تاریخ انتشار: شنبه 1396/05/07 - 22:40
کد خبر: 242129

باهنر در نشست ماهیانه «جام»؛

روحانی باید کابینه را طوری بچینند که پاسخگوی مطالبات باشد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: پیشنهاد ما به روحانی این است که اسم دولتش را «تدبیر و اقدام» بگذارد چون دولت یازدهم در حوزه اقدام نتوانست تصمیمات شجاعانه بگیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یشنهاد ما به روحانی این است که اسم دولتش را «تدبیر و اقدام» بگذارد چون دولت یازدهم در حوزه اقدام نتوانست تصمیمات شجاعانه بگیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز (شنبه) در نشست ماهیانه تشکل متبوع خود اظهار داشت: شایعات درمورد کابینه آینده زیاد است ولی از بین این شایعات اتفاقات تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه طبق اخبار معاون اول، وزیر خارجه، وزیر بهداشت، ورزش، اطلاعات، راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه ماندنی هستند، اظهار داشت: در برخی وزارت‌ها اختلاف نظر بین وزیر و رییس جمهور وجود دارد و وزیر قبول نکرده است که از جمله آن زنگنه است و به شدت از ماندن در وزارت ابا دارد و می‌گوید هم از لحاظ جسمی مشکل دارم و هم حوصله این جنگ و گریزها را ندارم.

وی افزود: حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز اظهار کسالت می‌کند ولی محمد شریعتمداری برای وزارت صنعت، نهاوندیان برای وزارت اقتصاد و واعظی برای ریاست نهاد ریاست جمهوری تعیین شده‌اند و قرار است روز بعد مراسم تحلیف اعضای کابینه معرفی شوند.

باهنر با بیان اینکه روحانی می‌گوید فراجناحی‌ام ولی میگوید مقامات بالا از 24میلیون نفر انتخاب می شوند، تصریح کرد: کابینه را باید طوری بچینند که بتوانند پاسخگوی مطالبات باشند.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و برنامه و بودجه گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف این است که در این سه بخش افرادی هماهنگ انتخاب شوند تا اختلافات بین وزیر بهداشت و رفاه فعلی تکرار نشود.

دبیر کل جام تاکید کرد: پیشنهاد ما به روحانی این است که اسم دولتش را «تدبیر و اقدام» بگذارد چون دولت یازدهم در حوزه اقدام نتوانست تصمیمات شجاعانه بگیرد.

وی با بیان اینکه حل معضلات رکود و اشتغال مهم‌ترین مطالبات مردم هستند و باید پیشرانه‌های اقتصادی چون مسکن فعال شوند، گفت: در روزهای اخیر سیاست خارجی دچار تکانه‌هایی می‌شود و شاهدیم که برخی اظهارات و تحرکات ترامپ اساساً در ترمینولوژی سیاست وجود نداشته است.

باهنر ادامه داد: دو بسته تحریمی آمریکا سبد سنگینی است و هم روح و هم مفاد برجام را زیر سوال میبرد و کمیسیون سیاست خارجی ما دنبال اقدام متقابل است

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top