تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/03/25 - 16:01
کد خبر: 238275

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به وزیر کشور

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به وزیر کشور درخصوص اهانت های فرماندار آذرشهر به منتقدین

خبرنامه دانشجویان ایران: نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به وزیر کشور درباره  اهانت های فرماندار آذرشهر به منتقدین

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به وزیر کشور درباره مشکلات خدمت رسانی به رحمانی فضلی نامه نوشت. متن نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی

سلام علیکم
ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) ، یاد آور می شود تصدی مسئولیت در جمهوری اسلامی برای اشخاص دارای صلاحیت امانتی الهی است که از جانب مردم به شما مسئولین سپرده شده است ، حفظ این امانت میسر نمی شود مگر با دقت در امور زیردستان و منصوبین! بیایید از ماجرای حضور بلاوجه و سخنان نامربوط تر معاون سیاسی امنیتی استاندار در دانشگاهمان در سال گذشته عبور کنیم که نامه بی جوابمان به استاندار محترم را در پی داشت که البته  هرگز رسانه ای نشد ، و همان بهتر که  از فشار های شورای تامین استان نیز که بی پروا و خارج از قاعده حکم به لغو مجوز برنامه هایمان دادند سخنی به میان نیاوریم .

اما یادآوری بیانات رئیس جمهور در خصوص آزادی بیان همواره ذهن ها را به مقایسه حرف و عمل این کارگزار خدوم واداشته است ، جایی که قرار بود قلم ها نشکند و دهان ها خرد نشود ، اخبار شکایات معاونت محترم حقوقی ایشان از رسانه ها برایمان عجیب بود ، باورمان نمی شد روزی مدیر مسئول نشریه رسمی بسیج دانشجویی به خاطر فعالیت های روشنگرانه علیه زرسالاری احضار شود! روزی که سیل آذر شهر به وقوع پیوست نگران و مضطرب راهی روستاهای اطراف دانشگاهمان شدیم ، دانشگاهی که نام شهید مدنی آذربایجان به خود دارد ! آری ما با دوربین خود رفتیم تا صدای مردم روستاهایی باشیم که صدا و سیما از انعکاس صدایشان معذور بود ! دانشجو رسانه شد برای مردم و صوت همین مردم را منعکس کرد . با آن که فیلم برداری بدون رضایت زیر مجموعه های شما  آن چنان بی دردسر نیست ، اما از رسیدن صدای اهالی داغ دیده منطقه به مردم و مسئولین استان و ادای وظیفه خوش حال بودیم ، گروه جهادی به راه انداختیم تا در کنار برادرانمان در گردان های بسیج مرحمی شویم بر قلوب زخم دیده مردم ، زخم ناکار آمدی و عکس گرفتن فرماندارشان با جنازه های مردم، مردمی که از دیدگاه ایشان خود مقصر مرگشان بودند یا نباید از زیر تابلوی نصب شده عبور میکردند یا شاید هم سلفی گرفتن بهانه بهتری باشد برای رفتن زیر پل و.....!

آقای وزیر
عفت کلام و سعه صدر در رفتار اندک لازمه تصدی پست نمایندگی عالی دولت در یک شهرستان است ، صلاحیت نمایندگی دولتی که مفتخر به یدک کشیدن شعار  تدبیرو امید است با اظهار نظرات عجولانه و متعصبانه و از روی خشم و کینه و نفرت سازگار نیست ، ناگفته پیداست ، در جمهوری اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی چنین شخصی بدون حکم عزل از جانب شما نیز منعزل است ، آفتاب تابان حقیقت همواره حتاکان را رسوا کرده و می کند ، غیض. ناشی از اثر گزاری حرکات انقلابی در هر سطحی افراد ناتوان و ناکارامد پشت میز نشین را به بد دهنی و اظهار نظرات شذ و ندر وا می دارد.
بیایید با هم صادق باشیم ، اگر قرار است میکروبی آفت زدایی شود خب بسم الله ! نهان خانه دلتان را به روی مردم بگشایید ، منظور فرماندار آذرشهر از میکروب چه کسانی هستند؟
آنان که امروز نگران انقلابی گری و اخلاق و دین شده اند گزارش فعالیت های خود را کی منتشر کرده اند؟
سر آخر جناب وزیر نماینده دولت در شهرستان آذرشهر در دوره دوازدهم برود یا بماند ، به او حالی کنید در امور داخلی دانشگاه و تشکل های دتنشجویی حق دخالت ندارد ، به ایشان توصیه بفرمایید در جلسه کارگروه اشتغال ، خود را درگیر میکروب شناسی و آفت زدایی نکند ، سری به جوانان بی کار شهرش بزند لااقل زخمی از مردم التیام یابد ! هر چند با این روحیه بعید است ...
از همین فرصت استفاده می کنیم و به اطلاعتان می رسانیم فرزندان جهادی امام خامنه ای در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ، امسال تابستان بیل و قلم به دست گرفته و اردوی جهادی خود را در مناطق سیل زده برگزار خواهند نمود فرقی نمی کند وزیر بمانید یا نه، اگر حضرت عالی هم هوس آفتاب شلمچه را دارید ، حتما تابستان امسال سری به روستاهای اطراف دانشگاهمان بزنید ، شاید صدای مردم را بهتر بشنوید .

جناب وزیر ، بسیج دانشجویی مقتدرانه و طبیبانه در کنار مسئولین خدوم کشور ایستاده تا باید های مد نظر دولت به شد! تبدیل شود.

والسلام علیکم
ورحمة الله و برکاته

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top