تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/04/25 - 15:10
کد خبر: 241022

فداکاری زلاتان بخاطر منچستر

مهاجم فصل گذشته شیاطین سرخ برای ادامه کار در این تیم پیشنهادی چشمگیر را رد کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مهاجم فصل گذشته شیاطین سرخ برای ادامه کار در این تیم پیشنهادی چشمگیر را رد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، زلاتان ابراهیموویچ که به نظر می‌رسد زودتر از موعد از پیش‌ تعیین شده یعنی ژانویه 2018 به میادین مسابقه بازگردد، احتمال ماندنش در این تیم در روزهای اخیر با اظهار نظر اخیری که ژوزه مورینیو در مورد او کرد، بیش از پیش قوت گرفته است.

سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید که امکان تمدید قرارداد این بازیکن 35 ساله برای یک سال دیگر وجود دارد. او چند روز  گذشته در این باره گفته بود: چه دلیلی وجود دارد که ما برای بازیکنی که خدمات زیادی به ما کرده است، صبر نکنیم!

نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» در این راستا گزارش داد ایبرا برای ماندن در منچستریونایتد پیشنهاد 6 میلیون پوند در سال لس‌آنجلس گلکسی را رد کرده است. زلاتان که در اواخر فصل گذشته در بازی مقابل اندرلخت در دور برگشت از مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ اروپا از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد، در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

تیم‌های لس‌آنجلس اف‌سی و لس‌‌آنجلس گلکسی از مشتریان مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا، میلان، یوونتوس، اینتر و پاری‌سن‌ژرمن هستند.

زلاتان چندروز پیش بود که گفت به زودی خبری بزرگ در مورد آینده حرفه‌ای‌اش اعلام خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top