تاریخ انتشار: شنبه 1396/05/14 - 11:27
کد خبر: 242597

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کارهای ما به یاد شهدا و به‌دستور مقام معظم رهبری است تاکید کرد: ما این را قبول نداریم که در روستایی آب و برق نباشد و فردی 50 میلیون تومان حقوق بگیرد زیرا این بی‌عدالتی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی بنیاد محرومیت زدایی فائزون سردار سیدضیاءالدین حزنی ظهر روز جمعه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش حویق تالش اظهار داشت: بعد از تحریم‌ها در سپاه به این فکر افتادیم که چطور می‌توانیم از آن‌ها عبور کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در قاره آفریقا پروژه‌های زیادی موجود است ولی منابع مالی موجود نیست افزود: در قاره اروپا منابع مالی وجود دارد ولی پروژه‌ای وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی با پول مستضعفان و محرومان رشد کرده و حق آن‌ها را خورده‌اند افزود: هر وقت ما با مردم همراه شویم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و هر سازمان و مجموعه‌ای که در کنار مردم باشد می‌تواند موفق شود.

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

سردار حزنی با بیان اینکه هرکس پشت هر میزی قرار دارد می‌تواند از طریق آن به بهشت یا جهنم رود بنابراین مسئولان باید مراقب رفتارهای خود باشند گفت: سپاه همواره در کنار مردم است و رمز موفقیت سپاه در کنار مردم بودن است.

دبیر قرارگاه محرومیتزدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کارهای ما به یاد شهدا و به‌دستور مقام معظم رهبری است تاکید کرد: ما این را قبول نداریم که در روستایی آب و برق نباشد و فردی 50 میلیون تومان حقوق بگیرد زیرا این بی‌عدالتی است.

سردار حزنی مردم تالش را یکی از بهترین مردمان عنوان کرد و با تاکید بر همدلی و در کنار هم بودن اظهار داشت: باید همه در کنار هم کار کنیم و خدمتگزار کسانی هستیم که مردم محروم را خوشحال کنند.

وی با بیان اینکه نخستین ماموریت سپاه، دفاع و امنیت کشور است گفت: سپاه در این هدفش کاملاً موفق بوده و علاوه بر آن به محرومیت‌زدایی نیز ورود کرده و اگر 100 سازمان دیگر تشکیل شود نمی‌تواند این اقدامات را انجام دهد.

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

تصاویر افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاها توسط سپاه

دبیر قرارگاه محرومیتزدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مسجد و خانه بهداشت برای روستاهای بخش حویق تالش باید راه اندازی شود و نوبت آینده برای افتتاح این موارد به روستاهای بخش حویق تالش می‌آییم.

درادامه مراسم دبیر بنیاد محرومیت زدایی فائزون نیز به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بعد از یک سال نیم تلاش، این 4 پروژه عمرانی در روستای کوهستان بخش حویق شهرستان تالش به بهره برداری رسیده است.

مهدی حقی با اشاره به اینکه کسی باور نمی‌کرد در استان گیلان که مهد سرسبزی است روستایی پیدا شود که به جز سه ماه اول سال دسترسی به آن ممکن نیست افزود: با حرکت جهادی و مجاهدت موفق شدیم 4 پروژه را در این روستا به بهره‌برداری برسانیم.

مسئول ستاد جهادی شهید سیرت‌نیا تصریح کرد:  تنها در سه ماه تابستان می‌توان به روستای حویق تالش دسترسی پیدا کرد و در مابقی سال دسترسی در این جاده به شدت سخت و غیر ممکن است.
حقی با اشاره به اینکه وظیفه سازندگی و امکانات زیرساختی بر عهده سپاه نیست تاکید کرد: مسئولیت سازندگی بر عهده دولت‌های مختلف است ولی سپاه در عرصه‌های سازندگی از پای نمی‌نشیند.
وی احداث خانه بهداشت و مسجد مناسب را برای روستای کوهستان بخش حویق تالش ضروری دانست و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم پس از افتتاح این پروژه‌های عمرانی، پروژه های دیگری را نیز به بهره برداری برسانیم.

گفتنی است چهار پروژه عمرانی شامل یک مدرسه ابتدایی, خانه عالم, غسالخانه و سرویس بهداشتی امروز در روستای محروم کوهستان بخش حویق شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top