تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/05/16 - 14:06
کد خبر: 242762

وقتی بازی حصر تماشاگر ندارد

چندتن از نمایندگان اصلاح طلب تندرو و فعال سیاسی این جریان در ژست های کاملا نخ نما و برای هم زدن بازی رفع حصری که راه انداخته اند، خود را به بیمارستان محل بستری کروبی که یکی از بهترین بیمارستان های قلب منطقه است، رسانده اند تا بازی مظلوم نمایی را تشدید کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز: از زمانیکه سران فتنه به خاطر اقدامات خلاف و غیرقانونی در حصر قرار گرفتند، همواره در برهه های این موضوع به سوژه ای برای مظلوم نمایی و سواستفاده از احساسات در ایام انتخابات تبدیل شده است.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور سران فتنه در بیمارستان به گوش می رسد. مهدی کروبی که در دهه هشتم زندگی خود به سر می برد (متولد 1316) به طور طبیعی نیز در این سن و سال درگیر بیماری های قلبی و ناشی از کهنسالی می شد و عمل قلب وی نیز ناشی از عدم توانایی بدنی در سن بالا است. یکی دیگر از سران فتنه یعنی میرحسین موسوی نیز سن بالایی دارد و در 76 سالگی به سر می برد.  هرچند جرایمی که این دو بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مرتکب شدند دارای عواقب به شدت سنگینی است.

محمدرضا باهنر، نماینده سابق مجلس اخیرا در مصاحبه ای گفته است: « می‌دانید تکلیف چطوری باید روشن بشود؟ اگر به صورت جدی و براساس قوانین موجود کشور محاکمه بشوند، این آقایان سران فتنه مجازات‌شان بالاست. کار سران فتنه کار امنیتی بود، کار به هم ریختن کشور بود. اگر موسوی و کروبی محاکمه شوند، حکم و مجازات‌شان خیلی سنگین خواهد بود و طرفداران محاکمه قطعا پشیمان می‌شوند» با این وجود نظام براساس رافت اسلامی و مصلحت هایی، شرایطی را برای متخلفان فراهم آورده که بتوانند در آن شرایط به زندگی خود ادامه دهند.

مراقبت هایی که از سران فتنه در حصر می شود و اعزام آنها به بیمارستان برای معاینه و درمان، خود به سوژه ای از سوی حامیان  فتنه و برخی از اصلاح طلبان در مجلس تبدیل شده تا به وسیله آن دست به مظلوم نمایی بزنند و با توجه به وعده هایی که در ایام انتخابات از سوی آنها و نامزد ریاست جمهوری داده شده، مقدمات تحقق آن را فراهم آورند.

در این بین نمایندگان اصلاح طلب مجلس و برخی از فعالین سیاسی مانند عبدالله نوری که در ایام انتخابات به بهانه های مختلف و برای ارجح جلوه دادن حسن روحانی در میان حامیان بارها از رفع حصر و لزوم تصدی فردی که توانایی پیگیری آن را دارد سخن گفته بودند، این روزها یا سکوت پیشه کرده اند یا خود به مطالبه گر دولت تبدیل شده اند.

دولتی که نه تمایلی برای این کار دارد و نه بعد از کسب رای و بهره بردن از سوژه حصر در انتخابات قصد به زحمت انداختن خود را دارد. در کارزار انتخاباتی رسانه های حامی دولت و برخی از دولتمردان برای جلب رای های خاکستری و حامیان فتنه گر جنبش سبز از برگ حصر و سران فتنه نهایت استفاده را بردند و این روزها آن را به فراموشی سپرده اند.

  هرچند اصلاح طلبان تندرو برای ایجاد موج مظلوم نمایی همچنان از این کارت بهره می برند و نظام را متهم به اهمال و بی تفاوتی به سلامت سران فتنه می کنند! در همین حال یکی از روزنامه هایی که از بیت المال ارتزاق می کند در اقدامی شائبه برانگیز با یکی از دختران سران فتنه مصاحبه کرده و چنین مظلوم نمایی و سواستفاده از احساسات افکار عمومی را به عنوان حربه ای برای فشار برای رهایی سران فتنه انتخاب کرده است.

