تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/03/28 - 15:10
کد خبر: 238475

جزئیات برگزاری ترم تابستان 96 دانشگاه مازندران

برخی از دانشگاه‌های سراسر کشور مانند هر سال اقدام به برگزاری ترم تابستانی می‌کنند و اطلاعیه‌های مربوط به آن را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود منتشر می‌کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: در تابستان 96 برخی از دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری ترم تابستانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برخی از دانشگاه‌های سراسر کشور مانند هر سال اقدام به برگزاری ترم تابستانی می‌کنند و اطلاعیه‌های مربوط به آن را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود منتشر می‌کنند.

دانشگاه مازندران اخیرا در اطلاعیه‌ای جزئیات برگزاری ترم تابستان 96 را تشریح کرده است که در ادامه متن این اطلاعیه آمده است:

دانشگاه مازندران در نظر دارد تعدادی از دروس عمومی، پایه و تخصصی را در دوره تابستان 96 ارائه نماید. کلیه دانشجویان دانشگاههای دولتی، غیر دولتی، پیام نور و ... سراسر کشور، با ارائه معرفی نامه مهمانی از دانشگاه محل تحصیل، می توانند در این دوره ثبت نام نمایند.

1. لیست دروس ارائه شده

دروس ارائه شده در ترم تابستانی دانشگاه مازندران

2. شهریه ثابت و متغیر

شهریه ثابت و متغیر ترم تابستانی دانشگاه مازندران

3. زمان بندی ثبت‌نام و انتخاب واحد

تقویم آموزشی ترم تابستانی دانشگاه مازندران

4. ثبت‌نام و انتخاب واحد
کلیه دانشجویان متقاضی اخذ دوره تابستان در این دانشگاه می‌بایست از ساعت 8 صبح مورخ 10 /04 /1396 لغایت ساعت 24 مورخ 14 /04 /1396 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد خود در سامانه ثبت نام  به آدرس http://vce.umz.ac.ir، گزینه ثبت نام میهمانی، اقدام نمایند.

* متقاضیان محترم می‌توانند بعد از اتمام ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی، با توجه به انتخاب دروس در بخش دروس ارائه شده ی نیمسال، اقدام به انتخاب واحد نمایند.

* بعد از پایان انتخاب واحد در بخش مالی اقدام به پرداخت آن لاین شهریه نمایند و سپس تاییدیه انتخاب واحد خود را دریافت کنند.

مدارک لازم:
الف – ارسال (آپلود) عکس پرسنلی با ابعاد 400*300 با فرمت  jpg  یا gif با حداکثر حجم 150 کیلو بایت در سامانه ثبت نام (بعد از دریافت شماره دانشجویی و ورود به سامانه ی انتخاب واحد، در بخش سایر – ارسال تصویر دانشجو، عکس خود را ارسال نمایید.).

ب – ارسال (آپلود) فرم میهمانی(معرفی نامه)

دانشجویان متقاضی میهمان می بایست معرفی نامه (فرم میهمانی) خود را از دانشگاه مبدا اخذ و اسکن آن را هنگام ثبت نام اینترنتی در سامانه مذکور ارسال (آپلود) نمایند. معرفی نامه ثبت نام (فرم میهمانی) می بایست کامل و به صورت خوانا بدون خدشه و خط خوردگی باشد و همچنین دانشگاه مازندران – بابلسر به عنوان دانشگاه مقصد در آن قید شده باشد.. بدیهی است فرم های میهمانی که فاقد عنوان درس ، تعداد واحدهای درسی ، شماره ثبتی، تاریخ نامه ، مهر و امضا دانشگاه مبدا باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* کلیه دانشجویان می بایست اصل معرفی نامه های خود را از تاریخ 24 /04 /1396 لغایت 31 /04 /1396 به همراه تاییده ی انتخاب واحد به امور آموزشی دانشگاه تحویل دهند، درصورت عدم تحویل، نمرات آنان ارسال نخواهد شد.

* در صورت مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو با معرفی نامه ارائه شده ، عواقب آن بر عهده ی دانشجو بوده و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت یا عودت شهریه ندارد.

5. امکانات رفاهی
متعاقبا اعلام می گردد.

6. پرداخت شهریه:
* پرداخت شهریه صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق سامانه ثبت نام میهمان دوره تابستان صورت می گیرد.

* کلیه دانشجویان متقاضی ملزم به پرداخت شهریه ثابت و متغییر می باشند.

* عدم پرداخت شهریه به منزله ی انصراف از میهمانی می باشد.

* در صورت عدم مراجعه ، انصراف و یا حذف درس انتخاب شده به هر دلیل توسط دانشجو ، شهریه واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست.

* در صورتی که درس یا دروسی از سوی آموزش به علت نرسیدن به حد نصاب لازم، حذف شود شهریه پرداختی با تایید مدیریت آموزش دانشگاه و پس از طی مراحل اداری لازم توسط مدیریت امور مالی دانشگاه قابل عودت خواهد بود.(درج شماره حساب به نام خود دانشجو در موقع ثبت نام الزامی می باشد.)

7. شرایط و ضوابط:
* کلیه دانشجویان دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی، آزاد اسلامی، آموزشکده های فنی و حرفه ای و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در صورت تمایل مجاز به شرکت دراین دوره می باشند.

* کلیه مقررات و ضوابط آموزشی این دوره مطابق آیین نامه آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده و مسئولیت عدم رعایت قوانین آموزشی( از قبیل رعایت پیشنیاز و غیره) بر عهده دانشجو می باشد.

* کلیه دانشجویان در طول گذراندن دوره تابستان ملزم به رعایت کلیه مقررات و ضوابط انضباطی دانشگاه می باشند و در صورت عدم رعایت موارد انضباطی، میهمانی ایشان لغو خواهد شد و شهریه های پرداختی نیز عودت داده نخواهد شد.

* حداکثر واحد اخذ شده در دوره تابستان 6 واحد می باشد.(برای دانشجویان ترم آخر 8 واحد می باشد.)

* اخذ دروس با تداخل زمانی کلاس  یا تداخل امتحانی پایان دوره به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

* کلیه کلاس ها به صورت حضوری خواهد بود.

* طول دوره تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات می باشد.

* دروس 2 واحدی 6 ساعت در هفته، دروس 3 واحدی 9 ساعت در هفته و دروس 4 واحدی 12 ساعت در هفته تشکیل خواهد شد.

* حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به درس الزامی می باشد.

* دانشجویان میهمان می بایست پس از پایان امتحانات نسبت به تسویه حساب  با واحدهای مختلف دانشگاه اقدام نموده و پس از ارائه فرم تسویه حساب تکمیل شده نمرات ایشان به صورت محرمانه به دانشگاه های مبدا ارسال خواهد شد..

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top