تاریخ انتشار: شنبه 1396/03/20 - 10:56
کد خبر: 237703

همه آشِ نذری می‌دهند ما تئاترِ نذری

بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر این روزها در تدارک اجرای نمایش «ایلیا» در تالار وحدت است. وی عنوان می‌کند که همه آش نذری می‌دهند و او تئاتر نذری.

خبرنامه دانشجویان ایران: بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر این روزها در تدارک اجرای نمایش «ایلیا» در تالار وحدت است. وی عنوان می‌کند که همه آش نذری می‌دهند و او تئاتر نذری.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها نیز برنامه ویژه ماه مبارک را در تلویزیون تا سحر مجری گری می‌کند، فعالیت دیگری نیز در عرصه تئاتر دارد.

هاشمی در گفت وگو با فارس درباره نمایش «ایلیا» که قرار است در تالار وحدت به صحنه ببرد، عنوان کرد:‌این نمایش قرار بود از شنبه ، بیستم به اجرا برود که به دلیل تدابیر امنیتی تهران یک روز به تعویق افتاد و در بیست و یکم در تالا روحدت اجرای خود را شروع می‌کند و تا 31 خرداد نیز ادامه خواهد داشت.

وی درباره موضوع این نمایش گفت: اصل ماجرا درباره یک یهودی مسلمان شده است که محبت‌های حضرت علی (ع) زندگی او را متحول ساخته است.

هاشمی اظهار داشت: این یهودی که تحت پرورش پدرش که خاخام بزرگ یهودی است قرار داشته که در جنگ خیبر در مقابل علی (ع) جنیده خوی تندروی را از پدرش به ارث برده و به همین علت هم با علی (ع) به آزار و اذیت برمی خیزد اما بعد متوجه می‌شود که باید مثل علی(ع) و برخوردهای نرم و مهربان او دست از تندروی بردارد و بنابراین زندگی‌اش تغییر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع این نمایش بخشی برگرفته از یک واقعیت تاریخی زمان حضرت علی(ع) است اما اینطور نیست که صد در صد ماجرا واقعیت داشته باشد، گفت: نمایش در 80 دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

هاشمی بازیگران این نمایش را 50 نفر اعلام کرد و گفت: برخی از بازیگران شامل مرجان قمری، محمد مختاری، سعید بحرالعلومی، عارف برهمن ،‌یوسف طاهریان و ... هستند. آهنگساز این نمایش نیز شهروز حقی است البته موسیقی کار زنده نیست بلکه ساخته شده است.

وی ویژگی خاص این نمایش را نذری اجرا شدن آن دانست و گفت: ما همیشه در ماه مبارک رمضان اجرای نمایش نذری در سالن های مختلف داریم امسال هم ایلیا در تالار وحدت اجرا خواهد شد مردم با تلفن رزور ما که تماس بگیرند می توانند رایگان بلیط نمایش را دریافت کنند.

هاشمی همچنین در پایان عنوان کرد که همه آش نذری می‌دهند و او تئاتر نذری!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top