تاریخ انتشار: جمعه 1396/04/09 - 02:21
کد خبر: 239490

بحرین ایران را به فعالیت تروریستی متهم کرد

وزارت کشور بحرین در بیانیه خود مدعی شده این افراد با ایران در ارتباط بوده و برای اجرای عملیات های خود در بحرین با ایران هماهنگی های لازم را انجام می داده اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه ایی ضمن اعلام بازداشت ۷ معارض این کشور و وارد کردن اتهام فعالیت تروریستی به آنها، مدعی شده سپاه ایران با این افراد همکاری می کرده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه ایی اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور یک گروه ۵ نفره از مخالفان رژیم آل خلیفه را بازداشت کرده است.

در بیانیه وزارت کشور بحرین این افراد تروریست نامیده شده اند که یک گروه با عنوان «سرایای اشتر» تشکیل داده بودند. در این بیانیه بحرین مدعی شده که این افراد در یک ساختمان غیر قابل سکونت در منطقه الدیر مواد محترقه و موادی که برای تهیه بمب های دست ساز استفاده می شود را انبار کرده بودند.

گرچه وزارت کشور بحرین تأکید کرده که تحقیق و بررسی درباره این گروه و نوع فعالیت هایش ادامه دارد با این حال در این بیانیه آمده که این افراد در برخی عملیات هایی که دولت بحرین آن را تروریستی می داند مشارکت داشته و نیروهای امنیتی را هدف قرار داده اند.

وزارت کشور بحرین در بیانیه خود مدعی شده این افراد با ایران در ارتباط بوده و برای اجرای عملیات های خود در بحرین با ایران هماهنگی های لازم را انجام می داده اند.

در بخش دیگری از این بیانیه وزارت کشور بحرین تأکید کرده است که در جریان عملیات الفاس دو تن دیگر نیز بازداشت شده اند که در حال برنامه ریزی برای حمله به نیروهای امنیتی بوده اند.

وزارت کشور بحرین ادعا می کند این دو گروه با حسین علی احمد داوود یکی از معارضان شیعه بحرینی که تابعیت بحرینی اش لغو شده و در ایران زندگی می کند در ارتباط بوده اند. رژیم آل خلیفه مدعی است این فرد به دلیل آنچه مدیریت و مشارکت در عملیات های تروریستی در بحرین نامیده شده به ۱۵ سال حبس و حبس ابد محکوم شده است و با سپاه ایران ارتباط نزدیکی دارد. بحرین با تکرار ادعاهای بی اساس خود، سپاه ایران را به دست داشتن و برنامه ریزی عملیات های تروریستی در خاک خود متهم کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top