تاریخ انتشار: شنبه 1396/04/17 - 17:51
کد خبر: 240286

حسین نادیان؛

فرمان آتش به اختیار برای افسران

فرمان آتش به اختیار برای افسران

جریان غربگرا در فضای انتخابات امسال نتوانست برجام جدیدی را به جمهوری اسلامی تحمیل کند و در پسا انتخابات به دنبال آن خواهد بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: حسین نادیان// اکنون انقلاب اسلامی در گذرگاه پیچ تاریخی شاهد شکل گیری جدید قطب بندی های قدرت می باشد و همان طور که انتخابات اخیر نشان داد قطب های اصولگرایی و اصلاح طلبی نارسا ست و گفتمان انقلابی و ضدانقلابی حول محورهای دوگانه" سازش یا مقاومت" و" استقلال یا وابستگی"و "فرهنگ پیرو یا فرهنگ پیشرو در حال انفکاک می باشند. پوسته های فرسوده ، پیر،خسته و ناتوان از ادامه مسیر انقلابی خشکیده و حذف خواهند شد و نیروهای جوان،پویا،زنده و انقلابی از درون رویش خواهند کرد و جایگزین آن می شوند.با روشن شدن علامت هشدار در حوادث اخیر تهران و نیز وضعیت قرمز در منطقه غرب آسیا در چند سال اخیر، این جوان مومن انقلابی هست که با شجاعت تمام می تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و شرایط به سمتی پیش خواهد رفت که مانند دوران جنگ هدایت کننده و تصمیم گیرنده در زمینه های مختلف همین جوانان خواهند بود.

آتش به اختیار برای افسران جنگ نرم از سوی فرماندهی کل قوا در زمانی فرمان داده شده است که از یک طرف توانایی جوانان انقلابی برای مدیریت جهادی  در مقطع پیچیده و سرنوشت ساز کنونی برکسی پوشیده نیست و از طرف دیگر  مدیران فرهنگی و سیاسی در خواب غفلت به سر می برند،آن چنان که با اجرای سند 2030 مرزهای استقلال جمهوری اسلامی را نادیده گرفته اند .
در فضایی که اکثرعناصرجریان ضد انقلابی درون مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ازجهت فرهنگی به نظام سلطه وابستگی دارند و دچار انفعال و غربزدگی می باشند و کمتر به لحاظ سیاسی مزدبگیر اجنبی شده اند در نتیجه لازم است که آتش به اختیار در زمینه های فرهنگی صورت بگیرد تا از نفوذ سیاسی و فرهنگی در نظام اسلامی جلوگیری شود.

وابستگی فرهنگی جریان نفوذ آن زمان خود را نشان می دهد که قدرت کدخدا را در معادلات جهانی از سنت های الهی بیشتر می ببینند و با منطق مادی گرای خود نیروهای معنوی را انکار می کنند. این جریان از درک تجربه های آشکار و نهان جمهوری اسلامی درسی و هشت سال ایستادگی در برابر استکبار جهانی عاجز است و در نهایت باعث شد تا مذاکره برد-برد با شیطان بزرگ در نهایت جز خسارت محض در توقف همزمان چرخ های اقتصاد و توقف چرخش سانتریفیوژها دستاورد دیگری نداشته است. گفتگوی تمدن ها نیز درحالی صورت گرفت که نظریه پردازان غربی از جنگ تمدن ها سخن می گفتند.

در آن شرایط گفتگوی تمدن ها حمله به عراق و افغانستان از سوی استکبار نمونه جدید جنگ های صلیبی در قرن بیستم تصور می شد و قصد نظام سلطه برای مقابله جدی با جمهوری اسلامی آن بود که از دوطرف شرق و غرب جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار دهد و در زمان مناسب به ایران حمله کند ولی با نصرت الهی ماجرا کاملا واژگون شده است. در یمن،بحرین و نیجریه و عربستان و...جبهه جدیدی برعلیه نظام سلطه شکل گرفته است که نشان می دهد شجره طیبه نظام اسلامی در حال رشد و نمو است.

