تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/04/07 - 23:02
کد خبر: 239403

برای دانلود نرم افزار و بازی به چه سایت یا سایت‌هایی مراجعه می‌کنید؟

اگر شما هم از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری باشید، در یاس‌دانلود می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بازی‌های روز دنیا را دانلود کنید. تیم یاس دانلود، همواره بازی‌های روز دنیا را با معتبرترین کرک‌های موجود در اختیار شما دوست‌داران دنیای بازی‌های رایانه‌ای قرار می‌دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران: از وب‌سایت مورد علاقه خود چه انتظاراتی دارید؟ برخی از وب‌سایت‌ها را در لیست‌ علاقه‌مندی خود اضافه کرده و روزی چند مرتبه به آنان سر می‌زنیم تا از جدیدترین مطالب آن بهرمند شویم. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در طول روز، از یک و‌ب‌سایت اینترنتی چندین مرتبه بازدید می‌کنید، به شما یک «کاربر ثابت» اطلاق می‌گردد. کاربران ثابت، همواره از اهمیت ویژه‌ای در میان مدیران وب‌سایت‌ها برخوردار بوده‌اند و در بسیاری از مواقع سعی بر آن بوده است که تمامی تغییرات، ضمن در نظر گرفتن سلیقه و خواسته‌های آنان انجام گیرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یاس دانلود به عنوان یکی از برترین و قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های دانلود فارسی زبان، در مدت چند سال موفق به آماده‌سازی یک دیتابیس عظیم از انواع نرم‌افزارها و بازی‌های مخصوص پلت‌فرم‌های مختلف شده است و همواره نیز سعی بر آن دارد که با به روز‌رسانی‌های مداوم، رضایت کاربران خود را جلب نماید.

معرفی کافه بازار یا بزرگترین مارکت فارسی زبانان
مارکت فارسی‌زبان بازار، با به‌روزرسانی‌های منظم خود، همواره در صدد رفع مشکلات و اضافه کردن امکانات جدید است. وب‌سایت یاس‌دانلود، همواره جدیدترین نسخه از این مارکت پرطرفدار ایرانی را به محض آپدیت در اختیار بازدیدکنندگان عزیز قرار می‌دهد و شما کاربران به آسانی می‌توانید با ورود به صفحه دانلود بازار ، جدیدترین نسخه این مارکت ایرانی را دانلود و بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی خود نصب کنید.

اگر به خاطر داشته باشید، در سال‌های اولیه ظهور سیستم‌عامل اندروید در میان گوشی‌های تلفن همراه، مشکلات متعددی متوجه کاربران آن بود. امروزه میلیون‌ها اپلیکیشن مختلف در مارکت گوگل پلی استور وجود دارند که با بهره‌گیری از انعطاف‌پذیری بسیار بالای سیستم‌عامل اندروید، برای هر نیازی یک اپلیکیشن مخصوص را به کاربر پیشنهاد می‌کنند. کافه بازار یا مارکت فارسی زبانان، توانست در زمانی کوتاه به محبوب‌ترین اپلیکیشن اندرویدی تبدیل شود. جایی که شما می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی، اقدام به جستجو و دانلود بازی‌ها و نرم‌افزارهای خود کنید. تا جایی که حتی امروزه با وجود رفع تحریم‌های گوگل‌پلی، همچنان کاربران بازار را به این مارکت ترجیح می‌دهند. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این مارکت می‌توان به اهمیت بسیار بالا به برنامه‌نویسان داخلی، فراهم‌سازی محیط کاملا فارسی، دارا بودن مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مذهبی و سنتی متناسب با فرهنگ ایرانی و همچنین دسته‌بندی‌های قابل فهم و مناسب و… اشاره کرد.

