تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/04/13 - 17:15
کد خبر: 239942

رقاصان همچنان مشغول کارند

البته در خصوص توقف نمایش زننده «تانگوی تخم مرغ» هم وزارت ارشاد ورودی نیافت و این دادستانی تهران بود که با تشکیل پرونده قضائی از ادامه اجرای این نمایش‌ جلوگیری کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: البته در خصوص توقف نمایش زننده «تانگوی تخم مرغ» هم وزارت ارشاد ورودی نیافت و این دادستانی تهران بود که با تشکیل پرونده قضائی از ادامه اجرای این نمایش‌ جلوگیری کرد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق،  نمایش «پایکوبان» با اجرای فرزانه کابلی قرار است در تاریخ های 30 تیرماه، 19 مردادماه و 20 مرداد ماه تحت عنوان «ویژه بانوان» در تالار وحدت به اجرا درآید. این اثر که از آن با عنوان «پرفورمنس» یاد می شود در واقع نمایشی ریتمیک با استفاده از هنروران و از طریق انجام حرکات موزون است و حدود 2 سال پیش نیز اجرایی مشابه با عنوان «همه‌ جای ایران سرای من است» را براساس رقص های محلی نقاط مختلف کشور در پی داشت. اجرایی که در همان زمان با واکنش برخی رسانه های منتقد و عدم پاسخگویی مسئولان همراه بود!

نمایش همراه با رقص «پایکوبان» در حالی توسط فرزانه کابلی به صحنه می رود که وی در همه سال های فعالیتش به تعلیم جنبه ای از بازیگری به شیوه رقاصی برای هنرجویان پرداخته است و در بسیاری از نمایش هایی که حرکات موزون در آن به چشم می خورد، به عنوان طراح و مشاور حضور دارد. فرزانه کابلی که زمانی در تلویزیون با برنامه «علی کوچولو» به شهرت رسیده بود، در نمایش هایی که توسط هادی مرزبان؛ همسرش به اجرا درآمد هم نقش داشته که از جمله آن ها تئاتر جنجالی «تانگوی تخم مرغ» بود که پس از چند روز از اجرا به دلیل صحنه‌های نامناسب و زننده و ادای الفاظ رکیک و اظهارات خلاف موازین اسلامی و عفت عمومی متوقف گردید!به گزارش آینه نیوز، البته در خصوص توقف آن نمایش زننده هم وزارت ارشاد ورودی نیافت و این دادستانی تهران بود که با تشکیل پرونده قضائی از ادامه اجرای این نمایش‌ جلوگیری کرد.

بازیگر نمایش «ملودی شهر بارانی» اخیرا درباره فعالیت هایش عنوان داشت که هر ساله طی سه یا چهار اجرا، حرکات موزون محلی، ملی و تلفیقی را برای خانم ‌ها به روی صحنه می ‌آورد و از این رقص ها به عنوان هنری اصیل یاد کرد! فرزانه کابلی اظهار خوشحالی کرد که می تواند رقص های محلی را برای بانوان ایرانی به نمایش درآورد.آن چه پیدا است با توجه به اعطای مجوزِ بدون محدودیت برای این بازیگر در سال های اخیر، این گونه نمایش های همراه با رقاصی از سوی مسئولان نمایشی مورد پذیرش قرار گرفته است!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top