تعبیر جماعت ضدانقلاب از اقتصاد مقاومتی نیز ناقص است و به عبارت دیگرهمان تعبیرات اقتصاد لیبرالی و نئوکینزی در اصطلاحات و باور نمادین به انقلاب اسلامی پنهان شده است.از این روپیاده نظام غرب در نظان اسلامی بر این باور است که با اتصال به اقتصاد جهانی می توان از تحریم ها در امان ماند چرا که با آسیب رساندن به هر عضو اقتصاد جهانی سایر اعضا نیز آسیب می بینند و جامعه جهانی به عنوان یک بدن قادر به صدمه رساندن به عضو خود نیست!!!

جریان انقلابی در درون مرزهای جمهوری اسلامی شاهد تقابل با دو جبهه مشترک و متحد می باشد که اندک اندک از پوسته خود بیرون خواهند آمد.جبهه اول با اندیشه وهابیت و افراطی گری و جبهه دوم با اندیشه توسعه و آزادی می باشد که در یک نقطه به اشتراک رسیده اند و آن هم تفسیر نادرست از اسلام است.آن چنان که در این چند سال اخیر شاهد بودیم سردمداران کشورهای منطقه با تفسیر ارتجاعی عربستان سعودی در افراط گرایی اسلامی و تفسیرنواندیش توسعه گرای ترکیه در مدرنیزه کردن اسلامی در شکل گیری داعش برای مقابله با جبهه مقاومت سوریه و عراق به اتحاد نظر رسیده بودند

پیوند منافقین و گروهک های سلطنت طلب با جریان شبه روشنفکر سروش و نگاه توسعه گرای ایران در انتخابات اخیر در مقاطعی باعث شد که جای جلاد و شهید عوض شود و با مطهرکردن جنایت تروریست ها در دهه شصت سعی داشتند نامزد جریان انقلابی را قاتل جلوه دهند.انتخابات 29 اردیبهشت ماه به خوبی نشان داد که تقابل گفتمان اسلام انقلابی با دو جریان اسلام افراطی و اسلام لیبرالی به نقطه اوج خود رسیده است. در این رهگذراقدام تروریستی داعش در خانه ملت و حرم مطهر امام  نتیجه ناامن کردن فضای امن کشور و دامن زدن به شکاف های اجتماعی می باشد که لازم است نامزد پیروز انتخابات در این خصوص بیشتر توضیح دهند.

اما نکته قابل توجه آن است که بدانیم جریان غربگرا در فضای انتخابات امسال نتوانست برجام جدیدی را به جمهوری اسلامی تحمیل کند و در پسا انتخابات به دنبال آن خواهد بود.آقای روحانی در مناظرات تلویزیونی نوشتن شعار بر روی موشک ها را نادرست دانست و برای لغو تحریم های دیگر وعده مذاکرات جدیدی را داد ولی آن چنان که خود ایشان قبل از انتخابات مدعی بود با رأی 50 درصدی از انجام بسیاری کارها ناتوان است اکنون با چالش جدیدی مواجه شده است. آمریکا  چراغ سبز مردم را برای انجام مذاکرات موشکی و سوریه در انتخابات 96فهم نکرده است و طبیعی است که برای تأثیر بر اراده مردم ایران دست به اقدامات تروریستی بزند هرچند این قبیل اقدامات نتیجه معکوس می دهد.

وقتی که آقای کرباسچی مجاهدت و ایثار مدافعان حرم را در افتتاحیه ستاد روحانی در اصفهان به کل زیر سوال می برد! شاید فکر این را نمی کرد که تنها پس از چند روز اظهارات سخیفش زیر سوال برود!و همگان با چشمان باز ببینند که: اگر جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی این فتنه‌هاست ایستادگی نمی‌کرد، تاکنون گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top