تاریخ انتشار: جمعه 1396/05/06 - 16:10
کد خبر: 242046

برگزاری مجمع عمومی مؤسسات و شرکتهای اعزام دانشجو

در این مراسم، انتخابات هیئت رئیسه کانون مؤسسات و شرکتهای خدمات اعزام دانشجوی ایران برای دوسال انتخاب شدند

خبرنامه دانشجویان ایران: در این مراسم، انتخابات هیئت رئیسه کانون مؤسسات و شرکتهای خدمات  اعزام دانشجوی ایران برای دوسال انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مجمع عمومی کانون مؤسسات و شرکتهای خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور روزگذشته (پنج شنبه 5 مردادماه) در محل سالن اجتماعات سازمان امور دانشجویان  وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران وزارت علوم ، وزارت کشور و سایر نهادها و ارگانها نیز حضور داشتند برخی از مدیران مؤسسات خدمات اعزام دانشجویان به خارج کشور سخنانی را پیرامون مشکلات اعزام دانشجو بیان کردند.

در ادامه این مراسم دبیر کل کانون با اشاره به موانع و مشکلات صنفی و کمبود بودجه و منابع مالی این کانون ابراز امیدواری کرد با حمایت های وزارت علوم و سایر نهادهای ذیربط این کانون بتواند به وظابف ذاتی خود بهتر عمل نماید. دکتر سعید سمیعی همچنین گزارشی از عملکرد سنوات قبل کانون ارائه نمودند.

در بخش پایانی این مراسم، انتخابات هیئت رئیسه کانون مؤسسات و شرکتهای خدمات  اعزام دانشجوی ایران برای دوسال انتخاب شدند که اسامی اعضای جدید به شرح زیر است:
دکتر سعید سمیعی با 72 رای، مرتضی صارمی با 55 رای ، دکتر اصغر مهاجری 45 رای شهاب لاهوتی نژاد با 45 رای، امیر منصور امیر ارجمندی با 36 رای، دکتر شعاع الدین فلاح دوست با 34 رای و دکتر جعفر کامبوزیا با 22 رای.

برگزاری مجمع عمومی مؤسسات و شرکتهای اعزام دانشجو

دبیر کل کانون موسسات و شرکت های خدمات اعزام دانشجویان به خارج از کشور با اشاره به روند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کانون  اظهار داشت: خوشبختانه با حضور اکثریت اعضا در این  گردهمایی، جمعی  صمیمی و همچنین انتخابات خوبی را برگزار کردیم.

سعید سمیعی، دبیر کل کانون موسسات و شرکت های خدمات اعزام دانشجویان به خارج از کشورگفت: با توجه به آرمان ها و اهداف این سازمان ما به آینده این نهاد نو پا امیدوار هستیم  و معتقدیم با تلاش و تاثیر گذاری اکثر اعضا میتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد یک مجموعه پر بار و قوی در این زمینه باشیم.

دبیر کل کانون موسسات و شرکت های خدمات اعزام دانشجوی ایران تصریح کرد:  کانون به عنوان نهاد صنفی متشکل از موسساتی که در حوزه اعزام دانشجو به خارج از کشور دارای  مجوز رسمی از وزارت علوم می باشند میتواند نقش مهمی را در مدیریت و اداره این بخش ایفا کند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی که  پس از تشکیل  این  نهاد گذشته است  موفق به ساماندهی موسسات فعال در این بخش شده ایم که در حال حاضر بیش از یکصد و پنجاه موسسه عضو رسمی کانون می باشند.

رئیس کانون موسسات و شرکت های خدمات اعزام دانشجوی ایران گفت: در بحث هایی که بعضا مطرح می‌شود  گلایه هایی مبنی بر حمایت حداقلی از این کانون میشود که به نظربنده قسمت عمده این گلایه ها را به علت توقع بالای  خود می‌دانم  قطعا کم  و کاستی هایی نیز وجود داشته که در نشست روزگذشته  بیان کردیم.

سمیعی افزود: اما در نهایت میتوان به حمایت های وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت همچنین وزارت امور خارجه اشاره و از تمام همراهی های این نهادها تشکر کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top