تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/03/28 - 09:20
کد خبر: 238443

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

اگر کریستوفر کلمب نبود!

آمریکا در ذات جنگ افروزانه ی خود جنگ‌های بسیاری را در سراسر جهان به وجود آورد تا به این ترتیب هم به ثروت و منابع دیگر سرزمین‌ها دست رسی پیدا کند و هم چرخ صنعت اسلحه‌سازی در کشورش بچرخد، چرخی که چرخش آن به قیمت جان افراد بی‌گناه تمام می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: در سلسله گزارش های نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه ها، در شماره های گذشته(اینجــا) به این مسائل پرداختیم و مستدل پاسخ دادیم که آیا اولا استکبارستیزی در کلام امام خمینی(ره) در سال های پس از 13 آبان 58 پدیدار شده یا قبل از این تاریخ نیز مسبوق به سابقه بوده است، دوم اینکه آیا امام(ره) از صدور انقلاب به دیگر کشورها سخن گفته؟ و اگر گفته در چه زمانی و چرا در آن زمان گفته است؟ همینطور در سه شماره گذشته به جنایات آمریکا در حق ملت مظلوم ایران، پیش و پس از انقلاب، پرداختیم و با ذکر برخی از این جنایات، نشان دادیم که چرا امام خمینی(ره) سهم ویژه ای برای دشمنی با آمریکا قائل بود و این دولت منحوس را شیطان بزرگ می دانست.

خبرنامه دانشجویان ایران، در ادامه این سلسله گزارش ها، در این شماره قصد دارد به جنایات آمریکا در حق دیگر ملل جهان، خصوصا دشمنی آمریکا با نظام توحیدی و تلاش برای به فساد کشیدن دنیا و دور کردن بشریت از دین داری و خدامحوری بپردازد. شاید بتوان این اقدامات را، بزرگترین دشمنی و بیشترین ظلم آمریکا در حق جهانیان دانست. بر این اساس، در این گزارش از زاویه ای دیگر به بررسی چرایی شیطان بزرگ قلمداد شدن آمریکا از سوی امام(ره) می پردازیم.

جنگ بین انسان و شیطان همیشه جنگی نرم‌افزاری بوده است. شیطان با غلبه بر روح و نفس انسان‌های ضیف النفس آنها را برده‌ی خود کرده و برای رسیدن به مقاصد خود از وجود آنها بهره می‌جوید.

آمریکا این کشور سلطه‌طلب نیز در جهان هستی ساز و کاری مشابه با شیطان را در پیش گرفته است. این کشور بانفوذ در دولت‌های بی‌اراده نهایت سودجویی را از آنها می‌برد و زمانی که دیگر آن دولت‌ها برایش سودی نداشته‌اند آنها را در لجن‌زاری که خود برای آنها درست کرده است رها می‌کند.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

این سرنوشت تکراری نصیب دولت‌های عربی می‌شود که در برابر بت قدرت و سرمایه‌ی آمریکا سر تعظیم فرود آورده آند و آمریکا این شیطان بزرگ را به عنوان خدای خویش انتخاب کرده‌اند.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

کار دیگر شیطان مبارزه با خداوند است مبارزه‌ی که در نهایت نتیجه‌ی جز تباهی خود شیطان در برابر ذات حق تعالی ندارد. در قرآن کریم فقط یک امر به عنوان مبارزه‌ی باخدا ذکر شده است خداوند در سوره‌ی مبارکه‌ی بقره آیه 279 می‌فرماید:

" پس اگر ترک ربا نکردید آگاه باشید که به جنگ خدا و رسول او برخاسته‌اید. و اگر از این کار پشیمان گشتید اصل مال شما برای شماست ، که در این صورت به کسی ستم نکرده‌اید و از کسی ستم نکشیده‌اید.."

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

آمریکا به عنوان قطب مالی در جهان سیستم بانکی را مبتنی بر سود ایجاد کرده است که اساس آن ربا و رباخواری است. در نتیجه‌ی همین سیاست یهود بنیان است که آمریکا در قرن 21 به نقطه‌ای رسیده است که در باتلاق بدهی‌های 17 تریلیون دلاری گیر افتاده و راه فراری از آن ندارد.(1)

از اعمال دیگر شیطان رجیم، زیبا نشان دادن گناه و آراستن دنیا است به طوری که انسان را دل مشغول آرزوهای دنیوی کند. در همین رابطه است که شیطان بزرگ (آمریکا) با ایجاد شهرهایی مانند لاس‌وگاس رسالت آراستن گناه را با سازمان‌دهی قمار و فحشا به سر انجام رسانده است. شهری که علناً نام مستعار شهر گناه را بر آن نهاده است(2) تا انسان‌های را به آنجا جذب کند که فسق و فجور خود را به راحتی در این مکان ترتیب دهند.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

اما رسالت آمریکا در زیبا نشان دادن گناه محدود به خاک این سرزمین خود نمی‌شود بلکه این کشور به کمک بازوی سینمای صنعتی خود (هالیوود) به اغوای تمامی مردم جهان می‌پردازد.