انتشار بازی‌های روز دنیا را با معتبرترین کرک‌های موجود
اگر شما هم از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری باشید، در یاس‌دانلود می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بازی‌های روز دنیا را دانلود کنید. تیم یاس دانلود، همواره بازی‌های روز دنیا را با معتبرترین کرک‌های موجود در اختیار شما دوست‌داران دنیای بازی‌های رایانه‌ای قرار می‌دهد. همانطور که احتمالا می‌دانید، امروزه بسیاری از بازی‌های کامپیوتری، به سادگی قابل کرک شدن نبوده و سازندگان آن، از قفل‌های پیچیده نرم‌افزاری برای جلوگیری از کرک شدن آنان استفاده می‌کنند. در این میان، گروه‌های هک و کرک بازی‌های رایانه‌ای نیز دست به کار شده و با استفاده از پیچیده‌ترین متد‌های نفوذ، به‌روزترین بازی‌ها را نیز کرک و عرضه می‌کنند.

تیم نویسندگی وب‌سایت یاس‌دانلود، همواره با بررسی آخرین اخبار و پیشرفت‌های صورت گرفته درزمینه هک و امنیت بازی‌های کامپیوتری، جدیدترین کرکرهای دنیا را شناسایی و آخرین آثار منتشر شده از آنان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این رو می‌توان این اطمینان را به گیمرها داد که بازی‌های قرار داده شده در قسمت دانلود بازی، تماما سالم بوده و از سوی معتبرترین کرکرهای دنیا عرضه می‌شوند. شما کاربران می‌توانید با مراجعه به این قسمت، همواره به جدیدترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای دسترسی داشته و آنان را از لینک‌های مستقیم این وب‌سایت دانلود نمایید.

دسترسی به مجموعه‌ای قدرتمند از نرم‌افزارهای مورد نیاز
تنها کافیست که از بخش دسته‌بندی‌های وب‌سایت، دسته‌بندی دانلود نرم افزار را انتخاب و سپس به مجموعه‌ای کامل از نرم‌افزارهای مرتبط با آن دسترسی داشته باشید. برای مثال، با مراجعه به قسمت نرم‌افزارهای مرورگر وب، می‌توانید به جدیدترین مرورگرهای اینترنتی دسترسی سریع داشته و بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت‌های سازنده آنان، جدیدترین نسخه از آن‌ها را در سیستم خود دانلود کنید.

اگر به دنبال نرم‌افزاری تخصصی و یا مهندسی هستید، مفتخریم با قدرت اعلام کنیم که وب‌سایت یاس‌دانلود، آرشیو نسبتا کاملی از انواع نرم‌افزارهای مورد نیاز برای زمینه‌های مهندسی، صنعت و … آماده کرده است که تماما همراه با فعال‌ساز‌های معتبر عرضه می‌شوند. به روز‌رسانی‌های منظم و مداوم این بخش، بخش بزرگی از اهداف ما را تشکیل داده و همواره سعی بر آن داریم که جدیدترین نسخه از برنامه‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای سیستم‌های کامپیوتری را با فعال‌سازهای جدید خدمتتان ارائه کنیم.

تبدیل تاریخ‌ شمسی به میلادی و برعکس
آیا برای ثبت نام در یک وب‌سایت اینترنت غیرفارسی، نیازمند تاریخ دقیق تولد خود هستید؟ آیا می‌خواهید تاریخ میلادی مربوط به رویدادهای مهم زندگی‌تان را نیز بدانید؟ برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم! با استفاده از قسمت تبدیل تاریخ وب‌سایت یاس دانلود، شما عزیزان می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، تاریخ‌های مورد نظر خود را بین تقویم شمسی و یا میلادی تبدیل کنید.

دیگر برای تبدیل تاریخ‌های شمسی به میلادی و برعکس، هیچ مشکلی نخواهید داشت! دیگر هیچ نیازی به محاسبه‌های پیچیده و زمان‌بر نیست؛ چرا که در قسمت تبدیل تاریخ وب‌سایت، شما می‌توانید تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید و سپس با انتخاب نوع تبدیل، سریعا تاریخ مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top