تاریخ انتشار: شنبه 1396/04/03 - 19:31
کد خبر: 239083

با واکنش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه همراه شد؛

سخنرانی و حضور محکوم فتنه در مراسم افطاری یک تشکل دانشجویی چگونه رقم خورد؟!

سخنرانی و حضور محکوم فتنه در مراسم افطاری یک تشکل دانشجویی چگونه رقم خورد؟!

آیا هیئت نظارت مجوزی برای حضور این افراد معلوم الحال در دانشگاه صادر کرده است؟ چرا معاونت فرهنگی و حراست دانشگاه در نظارت بر این تشکل های حاشیه ساز که خود را فراتر از قانون می دانند کوتاهی می کنند؟

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی نسبت به برگزاری افطاری چندی روز گذشته انجمن این دانشگاه که با حضور برخی از محکومان فتنه 88 برگزار شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چهارشنبه هفته گذشته مراسم افطاری انجمن دانشگاه علامه طباطبائی با حضور برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب برگزار شد. در این مراسم مصطفی تاج زاده از محکومان فتنه سال 88 به سخنرانی درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری و موضوعات دیگر پرداخت.

سخنرانی مصطفی تاج زاده دانشگاه علامه طباطبایی

اما حضور این محکوم فتنه با واکنش ها انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه همراه شد، این تشکل دانشجویی در بیانیه ای نوشت: آیا هیئت نظارت مجوزی برای حضور این افراد معلوم الحال در دانشگاه صادر کرده است؟ چرا معاونت فرهنگی و حراست دانشگاه در نظارت بر این تشکل های حاشیه ساز که خود را فراتر از قانون می دانند کوتاهی می کنند؟

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ریاست محترم هیات نظارت
جناب آقای دکتر سلیمی

سلام علیکم
برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح نیست، بنده روی مساله فتنه حساسم. اینکه رسم شده از امام و نظام و انقلاب دم بزنند، اما با کسی هم که می گوید انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است همکاری کنند یا از او حمایت کنند. این پدیده، پدیده زشتی است. (امام خامنه ای)

در روزهایی که عناصر فتنه و حامیان مغرض آنها قصد دارند جای پای خود را در دانشگاه باز کنند، متاسفانه مسولان دانشگاه  نیز با غفلت های پی در پی فضای دانشگاه را به سمت سیاست زدگی سوق می دهند.

در این بین برخی تشکل های یکبار مصرف با پایین آوردن شانیت جنبش دانشجویی، خود را به پیاده نظام جریان های رادیکال خارج دانشگاه تبدیل کرده اند و به دنبال حاشیه سازی برای نهاد مقدس دانشگاه هستند.

متاسفانه روز چهارشنبه شاهد حضور برخی محکومان امنیتی فتنه 88 و از اعضای حزب منحله مشارکت، در مراسم افطاری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه بودیم. دیکتاتور مسلکانی که همیشه به جنبش دانشجویی به عنوان پیاده نظام خود نگریسته اند و هزینه های بسیاری را به  نظام و انقلاب تحمیل کرده اند.

سوال ما از شما این است که این افراد با چه مجوزی در این برنامه حضور یافته و سخنرانی کرده اند؟ آیا هیئت نظارت مجوزی برای حضور این افراد معلوم الحال در دانشگاه صادر کرده است؟ چرا معاونت فرهنگی و حراست دانشگاه در نظارت بر این تشکل های حاشیه ساز که خود را فراتر از قانون می دانند کوتاهی می کنند؟

در پایان تاکید می کنیم که انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی ضمن ابراز محکومیت و انزجار از این  اقدام، هر گونه حمایت از محکومان فتنه و گروه های غیرقانونی و زمینه سازی در جهت حضور این افراد را طبق  ماده 18 بند 5 آیین نامه تشکل های اسلامی دانشگاه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه جلسه 448 مورخ 9/6/1378  از مصادیق بارز اقدام مجرمانه و قابل پیگرد قانونی از سوی مراجع ذیصلاح می داند و حق خود را در پیگیری این اتفاق برای برخورد قانونی با بانیان این مراسم محفوظ می دارد تا دیگر شاهد این اعمال خودسرانه در دانشگاه نباشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top