تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/03/21 - 15:25
کد خبر: 237867

سکوت تاج در قبال کارشناس شراب!

فدراسیون باید بپذیرد بااستفاده از افراد نخبه ایرانی می‌توان به فوتبال بیمار این مملکت کمک کرد و فقط شعار اقتصاد مقاومتی سر ندهد تا مصداق این ضرب المثل باشد که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

خبرنامه دانشجویان ایران: فدراسیون باید بپذیرد بااستفاده از افراد نخبه ایرانی می‌توان به فوتبال بیمار این مملکت کمک کرد و فقط شعار اقتصاد مقاومتی سر ندهد تا مصداق این ضرب المثل باشد که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، مردم این روزها منتظر صعود تیم ملی فوتبال  ایران به جام جهانی هستند. این صعود برای یک شب هیجان انگیز است و همگی با هم خشنود خواهیم بود ولی واقعیت این است که هیجانات ناشی از صعود تیم های  ملی به دنبال تصمیم جدید فیفا در انتهای مسیر تاریخی خود قرار گرفته است زیرا در کمتر از هشت سال آینده (سال 2026) از قاره آسیا 8 تیم صعود خواهد کرد و در این برهه کشوری پیروز است که از حالا برای 8 سال آینده برنامه ریزی کند. جهت برنامه ریزی نیازمند مدیر باهوشی هستیم  که زیردستان باهوشی گزینش کند. مدیری مسلط به قوانین بین الملل و زبان انگلیسی جهت ارتباط گیری مناسب. صادقانه باید بپذیریم مدیران فعلی فدراسیون فوتبال در حد و اندازه های نام ایران نیستند

کی روش به عنوان یک مربی حرفه ای بارها نارضایتی خود را از ایرانیان اطراف و مدیریت اعلام داشته و مدیریت فعلی به جای جایگزینی افراد مناسب و باهوش ایرانی جهت کسب رضایت سرمربی پرتغالی، تمام زمام امور را به وی سپرده است ‎تا جایی که در سال اقتصاد مقاومتی، مدیر رسانه ای، فیزیوتراپ و غیره همگی پرتغالی و بدون پیشینه فوتبالی حرفه ای هستند.

متاسفانه در حال حاضر ترکیب تیم ملی از طریق فیس بوک شرکت پرتغالی اعلام می شود و یکی از دوستان کی روش به نام «فیلیپه سانتوس» کارهای رسانه ای تیم ملی را انجام می دهد. این فرد پرتغالی که در معرفی نامه خود گفته به ورزش، ارتباطات و شراب علاقه دارد در اقدامی عجیب و بی سابقه در دنیای ورزش کارهای مدیر رسانه ای تیم ملی را انجام می دهد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران به جای ارائه گزارش صادقانه به مردم ایران با سکوت و سرپوش گذاری سعی بر آرام جلوه دادن رخدادهای فوتبالی دارد

شاید وقت آن رسیده که وزارت ورزش به نقش نظارتی و هدایتی خود در فوتبال ورود کرده و بداند که این نقش هیچ تناقضی با بحث استقلال فدراسیون فوتبال ندارد. فدراسیون فوتبال نیز باید بپذیرد با استفاده از افراد نخبه و علاقمند ایرانی می توان به فوتبال بیمار این مملکت کمک کرد و فقط شعار اقتصاد مقاومتی سر ندهد و در عمل کاری دیگر کند تا مصداق این ضرب المثل باشد که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!

حرف پایانی اینکه انسان وارسته کسی است که اگر در مدیریت ناتوان است یا آن را مرمت کند یا کار را به دست کاردان بسپارد و برود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
اعتراف رسانه اپوزیسیون به توان موشکی ایران
کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه تخلف است
اینتر برای بیستمین‌ بار قهرمان سری‌ آ شد
زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد! +فیلم
فیلم گل سردار آزمون به بولونیا +فیلم
۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از غزه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top