تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/05/16 - 22:55
کد خبر: 242800

کرباسچی:

اصرار بر وزیر شدن فردی خاص دیکتاتوری مخفی است

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود الا و بالله باید فلان فرد وزیر شود یک دیکتاتوری مخفی است و اینکه بگوییم حتما باید فرد مورد نظر ما روی کار بیاید با اصول مدیریت سازگار نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز(دوشنبه) در نشست تبیین مواضع این حزب که در محل دفتر مرکزی حزب کارگزاران برگزار شد، اظهار داشت: سال‌هاست که در شهرداری تهران برای تنوع منابع درآمدی مطالعه نشده و این امکان برای ابن دوره فراهم شود و نگاه اصلاحی به وضع موجود داشته باشند یک روشش نگاه به سایر کشورها و نوع اداره شهرهای دنیاست.

وی افزود: درآمدهای حمل ونقل و ترافیک یکی از منابع درآمدی شهریست و در برخی شهرهای کشورهای توسعه یافته 30درصد درآمد کل شهرداری از محل اجاره پارکینگ اداره می‌شود.

کرباسچی با بیان اینکه در دولت روحانی رسانه‌های مجازی و مطبوعاتی باید به کمک دولت در جلوگیری از بحث‌های حاشیه‌ای بیایند، خاطرنشان کرد: اگر همفکری بین فعالان رسانه‌ای به وجود بیاید فضایی ایجاد می‌شود که برخی بحث‌های حاشیه‌ای در برخی رسانه‌ها که احیانا تم اصلاح‌طلبی هم دارند ایجاد می‌شود.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: موضع ما درمورد کابینه متمرکز روی افراد است و هر نقدی را که می شنویم روی افراد تمرکز می‌کنیم هرچند توقع تمرکز بر برنامه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه در بحث وزارت مخابرات دیدگاه‌های برخی اصلاح‌طلبان با واعظی مناسب نبود هرچند در برخی عملکردها قابل قبول بو، گفت: اگر آقای روحانی بتواند با کسی که با ما زاویه دارد برنامه هایش را پیش ببرد، اشکالی ندارد، پیش ببرد.

به باور کرباسچی اینکه گفته شود الا و بالله باید فلان فرد وزیر شود یک دیکتاتوری مخفی است و اینکه بگوییم حتما باید فرد مورد نظر ما روی کار بیاید با اصول مدیریت سازگار نیست.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اضافه کرد: این جو را در رسانه ها زیاد نکنیم که اگر چند وزیر رای نیاورند بگوییم با دولت مخالف است و حتی عدم رای اعتماد مجلس به چند وزیر را باید کمک به دولت تلقی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید بدهی های اعلامی در مورد شهرداری تهران واقعی باشد تا تناقضی پیش نیاید، تصریح کرد: درمورد املاک نجومی نباید قضاوت کنیم. هم در دولت و هم نهادهای مختلف به کارکنان و پرسنل برای ایجاد روحیه، زمینی را با تخفیف 10تا 20 درصدی واگذار می‌کنند و این بستگی به نظر مدیریت شهر و شورای شهر باشد که قانونی است یا نه و نمی‌دانیم که شورای شهر برای املاک نجومی مجوز صادر کرده است یا خیر.

کرباسچی درباره رابطه دولت دوازدهم و اصلاح‌طلبان گفت: دولت بداند یا نداند مدیون رسانه‌های اصلاح‌طلب است و این تیم رسانه‌ای غیر استخدامی دولت پاسخگوی رسانه‌هایی چون کیهان، جوان و .. بوده است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به چینش کابینه دوازدهم توسط رئیس جمهور بیان کرد: در انتخاب وزرا دست رییس جمهور کاملا باز نیست و ملاخظاتی دارد که باید در نظر گرفت؛ یک دوره نسبتا امنی در 4سال گذشته گذراندیم.

کرباسچی درباره وزیر کشور دولت یازدهم نیز گفت: آقای رحمانی فضلی 4 الی 5 انتخابات را برگزار کرد که اکثریت مردم رای دادند و تغییراتی در شوراها، مجلس، خبرگان و ریاست جمهوری ایجاد شد.

کرباسچی در پاسخ به میزان آمادگی شورای شهر پنجم در برابر خوادث احتمالی گفت: هیچ شورای شهری نمی تواند حوادث را پیش بینی کند و مردم نیز این را می دانند که العیاذ بالله خدا انتخاب نکرده اند و حتی در لندن نیز حادثه ای برای یکی از برج ها اتفاق افتاد که چند برابر حادثه پلاسکو تلفات داشت ولی مهم ترین وظیفه شورای شهر برنامه ریزی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top