تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/03/23 - 10:26
کد خبر: 238027

امتیاز ویژه قاریان، خیرین مدرسه‌ساز و مدافعان حرم در مدارس شاهد

نماینده وزیر در ستاد امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از امتیاز ویژه قاریان، خیرین مدرسه ساز و مدافعان حرم در مدارس شاهد خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده وزیر در ستاد امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از امتیاز ویژه قاریان، خیرین مدرسه ساز و مدافعان حرم در مدارس شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمدحسین کفراشی نماینده وزیر در ستاد امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از استقبال خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای ثبت نام در مدارس شاهد خبردادو افزود: اغلب دانش آموزان مدارس شاهد، فرزندان جانباز، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که طبق قانون جامع ایثارگران در این مدارس تحصیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بحث ثبت نام‌های مدارس شاهد، براساس میزان ایثارگری افراد، امتیازات را مشخص کنیم، البته فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران بدون هیچ گونه امتیازبندی وارد مدارس می شوند و ثبت نام آن ها قطعی است.

کفراشی گفت: فرزندان رزمندگان و افراد درجه2 خانواده شهدا و جانباران، براساس امتیازاتی که دارند، می توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

وی از درنظرگرفتن امتیاز برای ثبت نام قاریان، فرزندان مدافعان حرم، برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری و خیرین مدرسه ساز در مدارس شاهد خبر داد و اظهارکرد: علاوه بر موارد مذکور، اگر مدارس شاهد ظرفیت خالی داشته باشند، افراد عادی که از بستگان نزدیک جانبازان و ایثارگران هستند و محل سکونت آن ها به مدارس شاهد نزدیک است، می توانند در این مدارس ثبت نام کنند.

نماینده وزیر در ستاد امور شاهدو ایثارگران وزارت آموزش وپرورش از افزایش 80 نفری جمعیت دانش آموزی مدارش شاهد در سال تحصیلی 96-95 خبر داد و افزود: حدود250 هزار نفر از دانش آموزانی که در مدارس شاهد تحصیل می کنند از بستگان نزدیک خانواده‌های جانباران و ایثارگران هستند.

وی با بیان این که تمام تلاش ما براین است که فردی از خانواده ایثارگران برای تحصیل در مدارس شاهد با مشکل مواجه نشود، اظهارکرد: در سال های اخیر که سیستم سجا را راه اندازی کرده ایم، هیچ گونه شکایتی در زمینه ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد نداشته ایم.

کفراشی درخصوص پیش بینی آمارثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد در سال تحصیلی97-96 گفت: درب مدارس شاهد برای ایثارگران، جانبازان  و شهدا باز است و امکانات نیز برای این افراد،  مهیا خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top