تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/05/15 - 22:58
کد خبر: 242693

محمدرضا محمدی

اعضای «تادا» کجا مخفی شده‌اند؟

اعضای «تادا» کجا مخفی شده‌اند؟

نسل جدید لیبرال های دانشگاه، دیگر رمق جار و جنجال هم ندارد و نئولیبرال های به اصطلاح دانشجو، حتی باوجود حمایت های نامشروع از خارج دانشگاه، بازهم توان حضور موثر در صحن دانشگاه را ندارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدرضا محمدی// هفته گذشته مطلع شدیم که در جلسه هیات نظارت مرکزی مشترک، اتحادیه ای به نام "تادا" به شکل نامعلومی موفق به کسب مجوز شده است که وزارت علوم نیز در ساعات پایانی همان روز خبر آن را در صفحه اول سایت رسمی وزارت، منتشر کرد. فارغ از اینکه وجاهت این کار در چه حد بوده، پس از استعلام از سایر اعضای حاضر در هیات نظارت مرکزی، کاشف به عمل آمد که جناب وزیر علوم پس از خروج نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و پس از غیر رسمی شدن جلسه اقدام به رای گیری و اعطای مجوز به این تشکل دولت ساخته نموده اند.

اما نکته قابل تامل این اتفاق اینجاست که پس از گذشت حدود یک هفته از این مسئله تا کنون هیچ صدایی از حامیان تادا و تشکلهای عضو آن برای حمایت از اتحادیه جعلی متبوعشان در فضای سیاسی دانشجویی شنیده نشده است! حال سوالی که مطرح است این است که کجا هستند اعضای تشکل دولت ساخته ی تادا؟

نسل جدید لیبرال های دانشگاه، دیگر رمق جار و جنجال هم ندارد و نئولیبرال های به اصطلاح دانشجو، حتی باوجود حمایت های نامشروع از خارج دانشگاه، بازهم توان حضور موثر در صحن دانشگاه را ندارند.

کجایند احمد باطبی ها؟ حداقل نسل قبل مغالطه گرایان توان تهدید امنیت ملی را داشتند ولی این نئولیبرال هایی که با پول جیب پدرجان در دانشگاه ها جولان می دهند دیگر نفسی برای فریاد ندارند چون ته سیگار هایی که در گوشه گوشه دانشگاه های دولت یازدهم ریخته است، نفسشان را بریده و لازم است که این نکته را بگویم تا دوستان تادایی که در اختفا به سر می برند بدانند که جرج بوش که با باطبی دست داد، حاضر نیست با شما که هنگام حضور مخفی می شوید دست بدهد و شما حتی لیاقت دست های آلوده وزارت علوم دولت را هم ندارید چه رسد به دست های شیطان بزرگ!

در این میان جای تعجب است که وزارت علوم برای کودکانی هزینه می دهد و خود را خرج می کند که حتی توان راه رفتن در راهروی دانشکده ها را ندارند، چه برسد به حضور در صحن دانشگاه و هوچی گری به سبک 78... .

اما امروز که گویی با روی کار آمدن دولت دوازدهم پنجره ی جدیدی در فضای دانشگاه های کشور و تشکل های دانشجویی در حال باز شدن است، امیدواریم دولت روحانی به مانند دولت خاتمی دانشگاه را به سمتی نبرد که حاشیه هایی که در حال ایجاد شدن است برای نظام هزینه ساز واقع شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top