تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/04/27 - 09:27
کد خبر: 241169

جزئیات دستگیری قاتل آتنا اصلانی

سردار عبدی از اعتراف مظنون دستگیر شده به قتل آتنا خبر داد و گفت: وی در بازجویی‌های پلیسی به قتل دختربچه معصوم پارس آبادی و همچنین به قتل زنی دیگر در سال ۹۱ اعتراف کرد که با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: سردار عبدی از اعتراف مظنون دستگیر شده به قتل آتنا خبر داد و گفت: وی در بازجویی‌های پلیسی به قتل دختربچه معصوم پارس آبادی و همچنین به قتل زنی دیگر در سال ۹۱ اعتراف کرد که با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سردار "حسین عبدی" اظهار داشت: به دنبال اعلام مفقودی دختر بچه ۶ ساله ساکن خیابان پزشکان شهرستان "پارس آباد" در ۲۸ خرداد سال 96، پرونده‌ای پیرامون این موضوع در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تشکیل و تیمی مجرب مسئولیت رسیدگی به پرونده و کشف واقعیت را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد این دختر بچه در روز حادثه به هنگام بازی در حوالی محل کار پدرش مفقود شده است، افزود: با بازبینی فیلم‌های ضبط شده از محل مفقودی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات جامع میدانی فردی که در شغل رنگرزی فعالیت داشته و همسایه شغلی پدر آتنا بود به عنوان مظنون دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در ادامه تحقیقات برادر و همسر مظنون با حضور در پلیس آگاهی اطلاعاتی را در خصوص فعالیت‌های مجرمانه وی ارائه و اذعان داشتند مظنون به گفته خودش مقادیری مواد مخدر در داخل بشکه پلاستیکی در پارکینگ منزل مسکونی جاسازی کرده است که با اعزام به محل و انجام بازرسی‌های لازم کارآگاهان پلیس آگاهی با جسد "آتنا" در داخل بشکه پلاستیکی؛ مواجه می‌شوند.

سردار عبدی از اعتراف مظنون دستگیر شده به قتل آتنا خبر داد و گفت: وی در بازجویی‌های پلیسی به قتل دختربچه معصوم پارس آبادی و همچنین به قتل زنی دیگر در سال ۹۱ اعتراف کرد که با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top