تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/03/30 - 12:05
کد خبر: 238679

جزئیات مصاحبه اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد و جزئیات مصاحبه پذیرفته‌شدگان اولیه نیز بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه قرار گرفته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد و جزئیات مصاحبه پذیرفته‌شدگان اولیه نیز بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، نتایج اولیه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه قرار گرفته است و ارزیابی اولیه داوطلبان به منظور بررسی احراز شرایط دعوت مصاحبه بر اساس نمره کتبی اکتسابی در آزمون دکتری در اولویت‌های 40گانه صورت گرفته که در این حالت در صورتی که هر داوطلب در هر یک از انتخاب‌های 40 گانه حدنصاب نمره کتبی را کسب کرده باشد برای انجام مصاحبه معرفی شده است.

ملاک معرفی داوطلبان دوره بدون آزمون نیز کسب حدنصاب امتیاز حاصل از معدل برای دعوت به مصاحبه در رشته محل‌های انتخابی است.

در صورتی که داوطلب در یک رشته گرایش در هر یک از واحدهای دانشگاهی سطح یک استان حائز شرایط دعوت به مصاحبه شده باشد تنها لازم است برای مصاحبه به واحدهای دانشگاهی که در کارنامه وی درج شده است،‌مراجعه کند.

بدیهی است مصاحبه انجام شده در یک رشته گرایش در هر استان ملاک پذیرش برای تمام واحدهای دانشگاهی انتخابی فرد در سطح استان است.

داوطلبانی که در چند رشته گرایش در یک استان دعوت به مصاحبه شده‌اند لازم است برای هر رشته گرایش مطابق زمانبندی اعلام شده از سوی واحد دانشگاهی مرکز استان برای مصاحبه مراجعه کنند.

داوطلبانی که در یک یا چند کدرشته محل در استان تهران دعوت به مصاحبه شدند باید برای انجام فرایند مصاحبه در هر رشته گرایش به واحد دانشگاهی اعلام شده در کارنامه نتایج اولیه خود مراجعه کنند.

بر اساس برنامه زمانبندی شده داوطلبان دعوت به مصاحبه شده در استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم از 18 تا 22 تیر ماه، داوطلبان استان‌های سمنان، گلستان، گیلان و مازندران از 21 تا 24 تیر ماه،‌ داوطلبان استان‌های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی از 23 تا 26 تیر ماه، داوطلبان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد از 25 تا 28 تیر ماه، داوطلبان استان‌های اصفهان، چهارمحال‌ و بختیاری، فارس و مرکزی در روزهای 27، 28،30 وئ 31 تیر ماه، داوطلبان استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان،‌کهکیلویه و بویراحمد از 30 تیر تا 2 مرداد ماه، داوطلبان استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان از اول تا چهار مرداد ماه و داوطلبان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان از سوم تا ششم مرداد ماه باید برای مصاحبه مراجعه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top