آمریکا سالانه با تولید بیش از 4 هزار محصول سینمایی نقش به سزای در گسترش فحشا، خشونت و ارائه‌ی مدل سبک زندگی غربی در جهان دارد. و این‌گونه است که شیطان بزرگ با آراستن گناه انسان‌های جهان را از یاد خداوند غافل می‌کند و ذهن آنها را در جهت نیل رسیدن به اهداف خود کنترل می‌کند.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

شیطان رجیم برای خوار کردن و کوچک شمرده انسان این اشرف مخلوقات خدا در میان آنها تفرقه می‌اندازد و جنگ‌افروزی می‌کند. حال امریکا از آن جهت شیطان بزرگ نامیده می‌شود زیرا که سردمدار اکثر اختلافات بین گروه‌های مختلف در جهان  است

شیطان بزرگ از یک سو وهابیت و گروه‌های تروریستی دیگر را تجهیز می‌کند و از سو دیگر خود را منجی جهان و پرچم‌دار مبارزه با تروریسم می‌نامد. از طرفی دیگر آمریکایی‌ها در عملیات های دست به کودتا در کشورهای مختلف جهان می زند و از حکومت‌های دست نشانده‌ی خود حمایت می‌کند و از طرف دیگر صدای مردم حق طلبی مانند مردم بحرین را در گلو خفه می‌کند تا مبادا صدای بیزاری جستن آنها از شیطان به گوش دیگران برسد.

آمریکا کشوری که جنگ‌طلبی آن بر کسی پنهان نیست و در کمتر از صد سال بیش از 35 جنگ خونین را در جهان به پا کرده است(3) اکنون در آستانه‌ی فروپاشی خود و برای فرار از بحران بدهی‌های 17 تریلیون دلاری، چشم به منابع نفت خاورمیانه دوخته است و برای رسیدن به این منبع بزرگ ثروت از هیچ سیاستی فروگذار نمی‌کند.

همچنین امریکا، همانند شیطان جنگ نرم را برای پیش برد اهدافش انتخاب کرده است تا بتواند از راه قلب مردم جهان و توسط اغوای آنها با صرف کمترین هزینه به اهداف خود برسد و در همین راستا است که انقلاب‌های رنگی جهان را پشتیبانی و هدایت می‌کند.

اینجاست که امام خمینی ایشان با صراحت تمام آمریکا را «شیطان بزرگ » نامیده و اعلام می‌دارد: «آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است»(4)

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

آمریکا ام‌الفساد قرن
آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی محصولات مستهجن و پورن در جهان شناخته می‌شود. تنها در این کشور بیش از 26 میلیون وب سایت پورن وجود دارد که بازدید کندگان آن بعضاً از عدد 40 میلیون نیز فراتر می رود(5) تنها در سطح اینترنت صنعت پورن آنلاین سریع‌ترین رشد اقتصادی را دارا است(6) این در حالی است که درامد حاصل از فحشا گری و پورن در آمریکا هر ساله بیشتر و بیشتر می‌شود و سهم قابل توجه ی از صنعت این کشور را در بر گرفته است(7) فسادی که آمریکا در جهان درست کرده است به حدی است که طبق آمار تنها در سال 2005 در هر 39 دقیقه یک ویدئوی پورن در خاک امریکا تولید شده است.(8) امروزه نیز صنعت فحشا در امریکا درامدی بالغ بر 13 میلیون دلار را سالانه نصیب این کشور می‌کند(9) این‌ها تنها گوشه‌ی از فساد سازمان‌یافته‌ی است که آمریکا پیش رو در آن است.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

