تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/05/25 - 13:26
کد خبر: 243376

اعلام زمان هجدهمین نشست سالیانه اتحادیه دانشجویان مستقل

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: هجدهمین نشست سراسری این اتحادیه ۲۸ مرداد با شعار «نوگرایی در حکومت و پایبندی به حاکمیت» ۲۸ مرداد در دانشگاه علامه برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمدرضا گلرو مفرد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری که صبح امروز در دفتر این اتحادیه برگزار شد، گفت: هجدهمین نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با شعار «نوگرایی در حکومت و پایبندی به حاکمیت» از 28 مرداد تا 3 شهریور در دانشگاه علامه برگزار خواهد شد.

مسئول نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: در این نشست از میهمانان و مسئولان کشوری و لشکری دعوت شده و افتتاحیه این نشست و سخنرانی جهان‌بین عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد یکشنبه ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد.

گلرو مفرد ادامه داد: در زمان برگزاری این نشست صبح‌ها کمیسیون‌های پنج‌گانه با محوریت آموزش مهارت‌های تشکیلاتی برگزار خواهد شد که در این رابطه از اساتید دانشگاه‌ها و ادوار اتحادیه استفاده می‌شود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: بخش دوم نشست‌های سیاسی ـ اجتماعی است که از ساعت 15 تا 20 ادامه خواهد داشت. محوریت اصلی سخنرانی‌های این بخش حول محور نوگرایی در حکومت و پایبندی به حاکمیت است.

وی تصریح کرد: نقوی حسینی، حجت‌الاسلام شیرازی، حاجی دلیگانی، حجت‌الاسلام ذوالنور، وکیلی، سعیدی‌کیا، فتاح، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، احمد توکلی، حسین دهباشی، پرویز امینی و قاضی‌زاده هاشمی از جمله افرادی هستند که در این نشست به سخنرانی خواهند پرداخت.

گلرو مفرد اظهار داشت: در این نشست سعی کردیم از مسئولان جناح‌های مختلف دعوت کنیم ولی متأسفانه دولت و قوه قضائیه آنچنان که باید همکاری نکردند و علی‌رغم دعوتی که از آنها شد، به نظر نمی‌رسد که در این نشست حضور داشته باشند. البته از آقای جهانگیری و آقای اژه‌ای دعوت شده است که این دو قول‌های مساعدی به ما داده‌اند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در این نشست یک نشست بین‌المللی هم خواهیم داشت که در راستای مطالبات مقام معظم رهبری انجام خواهد شد که در آن 50 دانشجوی خارجی و فعالان جبهه مقاومت از کشورهای یمن، بحرین و نیجریه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین نشستی هم با عنوان نشست بررسی زن در غرب خواهیم داشت، این نشست هم بنا بر توصیه‌های مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد و در آن جایگاه زن در غرب مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این نشست پنجشنبه 2 شهریور با حضور میهمانانی از داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

گلرو مفرد ادامه داد: یادواره سرداران شهید جبهه مقاومت هم یکی دیگر از برنامه‌های ما است که این برنامه دوشنبه 30 مرداد با سخنرانی سردار برقی از راویان دفاع مقدس و جبهه مقاومت انجام می‌شود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: همچنین در این نشست اولین دوره نشریات دانشجویی اتحادیه را خواهیم داشت که 21 مرداد در سه بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی تزریق امید در جامعه بود که در نشست سالیانه این اتحادیه در این خصوص برنامه‌هایی تدارک دیده شده و از توانمندی‌های علمی و فناوری بازدید خواهد شد.

گلرو مفرد اضافه کرد: پایان‌بخش برنامه‌های نشست سالیانه اتحادیه برگزاری انتخابات شورای مرکزی جدید است که با حضور اعضای مجمع انجام خواهد گرفت.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در خاتمه گفت: در نشست سالیانه اتحادیه حدود 500 نفر از 51 دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل حضور خواهند داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top