تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/05/25 - 14:37
کد خبر: 243381

سبقت هزینه های دانشگاه آزاد از درآمدهای آن

رئیس دانشگاه آزاد گفت: هزینه های این دانشگاه از درآمدهای آن فزونی گرفته و امروز باید با افزایش درآمدهای غیر شهریه ای از این بحران خارج شویم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در واحد پزشکی تهران گفت: من پزشک نیستم و در این حوزه تخصصی ندارم اما گوش شنوایی دارم و از همین جا از شما می خواهم که برنامه ها و راهکارهای خود را با همفکری یکدیگر به مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی انتقال دهید.

وی از مسولان حوزه پزشکی دانشگاه خواست تا پیشنهادها و برنامه های خود را در قالب نظام پیشنهادات به مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی ساختمانها و املاک آن نیست، سرمایه دانشگاه بی شک اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان است بنابراین باید قدر این سرمایه عظیم را دانست و از آن برای پیشرفت بهره برد.

رهبر با تاکید بر بهره گیری از علوم نوین در تولید ثروت گفت: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بویژه حوزه پزشکی می توانند با ایجاد نوآوری در تاسیس شرکت های دانش بنیان در عرصه ریزفناوری، نانو و بیوزیست به تولید ثروت بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش ما باید مضاعف باشد، علاوه بر آن تفکر و برنامه ریزی نیز باید به کمک این تلاش بیاید و پس از همه اینها توکل را به این عوامل اضافه کنیم تا به موفقیت نایل شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: من معتقد به بهره گیری از خرد جمعی، کار جمعی و همفکری هستم. از امروز باید همت ما این باشد که این دانشگاه مانند یک خانواده و به صورت یک ید واحد اداره شود.

رهبر تاکید کرد: هزینه های دانشگاه آزاد از درآمد آن فزونی گرفته و امروز باید به یاری شما و با افزایش درآمد های غیر شهریه ای از این بحران خارج شویم.

وی با تاکید بر بهره گیری از چهار عامل تفکر، تلاش، تعامل و تحول در اداره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سابقه مدیریت من در دانشگاه تهران نشان می دهد هیچ گاه این دانشگاه را با سیاست زدگی و جناح بندی اداره نکردم. اداره دانشگاه آزاد اسلامی نیز از این پس بر پایه شایسته سالاری خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اهمیت گسترش تعاملات بین‌المللی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علم با سرعت زیاد پیشرفت می‌کند و اگر نتوانیم با دنیا تعامل کنیم، نمی‌توانیم موفق باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top