تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/03/24 - 15:27
کد خبر: 238182

محبوبترین سیاستمدار از نظر شهروندان آلمانی

جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که مرکل در بین سیاستمداران آلمانی از بالاترین میزان اعتماد در بین شهروندان آلمانی برخوردار بوده و محبوبترین سیاستمدار است.

خبرنامه دانشجویان ایران: جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که مرکل در بین سیاستمداران آلمانی از بالاترین میزان اعتماد در بین شهروندان آلمانی برخوردار بوده و محبوبترین سیاستمدار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان در رتبه بندی سیاستمداران آلمانی که به سفارش هفته نامه "اشترن" و از طرف موسسه فورسا انجام شده است از بیشترین اعتماد در بین شهروندان آلمانی برخوردار بوده و رتبه اول را به دست آورده است.

بر این اساس صدر اعظم آلمان از بین اعداد 0 تا صد با کسب رتبه 68 در جایگاه اول قرار گرفت که دو پله نسبت به ماه آوریل افزایش داشت. "وولفگانگ شایبله"، وزیر دارایی آلمان نیز با کسب رتبه 62 در جایگاه دوم محبوبترین سیاستمداران آلمانی قرار گرفت.

شرکت کنندگان در این نظر سنجی که 1001 نفر بودند از بین رتبه بین 0 تا 100 که نشانگر هیچ گونه اعتماد به یک سیاستمدار و بالاترین اعتماد است بیشترین رای را به صدر اعظم آلمان دادند و وی با کسب میانگین 68 بیشترین اعتماد را در بین شهروندان آلمانی دارد.

همچنین مرکل با رتبه 86 بخصوص دربین طرفداران حزب دموکرات مسیحی از محبوبیت بالایی برخوردار است و همچنین در بین طرفداران حزب سوسیال مسیحی نیز با کسب رتبه 82 محبوبتر از رئیس این حزب با رتبه 71 شد.

مارتین شولتز، نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات نیز با کسب رتبه 51 که پنج پله پایین تر از ماه آوریل بود از رتبه 3 در بین سیاستمداران محبوب به 5 تنزل پیدا کرد. توماس دمایزیر، وزیر کشور آلمان در این رتبه بندی قبل از شولتز قرار گرفته ، زیگمار گابریل، وزیر امور خارجه آلمان نیز با کسب امتیاز 52 قبل از شولتز قرار دارد. بعد از مارتین شولتز نیز رئیس حزب لیبرال دموکرات با کسب امتیاز 49 در جایگاه ششم محبوبترین سیاستمداران آلمانی قرار گرفته است.

"اورزولا فون در لاین"، وزیر دفاع آلمان نیز با کسب امتیاز 48 در جایگاه هفتم این لیست قرار گرفت. "هوست زیهوفر"، رئیس حزب سوسیال مسیحی نیز با امتیاز 48 در جایگاه هشتم قرار گرفت.

موسسه فورسا این نظر سنجی را در فاصله زمانی هفتم تا هشتم جولای از بین 1001 نفر از شهروندان آلمانی انجام داده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top