تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/03/23 - 13:18
کد خبر: 238056

واکنش‌های مجازی افشای ارتباط آمدنیوز با آل‌سعود

پس از افشا شدن ارتباط آمدنیوز با آل سعود، کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند.

خبرنامه دانشجویان ایران: پس از افشا شدن ارتباط آمدنیوز با آل سعود، کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، افشاگری های اخیر رسانه های خبری، علیه کانال های تلگرامی ضد انقلاب از جمله آمدنیوز موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین اسناد وابستگی کانال و سایت آمدنیوز به آفرینندگان و حامیانِ داعش بیانگر این واقعیت است که سایت آمدنیوز رسماً متعلق به حکومت قبیله آل‌سعود است!

اسناد منتشر شده نشان می‌دهد دامین Amadnews.com پس از ثبت به نام «محمد شانتی»، توسط یک شرکت سعودی در سال 2012 میزبانی (host) شده است و سپس در سال 2014 فردی به نام «احمد الحسنات» این دامین را به نام خود ثبت می‌کند و بازهم با میزبانی شرکت سعودی! و بسیار جالب تر اینکه دو فرد مذکور (که هر دو واقعی هستند) در یک آدرس و یک ساختمان و یک پلاک زندگی می‌کنند، با این تفاوت که نفر اول، شهر محل اقامت خود را «غزه اسرائیل» و نفر دوم «غزه فلسطین» معرفی می‌کند!! علاوه بر آن، هردو فرد پیشگفته از حامیان و ستایندگان محمود عباس (ابومازن) هستند!! یعنی فرد مورد علاقه و حمایت قبیله آل سعود!

علنی شدن این وابستگی به یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر تبدیل شد و حتی لقب «سعود نیوز» به این بازوی رسانه ای ضدانقلاب داده شد. در ادامه موجی از این واکنش ها را می خوانید:

فاطمه مهربان در توئیترش نوشت: بنویسید آمدنیوز، بخوانید شجره ملعونه سعودی، بخوانید اسرائیلی که نقابش برافتاد.

کاربری به نام جنلی این توئیت را باز نشر داد: سعودنیوز از منافقین حمایت می کنه بودجه ش هم که سرویس هاى خارجى می دن از مدافعان حرم هم که نفرت داره...خب دیگه اسمش رو بذاره داعش نیوز!

ساجدی معتقد است: ‏ خود داعش هم با این دست فرمون از اسرائیل و آل سعود، گوش به حرفی نداره که آمدنیوز داره.

یکی از کاربران این سوال را مطرح کرد: ‏آمدنیوز باهویت سعودی_اسرائیلی بدنبال اختلاف افکنی و موج سواری، آیا دولت سایت و کانال این دشمنِ اتحاد و یکپارچگی ایران را مسدود می کند؟

علی قلهکی از فعالان رسانه ای نوشت: ‏حل معما باشما؛ هاست و دامین آمدنیوز ازعربستان-اسرائیل، خط دهی از ترکیه، پول ازعربستان-ترکیه، خروجی بنفع دولت، ترکیه و عربستان!

حسام الدین نیز به نکته ای متفاوت اشاره کرده است: ‏جالبه یه عده کلام خدا و پیغمبر رو گوش نمی دن میگن اینا مال عرباست بعد منبع معتبر خبرهاشون  آمد نیوز رسانه ی وابسته به عربستانه.

حسام عدالتی نوشت: ‏تا دیروز به ما میگفتن عرب پرست، دشمن تمدن باستانی ایران، مخالف حقوق زنان، ضدآزادی، الان می‌بینیم خودشون مرجع خبریشون سعودیه!

سجاد بر این باور است که ‏مدیریت اطلاعاتی، اجرایی و مالی آمدنیوز به ترتیب با اسرائیل، ترکیه و عربستانه! می گید نه ببینید تا حالا یه مطلب علیه این3کشور داده؟

مصطفی این توئیت را منتشر کرد: ‏خداییش اگه من می فهمیدم که منبع خبریم سعودنیوز بوده و تا الان تو زمین سعودی ها بازی می کردم، شرم داشتم توی خاک ایران قدم بزنم، اما برخی از اصلاح طلبا از رو نمیرن.

کهف الحصین به زبان طنز نوشت: ‏پس تا الان می‌گفتیم آمدنیوز اشتباه بوده درستش اینه: اَلآمَد اَلنّیوز

کاربر دیگری نوشت: می دونی از کجا عصبانی ام؟ از اونجایی که شعارش گسترش دمکراسیه ولی رفته از جایی پول گرفته که فرق صندوق رای و جانونی رو نمی دونن!

یکی از فعالان رسانه ای نوشت: سعودنیوز مدافعان حرم را جنگ طلب می داند و می گوید شهید نیستند، آیا نیازی به سند هم بود تا معلوم شود داعشی هستند؟!

سیدرضی این توئیتر را منتشر کرد: ‏جالب اینکه هرکی می خواد دربرابر جمهوری اسلامی بایسته سرش تو آخور سعودی‌های لعین می ره، از مهاجرانی بگیر تا زم

کاربر دیگری نوشت: ‏بازوی نظامی  آل سعود در سوریه و عراق که همان داعش باشد بریده شد، اکنون نوبت به بازوی رسانه ای و تجزیه طلب آن ها یعنی آمدنیوز رسیده

حسن نوشت: آمدنیوز خبر می زد که امام رضا رو جناحی نکنید! آخه لامصب تو که طرف دشمنانی امام رضایی.

کاربر دیگری این توئیت را منتشر کرد: سعودنیوز مردم رو تحریک می کرد بحضوردر درگیری مجلس واسه تهیه عکس و فیلم، نگو اطاعت امر محمدبن سلمان بوده.

یکی دیگر از کاربران تیز هوش به این نکته اشاره کرد: ‏با مشخص شدن پشت پرده ی آمد نیوز دلیل اصرار این رسانه ی مزدور به اینکه حوادث اخیر کار خود ایران بوده مشخص شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top