تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/04/01 - 15:56
کد خبر: 238902

مهدی کیانی؛

آقای مسئول؛ برای هیچ بیهوده مپیچ

آقای مسئول؛ برای هیچ بیهوده مپیچ

جالب است هم در فضای سخت افزاری برای ما برنامه ریزی کرده اند و هم در فضای نرم افزاری برای ما سند آموزشی ارائه میکنند که خوشبختانه با مقاومت و اصرار بزرگان نظام سند 2030منحل شد

خبرنامه دانشجویان ایران: مهدی کیانی// چندی پیش در یادداشت روز؛ روزنامه کیهان که در تاریخ 1/آذر 1393چاپ شده است خاطرم می اید که تیتری ی بود که به جرات میشود امروز گفت که حال و هوای امروز ما در برجام را توصیف کرده بود آقای شریعتمداری در یادداشتی تحت عنوان برای هیچ بیهوده مپیچ !

عنوان کرده بودند که" امروزه با قاطعیت بیشتر و بدون کمترین تردید- تاکید می‌شود بدون کمترین تردید- می‌توان گفت که چالش هسته‌ای کشورمان با 5+1 هرگز به نتیجه نمی‌رسد"

این تیتر زمانی به چاپ رسید که هنوز توافقی صورت نگرفته ولی از کجا آقای شریعتمداری این روز ما را پیش بینی و یا در واقع پیش گویی کرده بودند ؟؟

امروز باید گفت: آقای شریعتمداری به نظرم بنده چالش هسته ای دیگر تمام شد است و ما از چاله به چاه افتاده ایم چاهی که طویل کنده شده است.

سردمداران آمریکایی اعلام کردند که "بدون شلیک حتی یک گلوله ما (در هسته ای ) ایران را تسلیم خود کرده ایم "

سوالی که در ذهن شکل میگیرد این است که مگر در مساله توافق جامعه هسته ای چه اتفاقی چه توافقی رخ داده است که رئیس جمهور پیشین ایالات متجده آمریکا چنین عرض میکند ؟؟
متاسفانه باید عرض کنم که نه تنها ما به اهداف خود یعنی اینکه به دنیا به قبولانیم که جمهوری اسلامی به دنبال تولید سلاح اتمی نیست دست نیافتیم بلکه هر آنچه در دست داشتیم دو دستی تقدیم دیگران کردیم واین یعنی به نوعی هسته ای که خود نوعی عامل قدرت و نقطه چانه زنی ما بود را از دست دادیم و عملا سلاح خود را تقدیم دشمن کردیم .

از جمله :خارج شدن اورانیم های غنی شده از کشور 

سیمان کاری و بتن ریزی قلب راکتور اراک

خارج کردن سانتیفیوژها از دور در راکتور فوردو

اخراج دانشمندان هسته ای از سایت های هسته ای و...

ولی این توافق جامع هسته ای اگر هیچ دستاوردی برای ملت بزرگ ایران نداشت حداقل به مسئولینی که دغدغه همنشینی با کد خدای بی خدا را داشتند اثبات کرد که آمریکا غیر قابل اعتماد است. اگر غیر از این باشد وا مصیبتا است !!!

دومین مساله اینکه باز به مسئولین ما آموخت که اگر میتوانند مذاکره کنند اگر آمریکا و متحدانش مجبور میشوند پای میز مذاکره بنشینند و با شما حرف بزنند فقط به خاطر یک دلیل است وان اینکه" دست پُر" ملت شریف ایران را دیده بودند مقاومتی که در هسته ای حق مسلم ما است را دیده بودند .

اگر چه پیش بینی میشود برچیده شدن صنعت هسته ای مطلوب آمریکا نباشد چون ما به علم  فناوری هسته ای دست پیدا کرده ایم در حقیقت امریکایی ها از این ناراحت هستند و می سوزند. اما تا جایی که توان داشته اند و دارند میخواهند که به محور مقاومت و کل آزدی خواهان جهان اعلام کنند که ایران که نماد مقاومت شما بود را بدون شلیک حتی یک گلوله تسلیم کردیم شما چه چیزی نیستید. 

و بعد از اجرایی کردن برنامه و خوابی که برای هسته ای دیده بودند به سراغ برجام های 2؛ 3 بروند .

جالب است هم در فضای سخت افزاری برای ما برنامه ریزی کرده اند و هم در فضای نرم افزاری برای ما سند آموزشی ارائه میکنند که خوشبختانه با مقاومت و اصرار بزرگان نظام سند 2030منحل شد.

اما با روی کار آمدن ترامپ نقشه ها کاملا تغییر کرده است به طوری که در حوزه امنیتی جمهوری اسلامی را میخواهند به چالش بکشند و این یعنی به این معنا است که یکی از بزرگترین دستاورد های جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند که با فروش سلاح به کشور مرتجع سعودی در بافت این خیال هستند اما ید الله فوق ایدیهم

دست بالای دست بسیار است این ضرب المثل قدیمی که  در چند هفته اخیر در محافل خصوصی و عمومی باز نشر پیدا کرده است حاکی از این دارد که دولت مردان آمیکایی فکر میکردند با ایجاد ناتوی عربی و فشار آوردن به جمهوری اسلامی میتوانند ملت غیور ایران را به زانو در بیاورند که با عنایت خداوند متعال کید مکار به خودشان برگشت و قطر از این ناتو خارج شد و کل برنامه های دولت مردان آمریکایی به هم خورد و تحولات مهمی در منطقه رخ داد که اکثرا به نفع ملت ایران بود. و با این ترقه بازیی که در پایتخت ایجاد کرده اند و سپاه ساپداران انقلاب اسلامی به خوبی و هوشمندی خاص جواب صاحبان این سگان ولگرد را داد که هم صاحبان این سگان فهمیدند که پاروی دم  چه شیری گذاشته اند  .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
محمد
1396/04/03 - 17:23

متن خوبی بود
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top