تاریخ انتشار: شنبه 1396/05/21 - 12:40
کد خبر: 243091

حمله دوباره اسطوره تکواندو به فدراسیون

اسطوره تکواندو معتقد است صحبت هایش درباره مسئولان این فدراسیون نتیجه عکس داشته است!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، تکواندوی ایران که قبل از المپیک ۲۰۱۶ یکی از موفق ترین رشته های ورزشی محسوب می شد، بعد از ناکامی در این رقابت ها در یک سال اخیر روند نزولی را طی کرده و در تورنمنت هایی همچون جام جهانی و مسابقات جهانی به نتایج مورد نظر کارشناسان و اهالی این رشته نرسید. بعد از نتایج نسبتا ضعیف هوگوپوشان در رقابت های جهانی بود که هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار ایرانی در المپیک که با ۲ طلا و یک برنز به نوعی در این زمینه رکورددار است، به انتقاد تند از مدیران فدراسیون پرداخت. حالا با گذشت چند هفته از این ماجرا هیچ تغییری در فدراسیون تکواندو رخ نداده و نتایج تیم ملی در رقابت های بین المللی نیز همچنان روند نزولی دارد.

نتایج صحبت هایم معکوس بود!
وقتی بعد از رقابت های جهانی صحبت کردم و از وزارت ورزش خواستم که به وضع فدراسیون تکواندو رسیدگی کند، تصور می کردم که این اتفاق با توجه به سابقه ام رخ دهد اما متاسفانه نتیجه صحبت هایم معکوس بود و وزارت ورزش به جای اصلاحات در فدراسیون به دفاع از مسئولان این رشته پرداخت. به نظر می رسد به وزارت ورزش اطلاعات غلط می رسد و البته مسائل دیگری هم هست که همه می دانند و نیازی نیست من درباره آنها صحبت کنم.

دلیل اعزام ها چیست؟
این همه هزینه می کنیم و مربی و ورزشکار به رقابت های مختلف اعزام می کنیم که رنکینگ المپیکی تکواندوکاران بالا بیاید. وقتی قرار است همه ورزشکاران ما شکست بخورند چرا ملی پوش اعزام می کنیم و این همه هزینه می پردازیم. ماراتن برای المپیک آغاز شده و دیدید که در روسیه از ۳ نفر فقط یک برنز به دست آوردیم و نتایج ضعیفی رقم خورد.با هزینه هایی که صورت می گیرد، اصلا نتیجه لازم را نمی گیریم و برای کسانی وقت گذاشته ایم که به نظر نمی رسد به جایی برسند.

اسبقی و خدابخشی قربانی شدند
نفراتی چون بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی که رنک خیلی خوبی در دنیا داشتند، به خاطر اختلاف شخصی با مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی نمی توانند به مسابقات رسمی اعزام شوند. همین مهدی خدابخشی که رنک دوم دنیا بود، الان به خاطر شرکت نکردن در مسابقات به رنکینگ پنجم سقوط کرده و ما نفراتی را به مسابقات اعزام می کنیم که رنک خوبی ندارند. من نمی گویم ورزشکاران دیگر را به مسابقات نبریم اما این کسانی که الان در رنک بالا داریم،‌چقدر برایشان هزینه شده است؟ فقط چون یک کلام حرف زدند و انتقاد کردند که من هم آن حرف ها را تایید نمی کنم، باید اینطور تنبیه شوند؟

به ورزش کشور خیانت می کنند
به نظر می رسد مسئولان چشمانشان را بسته اند و بی دلیل از تکواندو حمایت می کنند. از نظر من این خیانت بزرگی است که ما چند ورزشکار را که با هزینه بالایی آماده شدند، کنار بگذاریم. خدابخشی و بهنام اسبقی سرمایه انسانی ایران هستند و حالا که قصد بازگشت دارند،‌چرا جلوی آنها گرفته شده است؟ هیچ چیز سر جای خودش نیست و این مدیریتی می خواهد که متاسفانه آن را نمی بینیم. محمد باقری معتمد هم رنک بالایی داشت اما او را هم که دارای نقره المپیک بود، کنار گذاشتند.

کاری از کسی برنمی آید
با وضع فعلی که وزارت ورزش نیز پشت سر فدراسیون قرار گرفته و با این عملکرد ضعیف از آنها حمایت می کند، کاری از دست کسی برنمی آید. باید امیدوار باشیم که اتفاق خاصی بیفتد یا زودتر دوره مدیریت این آقایان تمام شود که تکواندو سروسامانی بگیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top