تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/06/02 - 18:54
کد خبر: 244002

خروج ۱۰ درصد مددجویان از گردونه حمایتی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد کشور گفت: ۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد سال گذشته به‌دنبال اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال از حمایت این نهاد و تحت پوشش بودن آن خارج شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، پرویز فتاح ظهر امروز در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) در شهرستان خمین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغالزایی اظهار داشت: 10 درصد از مددجویان کمیته امداد به‌دنبال اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال توانمند شده و از گردونه حمایتی این نهاد خارج شدند به‌طوری که 35 درصد از کل خروجی‌های کمیته افرادی بودند که به‌سبب ایجاد اشتغال و توانمندی از حمایت این نهاد خارج شدند.

وی افزود: سال گذشته اتفاق خوبی که در حوزه مددجویان کمیته افتاد افزایش مستمری مددجویان تحت حمایت بود که با همکاری دولت و تصویب آن توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مستمری مددجویان از فروردین‌ماه امسال افزایش و به سه برابر میزان قبلی ارتقاء یافت.

رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: ساخت مجتمع 54 واحدی مددجویان تحت حمایت در خمین از پروژه‌ای مهم بوده و لازم است که در این زمینه تلاش بیشتری باشد و موانع موجود بر سر راه این پروژه هر سریع‌تر برداشته شود تا این مجتمع با سرعت تکمیل شده و دراختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گیرد.

فتاح بیان کرد: آنچه که باید مورد توجه امدادگران کمیته امداد باشد تلاش در راستای افزایش اعتماد مردم و رسیدن به مقبولیت عمومی است که لازمه موفقیت در این‌کار داشتن روحیه انقلابی و جهادی است، شفاف‌سازی عملکردها و هزینه‌ها، حفظ کرامت مددجویان تحت پوشش و تعامل سازنده با آنها از دیگر مواردی است که باید مورد توجه امدادگران این نهاد باشد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) برای مردم ایران اسلامی یک سرمایه بزرگ و پر از افتخار است و هرآنچه که امروز مایه افتخار ملت ایران و آسایش و آرامش آن است را وام‌دار تدبیر و رهنمودهای آن امام راحل(ره) و تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان هستیم.

رئیس کمیته امداد کشور عنوان کرد: زیرا آنحضرت از تمامی وجود خود از روح و جان برای سرافرازی ایران و سربلندی اسلام و دفاع از حق مظلومان گذشت و یکی از وظایف خطیری که باید مورد توجه مسئولان باشد کمک به پایداری این سربلندی و تلاش در راستای زدودن محرومیت در سطح جامعه است

فتاح خاطرنشان کرد: از افتخارات کمیته امداد درخشیدن نام امام خمینی(ره) بر تارک آن بوده و از آنجایی که شهرستان خمین زادگاه این مرد بزرگ و معمار کبیر انقلاب است باید مورد توجه قرار گیرد، فقر زیبنده این شهر که زادگاه امام خمینی(ره) است نبوده و باید برای از بین بردن فقر و محرومیت در این شهر تلاش کرد که ریشه‌کن کردن فقر اقداماتی مؤثر، عملی و کارآمد می‌طلبد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top