تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/05/23 - 14:20
کد خبر: 243249

مرتضی دهقان؛

مدافعان مظلوم حرم؛ مدافعان اسلام و وطن

چطور می‌شود وقتی فرزندان این ملت در مقابل سگان قلاده پاره کرده سعودی صهیونیستی منطقه درحال کسب عزتمندى و اقتدار و صلابت برای کشور هستند برخی از نمایندگان مجلس در اقدامی ذلیلانه و حقارت آمیز با نماینده زن اتحادیه اروپا عکس سلفی میگیرند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مرتضی دهقان// فلسفه وجودی مدافعان حرم رسیدگی به داد مظلومین سوریه و عراق در مقابل منحرفین تروریست ظالم تحت عنوان داعش است که اگر در آن بلاد جلویشان گرفته نمیشد از طرفی صدای یاری خواهی مظلوم بر زمین میماند و از طرفی حتما گزینه بعدی این وحشیان از خدا بی خبر کشور خودمان بود.

مدافعان حرم با اعطای شهدای بسیاری در راه دفاع از مظلومین مسلمان دو کشور همسایه توانسته اند تا مرزهای دفاعی و امنیتی کشور را به پهنای باند مسافت آن دو کشور امتداد دهند و عملاً خط غربی را در قبال نفوذ فیزیکی زمینی تا ورایى آن سوی مرزهای کشور بیمه کنند.

مدافعان مظلوم حرم اما در راه این جهاد مقدس در راه خدا، داشته های خود را از همسر و فرزند گرفته تا جان شیرین و سر خود را فدا می نمایند و زیاد سخت نیست بفهمیم که اگر امنیت ایجاد شده از طرف این شهیدان بزرگوار نبود حتما بایست در خانه و کاشانه خود به استقبال داعشیان خونخوار و حیوان صفتی می رفتیم که به قول حاج قاسم عزیز، بچه را جلوی چشم مادرش سر میبرند.
سخت نیست بفهمیم که اگر این از خود گذشتگی ها و جان فشانی های شهدای عزیز مدافع حرم همچون شهید محسن حججى نبود حوادثی چون تجاوز داعش و طالبان به میرزا اولنگ افغانستان که حدود 47 نفر از دختران آن منطقه را به غارت جنسی و فروش بردند و شبیه آنچه در مجلس شورای اسلامی کشور ایجاد شد به امری روزمره برای ملت تبدیل می گشت.

در این بین اما اظهارات و اقداماتی تأسف بار و فضایی از برخی مسئولان کشور و البته سلبریتى هایی که با درد و کمبودهای واقعی جامعه فاصله ای نجومی دارند انسان را حیرت زده میکند. چطور میشود وقتی فرزندان این ملت در مقابل سگان قلاده پاره کرده سعودی صهیونیستی منطقه درحال کسب عزتمندى و اقتدار و صلابت برای کشور هستند برخی از نمایندگان مجلس در اقدامی ذلیلانه و حقارت آمیز با نماینده زن اتحادیه اروپا عکس سلفی میگیرند و برخی از چهره های ورزشی با کوته نظری هر چه تمام تر خون و فداکاری شهدای مظلوم مدافع را زیر سوال برده محکوم میکنند و سطحی نگرانه وجود فقر و فحشای درون کشور را به مقابله با دشمن آشکار و وحشی داعش و کمک رسانی به مردم مظلوم و مسلمان سوریه گره میزنند.

علیا مخدرات توجه ندارند که امنیت و استقلال امنیتی در کشور مقدم بر هر مقوله دیگری است چرا که اگر امنیت برقرار نباشد مسائلی به مراتب وحشتناک تر از فقر و فحشا بوجود خواهد آمد مسائلی که اگر تنها یک لحظه نگاه هایشان را از صفحه شبکه‌های زنجیری ماهواره‌ای معاندین و منافقین به سمت شبکه های داخلی بچرخانند حتما متوجه خواهند شد. یا اینکه اگر واقعا دلسوز هم وطنان محروم و مستضعف مان هستند برای اثبات ادعای خود نیاز نیست به سوریه و عراق رفته و جان فشانی کنند بلکه تنها از شهید محسن حججى عزیز الگو بگیرند و مدتی را در قالب اردوهای جهادی، انفاس و ابدان رفاه پرور خود را به خدمت مقدس به خلق خدا متبرک سازند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top