین سلفی آن را هم در بر می‌گیرد، اما در عکس‌های فعلی شاهد پیاده‌سازی این سبک از طراحی نیستیم.

سایت iPhoneros اشاره کرده که منبع چینی ارسال کننده این عکس‌ها کاملا قابل اعتماد بوده و همواره اطلاعات صحیح و موثقی را در اختیارشان قرار داده است. این منبع اشاره کرده که این عکس‌ها مربوط به آخرین طرح تصویب شده آیفون 8 محسوب می‌شوند، اما نمی‌توان به طور قطعی مدعی شد که نسخه عمومی و نهایی آیفون 8 هم با همین ظاهر و سبک طراحی معرفی می‌شود. با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی آیفون‌های جدید اپل باقی مانده است، جای تعجبی ندارد که تغییراتی بر روی این طرح اعمال شود.

این روزها بیشترین تمرکز شایعات مرتبط با آیفون 8 بر روی اسکنر انگشت این دستگاه معطوف شده که این امر به مراتب جالب توجه است. طبق نظرسنجی که سایت 9to5mac چند وقت پیش برگزار کرد، 44 درصد از شرکت‌کنندگان مدعی شدند که اگر اسکنر انگشت آیفون 8 در زیر نمایشگر آن تعبیه نشود، باز هم آن را خریداری می‌کنند. در سمت مقابل 43 درصد این شرکت کنندگان هم مدعی شدند که اگر اسکنر انگشت آیفون 8 در زیر نمایشگر تعبیه نشود، آن را نخریده و منتظر نسل بعدی آیفون‌های کوپرتینویی‌ها می‌مانند.

منبع: 9to5mac

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top