تاریخ انتشار: شنبه 1396/05/21 - 08:50
کد خبر: 243072

اخذ مجوز تاسیس دانشکده فناوری‌های نوین علوم‌پزشکی

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: در جهاد دانشگاهی طرح ایجاد مدرسه اقتصاد مقاومتی را داریم که آموز‌ش‌هایی در سطوح مختلف ارائه می‌کنیم، هر اقدامی ابتدا نیاز به آموزش دارد و ما برای اقتصاد مقاومتی تاکنون ۲ دوره آموزشی برگزار کردیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سیدسعید هاشمی با اشاره به آموزش‌های جهاد دانشگاهی در سطوح مختلف گفت: در جهاد دانشگاهی طرح ایجاد مدرسه اقتصاد مقاومتی را داشتیم که آموز‌ش‌هایی در سطوح مختلف ارائه کردیم؛ زیرا هر اقدامی برای اجرایی شدن ابتدا نیاز به آموزش دارد و ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکنون دو دوره آموزشی جامع برای مدیران برگزار کردیم و امیدواریم پس از دوره‌های مدیریتی، این دوره‌ها در سطوح مختلف در سطح کارشناسی و عموم مردم نیز اجرا شود.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی ما در حوزه آموزش این است که به استانداردها برسیم زیرا جهاد دانشگاهی دارای شبکه گسترده‌ای است و 140 مرکز دارد که برای حفظ کیفیت باید استانداردهای بین‌المللی و ملی در این مراکز وجود داشته باشد و ما در برنامه پنجم و ششم توسعه جهاد دانشگاهی استانداردها را تدوین کرده و برای تمام مراکز جهاد درجه‌بندی در نظر گرفتیم.

* رتبه‌بندی مراکز جهاد دانشگاهی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی
هاشمی ادامه داد: ارزیابی و رتبه‌بندی مراکز آموزشی براساس الگوی ارزیابی در هفت معیار در برنامه ششم جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده که معیارهای مدیریتی، پرسنلی، منابع،‌ فرایندها، منابع انسانی و عملکردی از جمله این معیارها است که نظام آموزشی را براساس این معیارها به صورت بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اظهار داشت: در فعالیت‌های جهاد از ظرفیت‌های متنوع و به روز استفاده می‌شود تا آموزش‌ها براساس نیازهای جامعه باشد، آموزش‌های جهاد دانشگاهی با هدف ارتقای منابع انسانی و متناسب‌سازی قابلیت‌های تخصصی افراد با نیازهای کشور انجام می‌شود و توجه داریم که آ‌موزش حتماً باید با نیازهای تخصصی یکسان باشد تا دانشجویان کارآفرین، پژوهش‌محور و فناور محور پرورش دهیم.

* اخذ مجوز تاسیس دانشکده فناوری‌های نوین علوم پزشکی
وی اضافه کرد: ما برای اولین‌بار توانستیم موافقت اصولی تاسیس دانشکده‌ فناوری‌های نوین علوم پزشکی را از وزارت بهداشت دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا مجموعه‌های پژوهشی ما در حوزه‌های پزشکی نیز فعال باشد.

هاشمی گفت: ما 158 دانشجوی دکتری داشتیم که دانش فنی حاصل از تحقیقات این دانشجویان بدست آ‌مد و 96 مقاله حاصل شد و 66 طرح پژوهشی نیز با همکاری دانشجویان دکتری تعریف شد.

وی افزود: آموزش‌های ما در جهاد به صورت آموزش‌های کوتاه مدت، عمومی و تخصصی و تخصصی پیشرفته در تمام حوزه‌های فنی مهندسی، علوم پایه، پزشکی، هنر و ... در بیش از 760 دوره ارائه می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top