آمریکا به عنوان کشوری که در آن پورنوکراسی (حکومت هوای نفس انسان بر خویش) رایج می‌باشد ناخواسته باعث فروپاشی اخلاقی جامعه‌ی خویش شده است. عمق افسارگسیختگی فحشا و زنازادگی در آمریکا به حدی است که باراک اوباما در کتاب جسارت امید که به قلم خویش نگاشته است، اعتراف می‌کند که موج زنازادگی در آمریکا به حدی رسیده است که بیش از 50 درصد افراد از پدر حقیقی خود اطلاعی ندارند و این مسئله را برای اداره‌ی جامعه‌ی آمریکا بحرانی می‌داند که راه بیرون رفت از آن بسیار مشکل است.(10)

دامنه‌ی فحشا در آمریکا به قدری گسترده شده است که تنها در ارتش این کشور تعداد شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲۶ هزار پرونده اعلام‌شده که حدود ۱۴ هزار از موارد آن یعنی ۵۳ درصد مربوط به مردان است.(11)

اخیراً نیز مرکز سانتا باربارا طی گزارشی اعلام کرد که در هر 10 دقیقه 13 زن آمریکایی مورد تجاوز قرار می‌گیرند.(12) چنین کشوری با این عمق از فاجعه‌ی جنسی در حالی که از لحاظ اقتصادی نیز در حال فروپاشی می‌باشد ادعا می‌کند که کدخدای جهان است و می‌خواهد نظم نوین جهانی را بر اساس الگوهای لیبرالی و سبک زندگی آمریکایی تحت لوای جامعه‌ی جهانی شکل دهد.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

از طرف دیگر آمریکا به خاطر پرورش خشونت در جهان نیز به عنوان ام‌الفساد شناخته می‌شود. کشوری که نزدیک به نیمی از کل بودجه‌ی آن صرف هزینه‌های نظامی می‌شود به گونه‌ی که تنها در سال 2011 بودجه‌ی نظامی‌اش 664 میلیون دلار بوده است. (13)

آمریکا به عنوان یک کشور 320 میلیونی در خود 310 میلیون اسلحه دارد(14) از این رو است که آمریکا دارای آمار بسیار فاجعه باری از لحاظ قتل و سرقت مسلحانه در دنیا است. این کشور که در سایه‌ی حکومت پلیسی اداره می‌شود امنیت شهروندان خود را نیز نمی‌تواند تأمین کند به طوری که بر طبق گزارش سازمان مبارزه با خشونت(15) در هر 9 ثانیه یک زن آمریکایی کتک می‌خورد و در هر ده ثانیه نیز یک مورد کودک‌آزاری در آمریکا گزارش می‌شود که این آمار با هیچ جای جهان، قابل‌مقایسه نیست.

آمریکا به عنوان ام‌الفساد جامعه‌ی بشری به گونه‌ی زیر سیطره‌ی کمپانی های اسلحه‌سازی قرار گرفته است که جزئی‌ترین سیاست‌های آمریکا باید تحت نظارت این کمپانی‌ها تصویب و اجرایی شود. اوج فساد و بی‌اخلاقی در جامعه‌ی امریکا به حدی رسیده است که هر ساله شاهد کشتار جمعی عده‌ی در خاک آمریکا هستیم.

کشتارهای که در اثر تکرار دیگر برای افکار عمومی جهان عادی شده است به طوری که دیگر شنیدن قتل‌عام تعدادی کودک در یک مدرسه‌ی ابتدای توسط فردی بیست‌ساله کسی را متعجب و حیرت‌زده نمی‌کند.(16)

از مظاهر دیگر ام‌الفساد بودن آمریکا را می‌تواند در معضلی به نام قاچاق انسان جست و جو کرد. آمریکا به عنوان کشوری که در رأس کشورهای قاچاقی انسان قرار دارد از قاچاق انسان به منظور برده کشی جنسی و قاچاق اعضا بهره می‌برد.

قاچاق انسان امروزه بعد از تجارت مواد مخدر به عنوان دومین تجارت پر سود و غیرقانونی در جهان شناخته می‌شود.(17) صنعت تجارت انسان به عنوان یک صنعت پر سود هر ساله فربه‌تر می‌شود و انسان‌های بی‌گناه زیادی را به دامن خود می‌کشد به طوری که طبق آمار در سال‌های اخیر رشد قاچاق انسان چند برابر شده است(18) آمریکا به عنوان یکی از ده کشور اصلی در امر قاچاق انسان سالانه کودکان زیادی را در سنین12 تا 14 سال به ورطه‌ی برده کشی جنسی می‌کشاند(19) این کشور که در فساد اخلاقی سنبل انحطاط در جوامع بشری است در حالی خود را به عنوان سر دم دار مبارزه با مفاسد سازمان‌یافته معرفی می‌کند که عمده مسئولان بلندپایه‌ی دولتی آن خود متهم به فسادهای اخلاقی هستند به طوری که بعضاً حتی دیگر از افشای فساد اخلاقی خود ابای هم ندارد.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

