تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/05/05 - 12:40
کد خبر: 241979

خبرهای اختصاصی را با لوگوی خود منتشر کنید؛

معرفی یک ربات تلگرامی جالب مخصوص مدیران کانال‌های تلگرامی +راهنمای استفاده

معرفی یک ربات تلگرامی جالب مخصوص مدیران کانال‌های تلگرامی +راهنمای استفاده

معمولا کانال‌های غیررسمی دانشجویی تلگرام توسط دانشجویان دانشگاه‌ها اداره می‌شود و به همین دلیل اخبار دانشگاه بدون سانسور و تقریبا بدون ملاحظه در آن درج می‌شود و شاید یکی از دلایل بالا بودن تعداد اعضای برخی از کانال‌های دانشجویی همین باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در این گزارش قصد داریم یک ربات تلگرامی کاربردی را به دانشجویان و علی‌الخصوص مدیران کانال‌های تلگرامی دانشجویی معرفی کنیم تا بتوانند کانال خود را پویاتر و جذاب‌تر از قبل اداره کنند و دانشجویان مخاطب آنها پست‌های تلگرامی چشم‌نوازتری را مشاهده نمایند.

به گزارش خبرنگار صنفی_آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعید است دانشجو باشید و حداقل در یکی دو گروه دانشجویی عضو نباشید و اخبار دانشگاهی را که در آن تحصیل می‌کنید را دنبال نکنید. فراتر از این، بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی سعی می‌کنند اخبار دانشگاهی را که زمانی در آن بوده‌اند را دنبال کنند و دورادور در جریان اتفاقات باشند و حتی در برخی موارد نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.

* چرا کانال‌های تلگرامی دانشجویی محبوب هستند؟
معمولا کانال‌های غیررسمی دانشجویی تلگرام توسط دانشجویان دانشگاه‌ها اداره می‌شود و به همین دلیل اخبار دانشگاه بدون سانسور و تقریبا بدون ملاحظه در آن درج می‌شود و شاید یکی از دلایل بالا بودن تعداد اعضای برخی از کانال‌های دانشجویی همین باشد. برای مثال به محض اینکه غذای دانشگاه دارای کیفیت حداقلی نباشد، فورا دانشجویان با تلفن همراه از آن عکس می‌گیرند و برای ادمین کانال می‌فرستند و به همین ترتیب موجی از اعتراضات متوجه معاونت امور دانشجویی دانشگاه می‌شود. این اتفاقات در مواردی متعدد رخ داده است و فقط یک عکس یا یک متن انتقادآمیز که در یک کانال دانشجویی منتشر شده است موجب ایجاد یک موج اعتراضی در موضوعات مختلفی شده است و مسئولان دانشگاه را در موضع دفاع قرار داده است.

در این گزارش قصد داریم یک ربات تلگرامی کاربردی را به دانشجویان و علی‌الخصوص مدیران کانال‌های تلگرامی دانشجویی معرفی کنیم تا بتوانند کانال خود را پویاتر و جذاب‌تر از قبل اداره کنند و دانشجویان مخاطب آنها پست‌های تلگرامی چشم‌نوازتری را مشاهده نمایند.

ربات تلگرامی لوگوگرام + در چند ثانیه عکس‌ها و فیلم‌های خود را لوگوی اختصاصی بزنید!

معمولا برخی از پست‌هایی که در کانال‌های دانشجویی قرار داده می‌شود به صورت «اختصاصی» است و سایر کانال‌های خبری از آن بی‌خبرند، اما به محض درج پست، سایر کانال‌ها آن خبر را بازنشر می‌دهند و ممکن است نامی از کانال منبع ذکر نکنند. برای رفع این نقص و تبلیغ کانال خود می‌توانید از ربات «لوگوگرام» استفاده نمایید و تصاویر و حتی فیلم‌های خود را با لوگوی اختصاصی کانال خود درج نمایید. جالب است بدانید این ربات تلگرامی حتی لوگوی کانال شما را می‌سازد و چندین شکل از آن را ارائه می‌دهد تا شما یکی از آنها را انتخاب نمایید.

برای استفاده از ربات لوگوگرام طبق موارد زیر عمل کنید:

1- ابتدا با کلیک روی ایـــــــــــــــــــنجا کلیک کنید.

2- روی عبارت START کلیک کنید.

معرفی ربات تلگرامی لوگوگرام + خبرنامه دانشجویان ایران

3- در این مرحله بر روی گزینه «درج لوگو» کلیک کنید.

معرفی ربات تلگرامی لوگوگرام + خبرنامه دانشجویان ایران

4- در این مرحله ربات از شما می‌خواهد متن لوگویی را که می‌خواهید بر روی تصاویر و فیلم‌ها واترمارک شود را درج نمایید.

معرفی ربات تلگرامی لوگوگرام + خبرنامه دانشجویان ایران

5- در این مرحله ربات لوگوی موردنظر شما را نمایش می‌دهد و در صورتی که از لوگوی نمایش داده شده رضایت نداشتید می‌توانید روی گزینه «یه شکل دیگه» کلیک کنید و در صورتی که رضایت داشتید، روی گزینه «خوبه» کلیک کنید. حتی می‌توانید با کلیک بر روی گزینه «تنظیمات بیشتر» تغییرات بیشتری را اعمال نمایید.

معرفی ربات تلگرامی لوگوگرام + خبرنامه دانشجویان ایران

6- پس از این که لوگوی موردنظر خود را تایید کردید، حالا باید فیلم یا عکسی را که قصد دارید لوگو روی آن درج شود را در صفحه ربات، «ارسال» یا «فوروارد» کنید.

معرفی ربات تلگرامی لوگوگرام + خبرنامه دانشجویان ایران

7- در این مرحله عکس ارسالی شما با لوگوی اخصاصی در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید از آن برای درج پست در کانال استفاده کنید. ضمنا برای درج فیلم نیز همان مراحل فوق را تکرار کنید.

معرفی ربات تلگرامی لوگوگرام + خبرنامه دانشجویان ایران

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top