تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/03/21 - 14:09
کد خبر: 237855

صدایی که برای چادر مشکی بلند شد

متأسفانه بعد رونمایی از چادر مذکور ،شاهد برخی اظهار نظرهای مغرضانه با نیت تصفیه حساب‌های شخصی و جناحی در مورد این پوشش اختیاری شدیم .

خبرنامه دانشجویان ایران: متأسفانه بعد رونمایی از چادر مذکور ،شاهد برخی اظهار نظرهای مغرضانه با نیت تصفیه حساب‌های شخصی و جناحی در مورد این پوشش اختیاری شدیم .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق،‌ تعدادی از دانشجویان دغدغه مند و انقلابی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که خواستار پوشیدن چادر در محیط بالینی بودند ،بدون هیچ گونه وابستگی به هر نوع نهاد ،سازمان و تشکل خاص، به صورت کاملا خود جوش این خواسته و مطالبه را به طور کاملا قانونی ومنطقی با مسئولان دانشگاه مطرح نمودند و پیگیر طراحی چادرمذکور شدند، تا به دغدغه آن دسته از بانوانی که معتقد به استفاده از چادر در محیط های اجتماعی هستند ،پاسخ داده شود.

اما متأسفانه بعد رونمایی از چادر مذکور ،شاهد برخی اظهار نظرهای مغرضانه با نیت تصفیه حساب های شخصی و جناحی در مورد این پوشش اختیاری شدیم .

کاش دوستان منتقدمان قبل از هر اقدامی به این سوالات پاسخ دهند:

1 _چگونه مسوولین طرحی را که از بهره برداری آن کمتر از 24 ساعت در  استان نگذشته است، می توانند بدون بررسی ، انگ غیر کارشناسانه بودن را به این کار بچسبانند و طی اقدامی عجولانه آن را رد کند.

2_ آیا بهتر نبود به جای سلیقه‌ای قلمداد کردن این طرح، ایرادات را دلسوزانه حل نمایند تا برای اولین بار شاهد طرحی بومی در وزارت بهداشت برای حمایت از حجاب برتر باشیم .

3_آیا در حال حاضر رنگ های تیره ی سورمه ای ،قوه ای وسبز که در پوشش های مصوب وزارت بهداشت استفاده می شود از حیث کنترل عفونت در طی این سالها مشکلی ایجاد نموده است

4_ آیا در موارد مغایرت های صریح با قوانین کنترل عفونت بهداشت و درمان، من جمله ناخن بلند و لاک زده، موی رنگ شده، آرایش های نا متعارف، روپوش های  نه چندان تمیز، حاضر شدن برخی پزشکان زن و مرد بدون روپوش بر بالین بیمار و ... اقدامی جدی صورت گرفته است ؟

در خاتمه بر خود لازم می دانیم یادآور شویم این جا کشوری اسلامی است با قوانین و مقررات اسلامی که حجاب برای  بانوان آن ذلت نیست و بهترین نوع آن چادر است و احترام به عقاید و آزادی اندیشه از افتخارات این نظام است

و نباید ایده ها و نوآوری های نسل جوان دانشجو که در چارچوب هنجارهای اجتماعی و قوانین جاری مطرح می شود، منکوب و سرکوب شود.
از تمام دوستان منتقد درخواست داریم که با دلایل منطقی و انتقادات سازنده در ارتقاءاین طرح کمک فرمایند.

هستیم بر آن عهد که بستیم
والسلام علی من اتبع الهدی.
جمعی از دانشجویان دغدغه مند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«همه هسته‌ های فکری وفرهنگی و علمی و جهادی هر کدام کار کنند مستقلا،آتش به اختیار باشند. البته قرارگاه مرکزی دستور  می دهد .اما چنان چه قرارگاه مرکزی اختلال دارد،شما افسران جنگ نرم آن جا آتش به اختیارید.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top