پدیده‌ی قاچاق بدن انسان که در مناطق تحت استعمار نظامی آمریکا مانند افغانستان و عراق جز بحران‌های اساسی به شمار می رود، این در حالی است که جوامع حقوق بشر نسبت به آن سکوت اختیار کرده‌اند زیرا که منافع مالی اکثر این نهادها نیز با ام‌الفساد جهان یعنی آمریکا در هم آمیخته شده است. تجلی ام‌الفساد بودن امریکا را در عرصه‌های دیگری نیز می‌توان نشانه رفت عرصه‌های که عمدتاً مورد هدف تشکلات و لابی‌های صهیونیستی قرار گرفته است.

در همین راستا است که امام خمینی محرم سال 57 در دیدار جمعی از روحانیون می‌فرماید(20):

بسم‌الله الرحمن الرحیم‌
این ماه محرم با ماه محرم سابق فرق‌ها دارد، از جمله فرق‌ها این است که ما در ماه محرم سابق مواجه بودیم با دستگاه ستمکار پهلوى چون دستگاه شاخه‌اى از فساد ام‌الفساد بود و در این ماه، در این ماه محرم مواجه هستیم با ام‌الفساد، با آنهائى که همه ملت‌هاى ضعیف را تحت سیطره خودشان قرار داده‌اند و در هر جا یک مأموری گذاشتند سر ملت‌ها براى چپاولگرى. به حمدالله در آن مبارزه با آن شاخه کثیف به همت ملت عزیز ما و همت شما آقایان اهل منبر و خطباى سراسر کشور و خصوصاً قم که مبدأ خیرات همیشه بوده است، به حمدالله ملت ما با اتکای به خداى تبارک و تعالى و وحدت کلمه پیروز شد.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

امام خمینی این مرجع عالی‌قدر شیعه با ام‌الفساد خواندن آمریکا مسلمین جهان را متوجه‌ی مسئولیتی که دارند قرار داده است. و آن مسئولیت چیزی نیست جز ایستادگی در برابر فساد و ام‌الفساد قرن نیست ایستادگی که در ایران تحت عنوان شعار مرگ بر امریکا تجلی پیدا می‌کند

آمریکا تروریست بالذات دولتی
تجاوز کریستوفر کلمب به خاک سرزمین اجدادی بومیان و سرخ‌پوستان منجر به ایجاد آمریکا شد. کریستوفر کلمب که اصالتی یهودی داشت (21)(22) دست به اشغال و تجاوز سرزمینی  ورای سه قاره‌ی کهن زد.

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

اما جنایت کلمب محدود به تجاوز به آن سرزمین نمی‌شود چرا که وی راهی را بنیان نهاد که منجر به سلاخی و کشتار بسیاری از بومیان حقیقی آمریکا گردید. کریستوفر کلمب در اولین سفر خود به سرزمین بومیان آمریکا با رفتاری گرم و دوستانه‌ی از جانب آنان مواجهه می‌شود و در نامه‌ی خطاب به فردیناند و ایزابلا درباره ساکنان جزیره می‌نویسد :« اگر اعلیحضرتین دستور فرمایند، می‌توانم تمام آنها را به کاستیل گسیل دارم یا در همین جزیره به اسارت گیرم. پنجاه مرد کافی است تا کل این مردم را تحت انقیاد در آورید و به انجام دادن هر کاری وادار سازید. این مردم دین ندارند و حتی بت نمی‌پرستند.

بسیار نجیب‌اند و نمی‌دانند بدی چیست. هیچ نوع سلاحی ندارند؛ نه یکدیگر را می‌کشند و نه از هم سرقت می‌کنند» (23)  ژاک اتالی (Jacques Attali)‏، نویسنده یهودی فرانسوی در این مورد می‌گوید: "بومیان آرام و بی‌آزار جزیره، برای استقبال از آنها آمدند، اما کلمب آنها را به عنوان انسان به حضور نپذیرفت"

رفتار تروریستی آمریکا از بدو تأسیس و تجاوز اولیه به این کشور شروع شد به طوری که جمعیت بالغ بر 30 میلیونی بومیان آمریکا اکنون بعد از گذشت صدها از تجاوز به این کشور به یک جمعیت دو میلیون نفری رسیده است.

