تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/03/23 - 15:53
کد خبر: 238084

سفر به کیش با هزینه معقول

استفاده از تورهای کیش از آن جهت می‌تواند صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد که این تورها گردشگران را در برآورد هر چه بهتر هزینه سفر یاری می‌کنند. به عبارت دیگر، هزینه‌های اصلی سفر که مربوط به امکانات اقامتی و حمل و نقل است، به صورت کاملاً شفاف در این تورها برآورد شده‌اند. حال بحث بر سر این است که چه تورهایی باید انتخاب شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: استفاده از تورهای کیش از آن جهت می‌تواند صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد که این تورها گردشگران را در برآورد هر چه بهتر هزینه سفر یاری می‌کنند. به عبارت دیگر، هزینه‌های اصلی سفر که مربوط به امکانات اقامتی و حمل و نقل است، به صورت کاملاً شفاف در این تورها برآورد شده‌اند. حال بحث بر سر این است که چه تورهایی باید انتخاب شوند.

گردشگرانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند، عموماً به سه دسته تقسیم می‌شوند:
دسته اول کسانی هستند که علاقمند به سفر کم‌هزینه هستند؛ برای این دسته از گردشگران، امکانات هتلی چندان اهمیتی ندارد و بیشتر مایل‌اند که سهم عمده‌ای از بودجه سفرشان را به استفاده از تفریحات کیش اختصاص دهند. تورهای ارزانی برای این دسته از گردشگران طراحی شده است تا بتوانند با بودجه موردنظرشان تور کیش را تجربه کنند. از حق نگذریم که این دسته نسبت به سایرین جمعیت بیشتری دارد و به همین خاطر هم هست که بسیاری از هتل‌های کیش قیمت‌های مناسبی را برای علاقمندان به سفرهای کم‌هزینه ارائه می‌کنند.

البته همیشه به این دسته از گردشگران توصیه می‌شود که حداقل هفته‌ای پیش از تاریخی که می‌خواهند مسافرت‌شان را آغاز کنند، اقدامات لازم را برای رزرو تورهای کیش انجام دهند؛ چرا که جزیره کیش از مقاصد پرمخاطب گردشگری در ایران است!

دسته دوم گردشگرانی‌اند که علاقمند به امکانات هتلی لوکس هستند و به مانند دسته اول، جمعیت این دسته از گردشگران هم زیاد است. هتل‌های 5 ستاره کیش که به جرئت می‌توان ادعا کرد بهترین‌ 5 ستاره‌های کشور هستند، در خدمت همین دسته از گردشگران است. هتل‌هایی نظیر ترنج، داریوش، شایگان، مارینا، شایان، مریم، ایران و... که تعدادشان هم به نسبت وسعت جزیره کیش بسیار زیاد است، در این زمینه فعالیت می‌کنند و امکاناتی با استانداردهای جهانی را در اختیار مهمان‌های‌شان می‌گذارند تا این دسته از گردشگران هم بتوانند به راحتی، اقامت در هتل موردعلاقه‌شان را تجربه کنند.

دسته سوم که شاید تعدادشان از هر دو دسته فوق بیشتر باشد، خانواده‌ها و گردشگرانی هستند که امکاناتی خوب و معقول را از تورهای کیش انتظار دارند و علاقمند به اقامت در هتل‌های 3 و 4 ستاره کیش هستند؛ این‌ها گردشگرانی هستند که علاقه‌ای به پرداخت هزینه‌های گزاف برای امکانات لوکس هتل های 5 ستاره کیش ندارند و از طرفی هم تمایل دارند که تختخواب‌های راحت و اتاق‌های مناسبی در اختیارشان قرار بگیرد. تور کیش هتل گراند و تور کیش هتل ارم از تورهایی هستند که به این دسته از گردشگران توصیه می‌شود. البته هتل‌های 4 ستاره و 3 ستاره مناسب دیگری هم در جزیره کیش وجود دارند که می‌توان به فلامینگو، گاردنیا، سورینت صدف،  آریان، هلیا و آرامیس اشاره کرد.

در انتها توصیه می‌شود که با کارشناسان تورهای داخلی در مورد تور موردعلاقه‌تان گفتگو کنید و از امکانات هتلی که تور با آن ارائه شده است مطمئن شوید تا از نارضایتی‌های احتمالی جلوگیری شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
سحر
1397/01/22 - 17:20

جشنواره رالی کیش با همکاری نهادها و سازمان های مختلف انجام می شود. خانواده هایی که در این جشنواره شرکت می کنند با حرکت از نقاط مختلف ایران به طرف بندر چارک سفری هیجان انگیز و لذت بخش را تجربه میکنند. از اهداف جشنواره رالی کیش می توان به گسترش گردشگری ارزان، تقویت بنیان خانواده و رعایت قانون در مسافرت است. به دلیل اینکه این جشنواره به صورت خانوادگی امکان پذیر است.
تورهای مسافرتی آفری
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top