تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/04/01 - 11:19
کد خبر: 238875

دانلود رایگان سخنان رهبر انقلاب درباره «فلسطین» به زبان فارسی و انگلیسی

انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با فرارسیدن روز قدس امکان دانلود رایگان کتاب «فلسطین» به زبان‌های فارسی و انگلیسی را فراهم کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با فرارسیدن روز قدس امکان دانلود رایگان کتاب «فلسطین» به زبان‌های فارسی و انگلیسی را فراهم کرده است

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، زمانی که نتانیاهو، در تاریخ 9 مهر 1394 در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، کتاب فلسطین را در مقابل چشم حاضران بر سر دست گرفت، به مصداق ضرب‌المثل «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» باعث شد که این کتاب و محتواهای مستدل و بلند آن، بیشتر در نظرها جلوه کند. خشم دشمن فلسطین از انتشار این اثر، نشان میداد تیری که در تابستان سال 1390 بر چلّه‌ کمان نشر گذاشته شده بود، چه خوب به هدف اصابت کرده است، خداوند در آیه‌ی 120 سوره‌ی توبه میفرماید: «در هیچ مکانى که کافران را به خشم مى ‏آورد قدم نمى‏ گذارند و از دشمنى غنیمتى به دست نمى‏آورند مگر اینکه به سبب آن، عمل صالحى براى آنان نوشته مى‏شود زیرا خدا پاداش نیکوکاران را ضایع نمی‌کند».

آرمان نجات فلسطین از اوّلی‌ترین خواسته‌های ملّت ایران در نهضت اسلامی بوده است و پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که روح تازه‌ای در رگ ملّت قهرمان فلسطین ایجاد شود. رهبر معظّم انقلاب اسلامی از نخستین روزهای انقلاب اسلامی، به روشنگری در زمینه‌ی فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل پرداخته است.

مؤلّف اثر حاضر با جستجوی وافر در بیانات معظّم‌ٌله تلاش کرده است تا منظومه‌ای کامل در این زمینه را به دست آورد. مطالعه‌ این کتاب می‌تواند مخاطب را با خطوط اصلی و فرعی خط‌مشی استراتژیک رهبر معظّم انقلاب اسلامی آشنا کند.

این کتاب به مرور بیانات رهبر معظم انقلاب در هشت بخش کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسئولیت‌ها، جنایات، راه‌حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ روشن درباره فلسطین می‌پردازد. قبل از ورود به مطالب اصلی و به‌عنوان دیباچه‌ مطالب، در فصلی مجزا با عنوان «یادی از دومین روز قدس»، متن کامل بیانات معظم‌له در خطبه‌های نماز جمعه‌ تهران در تاریخ 17 مردادماه 1359 درج شده است.

بخشی از این کتاب به ارائه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره روز قدس اختصاص دارد. ایشان از این روز با تعابیری چون «روز تجمع آرمان‌های مسلمانان جهان در یک کلمه و یک جمله»، «روز اسلام»، «روز انسانیت» و «روز انقلاب و امام ما» یاد کرده‌اند. ایشان پس از برشمردن امتیاز روز قدس بر ایام‌الله دیگر، مسئله‌ فلسطین را مهم‌ترین و اصولی‌ترین مسائل انقلاب و مسئله‌ای انسانی، و نه صرفاً عربی یا اسلامی، محسوب کرده‌اند.

آینده‌ فلسطین، وعده‌ الهی بر شکست دوباره‌ بنی‌اسرائیل، جنایات بی‌سابقه‌ صهیونیست‌ها در دنیا، تفرقه‌افکنی غده‌ سرطانی اسرائیل در میان دولت‌های مسلمان، جدا بودن حساب صهیونیسم و یهود، وجوب شرعی کمک به فلسطین، کوتاهی دولت‌های مسلمان در مسئله‌ فلسطین و... بخشی از موضوعاتی است که در این بخش از سوی معظم‌له بررسی و تحلیل شده‌اند.

این اثر ارزشمند تاکنون به زبان‌های انگلیسی، عربی و به تازگی به روسی نیز ترجمه شده است. انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با فرارسیدن روز قدس امکان دانلود رایگان ترجمه‌های فارسی و انگلیسی را فراهم کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این اثر به https://t.me/book_khamenei_ir مراجعه کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top