این نسل‌کشی و تجاوز با گذشت سال‌ها به امری بدیهی در ذات آمریکا تبدیل‌شده به طوری که این کشور بعد از گذشت سال‌ها با تجاوزات گسترده‌ی خود به کشورهای مختلف جهان خوی تروریستی و تجاوز گرایانه خود را حفظ کرده است.

دولت آمریکا در ذات تروریسم خود همواره به صورت مستقیم و غیرمستقیم از گروه‌های شناسنامه‌دار ترویستی در جهان حمایت کرده است.(24) کشوری که در رأس اقدامات تروریستی در عرصه‌ی بین‌الملل علیه مردم بی‌دفاع ژاپن از بمب اتم استفاده کرد و صدها هزار زن و کودک را در کسری از ثانیه سوزاند.(25)

نقدی مستند بر اظهارات دکتر صادق زیباکلام در دانشگاه‌ها/ 8

آمریکا در ذات جنگ افروزانه ی خود جنگ‌های بسیاری را در سراسر جهان به وجود آورد تا به این ترتیب هم به ثروت و منابع دیگر سرزمین‌ها دست رسی پیدا کند و هم چرخ صنعت اسلحه‌سازی در کشورش بچرخد، چرخی که چرخش آن به قیمت جان افراد بی‌گناه تمام می‌شود.

تا به این ترتیب صنعت کثیف اسلحه‌سازی از خون این مردمان سیراب شود و به بقای خود ادامه دهد. جنایات تروریستی آمریکا بر کسی پوشیده نیست .آمریکا با جنایات هایش در منطقه‌ی ما نیز فرزندی نامشروع به نام "اسرائیل" دارد که از پدر بی‌اصل و نسب خود خوی تروریستی را به ارث برده است.

بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با شناخت خوی وحشیانه و منش ترور معبانه ی آمریکا و اسرائیل در برابر این جانیان بین‌المللی سکوت نکرد و در طول حیات خود همواره مردم جهان را به شوریدن در برابر این مفسدان و جنایت‌کاران فرامی‌خواند. این پیر فرزانه در وصیت‌نامه‌ی خویش نیز این مهم را از قلم نمی‌اندازد و خطاب به ملت‌های جهان می‌گوید:

  "ملت ما بلکه ملت‌های اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنان آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایت‌کارانه خود دست نمی‌کشند و برای رسیدن به ریاست و مطامع پست خود، دوست و دشمن را نمی‌شناسند و در رأس آنان آمریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و هم‌پیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتکب می‌شود که قلم‌ها از نوشتن و زبان‌ها از گفتن آن شرم دارد".

منابع:
1.    www.usdebtclock.org
2.    http://travelaway.me/100-cities-and-their-nicknames/
3.    http://vista.ir/article/349225/
4.    صحیفه امام، ج 13، ص 212
5.    http://www.mob76outlook.com/the-us-porn-industry-continues-to-get-bigger-and-bigger/
6.    http://www.internetsafety101.org/Pornographystatistics.htm
7.    http://www.covenanteyes.com/2012/06/01/how-big-is-the-pornography-industry-in-the-united-states/
8.    http://www.familysafemedia.com/pornography_statistics.html
9.    http://www.internetsafety101.org/Pornographystatistics.htm
10.    جسارت امید، تاملی در بازیابی رویای آمریکایی، فصل خانواده
11.    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/230193/
12.    http://www.sbrapecrisiscenter.org/04Information/info.html
13.    http://www.whitehouse.gov/omb/budget/fy2010/assets/summary.pdf
14.    http://www.gunpolicy.org/firearms/region/united-states
15.    http://classes.dma.ucla.edu/Winter05/154B/anti_violence.pdf
16.    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910924000744
17.    http://www.covchurch.org/trafficking/definition/north-america/
18.    http://www.victimsofcrime.org/library/crime-information-and-statistics/human-trafficking
19.    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D8%B1%D8%B4%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%86_%D9%82%D8%B5%D8%A7%D8%A8
20.    صحیفه نور، جلد ده، ص211
21.    Dalia sayah. Kristof Kolob gercekten bir yahudi midi ?. . Salom
22.    Lee M.Fridman. Jewish proneersand Partiots:the Jjewish Publicationsociety of America
23.    Robert H. Fuson, ed., The Log of Christopher Columbus, Tab Books, 1992, International Marine Publishing
24.    http://www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=36828
25.    http://www.history.com/topics/bombing-of-hiroshima-and-nagasaki

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top