تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/05/16 - 09:50
کد خبر: 242729

توسعه ورزش خوابگاهی در دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: توسعه ورزش خوابگاهی در دستور کار معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، معصومه علی‌نژاد شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجویان فرهنگیان کشور که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی و در سالن شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه به ورزش اظهار داشت: ورزش تنها یک امر تربیت بدنی نیست، آموزش و پژوهش هم تنها یک امر یادگیری و آموزشی نیست.

وی افزود: مرزی بین آموزش و پژوهش با فرهنگ وجود ندارد، همان‌طور که آموزش و پژوهش جنبه‌های مختلف یک انسان را پرورش می‌دهد، ورزش هم جنبه‌های مختلف انسان را با صبر، هم‌زیستی، رفاقت و کار گروهی آموزش می‌دهد.

علی‌نژاد اضافه کرد: زمانی که در حال رقابت هستید، رفاقت‌ها را فراموش نکنید، بسیاری از موقعیت‌های دانشجو معلمان بستگی به این جنبه‌ها و فعالیت‌هایی ورزشی دارد، بنابراین توسعه برنامه‌های ورزشی به‌ویژه ورزش خوابگاهی در دستور کار معاونت دانشجویی قرار گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: پیروزی اخلاقی در گرو دوستی و کار گروهی است، رقابت‌ها پس از اینها مطرح می‌شود.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: توسعه ورزش خوابگاهی در دستور کار معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته است که قطعا با اجرای چنین برنامه‌هایی در مسیر افزایش سطح ورزش دانشجویی و در نتیجه سلامت دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه حرکت خواهیم کرد که البته توسعه و ارتقای سطح این مجموعه فعالیت‌ها نیازمند نگاه ویژه مسئولان و برنامه‌ریزان در سطح کلان خواهد بود.

3000 دانشجو معلم در المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان حضور دارند
میترا  روحی در این افتتاحیه با اشاره به بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: سفیران و پیام‌آوران مودت و دوستی از 31 استان در بیست و سومین المپیاد ورزشی پردیس‌ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده‌اند.

وی افزود: نزدیک به سه هزار نفر دانشجو معلم در بخش دختران و پسران و در 6 رشته ورزشی رقابت‌هایی از جمله خودباوری، تلاش، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و مشارکت‌پذیری معطوف به تقویت فضائل اخلاقی را به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: در این رهگذر نشاط و شادابی نشات گرفته از مبانی اعتقادی این سفیران سرافراز نویدبخش وحدت و هم‌دلی، کسب تجربیات، تجلی فداکاری و ایثار و بروز استعدادهای امیدآفرین است.

روحی بیان کرد: افزون بر امکان شرکت رتبه‌های برتر هر رشته ورزشی در بخش دختران و پسران، در المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان و حضور آنها در المپیاد ورزشی دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات فناوری را هم در این رویداد اعلام می‌کنم و امیدواریم با همکاری و هم‌دلی شما دانشجویان شاهد نماینده شایسته‌ای برای دانشگاه فرهنگیان در جمع المپیاد ورزشی وزارت علوم و همه دانشجویان کشور باشیم.

ساعات سلامت جسمی مغفول واقع شده است
سرپرست امور پردیس‌های استان مرکزی هم با اشاره به این المپیاد گفت: تنها افرادی که می‌توانند در آموزش و پرورش تغییر ایجاد کنند همین دانشجومعلمان هستند و تنها چیزی که می‌تواند در آموزش و پرورش تغییر ایجاد کند دانشگاه فرهنگیان است.

سعید فخاری ادامه داد: در ساعت‌های تربیت معلم ساعات سلامت جسمی مغفول واقع شده است، این مهم به دست شما دانشجویان سپرده شده و امیدواریم در انجام این امر مهم موفق باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top