تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/04/19 - 19:56
کد خبر: 240496

لیگ جهانی والیبال ۵۰ میلیون بیننده داشت؟

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در خاتمه عنوان کرد: در حال تعامل دوسویه با سازمان صدا و سیما برای مدل برد برد حق پخش تلویزیونی هستیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدرضا داورزنی در نشست مشترک کمیسیون فرهنگى مجلس با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: طبق آمار صدا و سیما مسابقات لیگ جهانی والیبال 50 میلیون بیننده داخلى و 600 میلیون بیننده جهانی داشت.

وی تصریح کرد: والیبال و فوتبال ما در تمام رده های سنی جهانی شدند و توقعات مردم الان از این دو رشته جهانی بالا است. بدنبال افزایش میانگین قدى تیم ملى والیبال هستیم. الان جوانان ما بلندتر از بزرگسالان و نوجوانانمان از جوانان بلندترند.

داورزنی با اشاره به عملکرد فدراسیون تکواندو نیز تصریح کرد: فدراسیون تکواندو سال 95 فدراسیون نمونه کشور شد و عملکرد آن در رده های سنی مختلف بسیار خوب بوده است. سومی جهان در بزرگسالان هم نتیجه مطلوبی است.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در خاتمه عنوان کرد: در حال تعامل دوسویه با سازمان صدا و سیما برای مدل برد برد حق پخش تلویزیونی هستیم.

منبع: تسنیم

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top