همچنین چندتن از نمایندگان اصلاح طلب تندرو و فعال سیاسی این جریان در ژست های کاملا نخ نما و برای هم زدن بازی رفع حصری که راه انداخته اند، خود را به بیمارستان محل بستری کروبی که یکی از بهترین بیمارستان های قلب منطقه است، رسانده اند تا بازی مظلوم نمایی را تشدید کنند. ملاقات عبدالله نوری، وزیر کشور دولت اصلاحات، با کروبی دلالت بر این بازی های سیاسی دارد.

در کنار چنین سناریوهایی برای سواستفاده از موضوع حصر، یک موضوع دیگر وجود دارد که فتنه گران برای به چالش کشیدن نظام در حال تدارک آن هستند. سن بالای سران فتنه و بیماری هایی که به آن مبتلا هستند، باعث شده تا فتنه گران وتجدیدنظر طلبان نظام را مسئول سلامتی و خطرات احتمالی که آنها را تهدید می کنند، بدانند.

اما به نظر می رسد، سناریوی دور از اخلاق حتی استفاده از مرگ سران فتنه و ایجاد چالش برای نظام، هدف اصلی برخی فتنه گران تابلودار است.  مرگ سران فتنه، نعمتی است که فتنه گران و اصلاح طلبان تندرو به آن نیاز دارند تا به بهانه آن دست به اقدامات مخرب بزنند.

اصلاح طلبان تندرو، مرده سران فتنه را از زنده آنها مفیدتر می دانند. با مرگ آنها، می توانند دست به اسطوره سازی و پاک کردن خیانت ها و جنایت های آنها بزنند. حال آنکه سران فتنه نه ماندلا هستند که علیه نظام آپارتاید مبارزه می کرد و نه گاندی که علیه استعمار، می جنگید. آنها خائنینی هستند که منافع ملی و امنیت مردمانشان را به پشیزی فروختند.

در حالیکه کروبی و موسوی در ایام حصر از بیشترین و بهترین امکانات پزشکی و درمانی برخوردارند که هیچ نظامی چنین خدماتی را به مخالفان و براندازان خود اعطا نمی کند، فتنه گران از رفت و آمد سران فتنه به بیمارستان برای درمان های کامل تر نیز گلایه مند هستند و به دنبال سوژه سازی وحاشیه درست کردن از آنند.

  این رفتارها فرضیه در "آرزوی مرگ سران فتنه بودن تندروها" را پررنگ تر می سازد. اخبار جعلی و انحرافی که فرزندان سران فتنه از آنها در دوران درمان به بیرون درز می دهند نیز مورد سواستفاده رسانه های بیگانه و به عنوان خوراک خبری حاشیه ای برای انتشار اخبار مسموم در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. تندرست و سالم بودن موسوی و کروبی برای فتنه گران سوژه درست نمی کند الا ظاهرا مرگ آنها!

هرچند، مردم عادی کوچه و بازار در ماه های اخیر بیشتر به دنبال نیازها و مطالبات اقتصادی و معییشتی خود هستند و تلاش فتنه گران برای در صدر قرار دادن اخبار مربوط به سران فتنه هیچ خریداری نداشته است.

از این رو مرگ یکی یا هر دو نفر سران فتنه برای آنها بیشتر موضوعیت دارد تا بتوانند بار دیگر پس از سال ها خاطرات ایام فتنه را زنده کنند و برای نظام و کشور هزینه تراشی کنند. با پایان انتخابات نیز سران فتنه گران دیگر گاو شیرده ای نیستند که برای جلب رای خاکستری ها آنها را بدوشند. جمع بندی دیدارهای اصلاح طلبان با یکی از سران فتنه و مواضع آنها این امر را تقویت می کند.

  موضوعی که به نظر می رسد از سال 89 به بعد به دنبالش هستند و در این ایام  بیشتر. ایامی که آنها می توانند خود را به این وسیله از زیر بار مطالبات حامیان خود خلاص سازند. مطالباتی از جنس رفع حصر که به دروغ در زمان انتخابات به وسیله نامزدهای دولتی تشدید شد و در پسا انتخابات هیچ خریداری دیگر ندارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top