تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/04/19 - 15:35
کد خبر: 240473

از شایعه تا واقعیت ظهور یک ویندوزفون جدید

همان طور که می دانید تقریباً زمان زیادی از معرفی آخرین تلفن هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل می گذرد و حالا خبر می رسد که مایکروسافت، در حال تست و توسعه یک نمونه اولیه از تلفن ویندوزی جدیدی در مقر اصلی خود در ردموند است.

خبرنامه دانشجویان ایران: همان طور که می دانید تقریباً زمان زیادی از معرفی آخرین تلفن هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل می گذرد و حالا خبر می رسد که مایکروسافت، در حال تست و توسعه یک نمونه اولیه از تلفن ویندوزی جدیدی در مقر اصلی خود در ردموند است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جام جم آن لاین؛ همان طور که می دانید تقریباً زمان زیادی از معرفی آخرین تلفن هوشمند مجهز به ویندوز 10 موبایل می گذرد و حالا خبر می رسد که مایکروسافت، در حال تست و توسعه یک نمونه اولیه از تلفن ویندوزی جدیدی در مقر اصلی خود در ردموند است.

البته در حال حاضر هیچ اطلاعی راجع به جزئیات فنی دستگاه مذکور در دست نیست و حتی هنوز مشخص نشده که آیا این وسیله یک تلفن همراه خواهد بود یا یک تبلت. اما با توجه به شرایط حاضر، به نظر می رسد که مایکروسافت برای پر کردن خلاء موجود در محصولات خود، بیشتر به توسعه یک تلفن همراه ویندوزی نیاز داشته باشد.

دستگاه جدید احتمالاً از خانواده سرفس نیست
شاید تصور کنید دستگاه مورد بحث همان «سرفس موبایل» مورد انتظار است که مدت هاست شایعه توسعه آن توسط مایکروسافت در وبسایت های مختلف منتشر می شود. اما باید بگوییم که بر اساس گزارش منابع آگاه در صنعت، قرار نیست موبایل جدید توسط تیم سرفس مایکروسافت توسعه یابد.

طبق اطلاعات موجود، طراحی و توسعه تلفن جدید به تیمی با مدیریت «الکس کیپمن» (سرپرست پروژه هولولنز مایکروسافت) سپرده شده که با توجه به این امر، احتمال حضور فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در موبایل بعدی مایکروسافت بسیار بالا به نظر می رسد.

گفتنی است بنا بر برخی از شایعات، شرکت ساکن ردموند قصد دارد دستگاه جدید خود را با استفاده از ویندوز 10 مبتنی بر ARM توسعه دهد که اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد، موبایل ویندوزی بعدی مایکروسافت زودتر از سال 2018 به بازار نخواهد آمد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top