تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/04/27 - 14:10
کد خبر: 241206

سردار زوج مهاجم تیم ملی ایتالیا در لاتزیو

روزنامه مطرح ایتالیایی در شماره امروز خود بار دیگر به قطعی بودن خرید ستاره تیم ملی ایران در روزهای آتی با قراردادی سنگین اشاره کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: روزنامه مطرح ایتالیایی در شماره امروز خود بار دیگر به قطعی بودن خرید ستاره تیم ملی ایران در روزهای آتی با قراردادی سنگین اشاره کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، کوریره دلااسپورت به عنوان یکی از معتبرترین روزنامه های چاپ شهر رم در ایتالیا امروز صفحه سوم خود را به گزارش ها تکمیلی از پروسه خرید سردار آزمون توسط باشگاه لاتزیو اختصاص داد و مدعی شد این مهاجم ایرانی قطعا تا یک هفته آینده به عنوان خرید رویایی باشگاه به طرفداران بیانکوچلستی معرفی خواهد شد.

در گزارش کوریره دلااسپورت آمده است:« نمایندگان باشگاه لاتزیو در ادامه مذاکرات خود با باشگاه روسی روبین کازان و مدیربرنامه سردار آزمون یک گام دیگر به خرید مهاجم ملی پوش ایرانی نزدیک شدند تا سیمونه اینزاگی نگرانی هایش برای انتخاب زوجی مناسب برای چیرو ایموبیله در خط حمله لاتزیو از بین برود».

این روزنامه که به عنوان مرجع اصلی اخبار دو باشگاه مطرح شهر رم محسوب می شود در گزارش امروز صفحه سوم خود نوشت:« لاتزیو برای فصل آتی سری A روی استفاده از سیستم 2-5-3 نظر دارد و سیمونه اینزاگی بعد از فروش مهاجمانی همچون جورجویچ و کیتابالده که در حال نهایی شدن انتقال به اینترمیلان هستند روی سردار برای تکمیل زوجی مرگبار در کنار ایموبیله مهاجم تیم ملی ایتالیا نظر دارد؛ از همین رو سران باشگاه با بودجه مناسبی که در اختیار دارند، روی بازیکن 22 ساله و آینده دار ایرانی زوم کرده و دست از تلاش های دامنه دار برای انجام این خرید برنمی دارند».

در دومین روز متوالی این بار در صفحه سوم روزنامه کوریره دلااسپورت گزارش کاملی از انتقال سردار آزمون به لاتزیو منتشر شده است

پافشاری روزنامه معتبری همچون کوریره دلااسپورت در خرید آزمون توسط لاتزیو می تواند مهمترین اتفاق و خبر این روزهای فوتبال ایران باشد؛ چون سردار آزمون را در همین سن کم در زمره بازیکنان بزرگ حاضر در یکی از معتبرترین لیگ های اروپا قرار می دهد. لیگی که پیش از این بازیکنانی همچون رحمان رضایی و علی سامره در آن حضور داشته و به مصاف قدرت های بزرگ ایتالیا رفتند.

پوشیدن پیراهن لاتزیو به عنوان یکی از هفت خواهر فوتبال ایتالیا قطعا سردار را هم ردیف با انتقال بازیکنان بزرگ فوتبال ایران به باشگاه های بزرگ اروپایی همچون علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، وحید هاشمیان و ... قرار می دهد و حتی شاید معروف تر از آنها چون صرف هزینه ای بالغ بر 18 میلیون یورو توسط باشگاه ایتالیایی برای خرید آزمون او را گران ترین بازیکن این فصل فوتبال اروپا در میان آسیایی ها خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top