تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/06/02 - 19:21
کد خبر: 244005

ملت یادتون هست تهران خراب‌آباد بود؟!

از آنجا که در این ۱۲ سال تهران با گسترش مترو، شبکه بزرگراهی، اتوبوس تندرو، بوستان و کمربند سبز و...بیش از هر چیز دیگری به یک ویرانه شبیه شده است! لازم دانستیم شما را در جریان جزئیات این اتفاق بگذاریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فرهیختگان، همانطور که می‌دانید اصلاح طلبان بعد از 12 سال دوری از تراکم فروشی بار دیگر بر مسند مدیریت شهری پایتخت نشسته‌اند و همین روزهاست که تهران را از یک ویرانه به یک گلستان تبدیل کنند. از آنجا که در این 12 سال تهران با گسترش مترو، شبکه بزرگراهی، اتوبوس تندرو، بوستان و کمربند سبز و... بیش از هر چیز دیگری به یک ویرانه شبیه شده است(!) لازم دانستیم شما را در جریان جزئیات خیانت اصولگرایان بگذاریم تا بدانید اصلاح‌طلبان  قرار است در چه جهنم دره ای تراکم بفروشندحیوونکی ها!

برج میلاد

یک عضو شورای شهر تهران خیلی جدی با اشاره به فاجعه برج میلاد گفت: «برای اینکه پول ساخت برج را هاپولی کنند، کل برج را روی نیم متر فنداسیون ساخته‌اند!» وی تصریح کرد: «بعدا که برج کج شد، عباس جدیدی را فرستادند نگهش دارد و تا انتخابات سرپا بماند!» وی افزود: «فاجعه به همینجا ختم نشد، بلکه وقتی دیدند نه! راستی راستی دارد می‌افتد! این بار هادی ساعی هر شب می‌رفت و با یک ضربه آبچوگی، کجی را درست می‌کرد تا فردا شهروندان متوجه نشوند.» این عضو شورا اضافه کرد: «یک‌بار هم برج افتاد که رضازاده در حرکت دوضرب برداشت و گذاشت سر جایش!»

پول دادند تا مردم بروند در سوراخ

شهردار جدید تهران درباره وضع ترافیک گفت: «وضعیت ترافیک تهران در زمان اصولگرایان بحرانی شده به طوری که الان ماشین‌ها 3-2 تایی روی کول همدیگر تردد می‌کنند.» وی افزود: «قالیباف با توسعه مترو تلاش کرد مردم را به زیر زمین بفرستد تا شاهدی برای این فاجعه وجود نداشته باشد!» وی به فساد مالی گسترده در این زمینه اشاره و اضافه کرد: «به بهانه رفع ترافیک، چندین تونل افتتاح کردند درحالی که مردم نمی‌خواستند از آن سوراخی‌ها تردد کنند، لذا بابک زنجانی را سر تونل توحید گذاشتند تا به عبورکنندگان پول بدهد و آمار استفاده از آن بالا برود! عکسش هم هست. همان که آقاهه کلاه سفید دارد. آن نه، آن یکی که دارد با پیک موتوری حرف می زند. آفرین... بله، همان بابک زنجانی است!»

هنوز جایش درد می‌ کند

دبیر شورای شهر تهران معضل آلودگی هوا را میراث شوم اصولگرایان برای این شهر دانست و گفت: «شهردار قبلی تهران ضربات جبران‌ناپذیری به هوای پاک تهران زد.» وی با نشان دادن جای ضربات روی پاکی هوا افزود: «یک عده را غیرقانونی استخدام کرده بودند تا به هوا فوت کنند بلکه جایش خوب شود!» وی در توضیح راهکار شورای جدید برای این معضل گفت: «ما اولاً هیچ ضربه جدیدی به هوا نمی‌زنیم و ثانیاً با تغییر نام خیابان‌های تهران به اسامی‌ای مانند «پاک»، «تمیز»، «خوش‌تیپ»، «لاکچری» و غیره، حال و هوایی پاک به این شهر می‌بخشیم!» وی ادامه داد: «خدا می داند که اگر در این سال‌ها اصولگرایان مدیریت شهری را به‌عهده نداشتند می توانستیم هوای تهران را به سایر کشور ها صادر کنیم. اما الآن که سرکار آمده‌ایم فوقش بتوانیم مثل دوره قبلی خودمان تراکم بفروشیم. گفته باشم!»

مگس سفید و همشهری نماها

کارشناسان معتقدند تک گونه‌ای شدن فضای سبز تهران عامل اصلی ازدیاد مگس‌های سفید یا بالک‌ها در سطح شهر تهران هستند. آنها همچنین معتقدند شهرداری می‌توانست با اندکی کار کارشناسی شده و جایگزینی نهال سیب به‌ جای توت علاوه بر پیشگیری از بروز طغیان چنین آفت‌هایی، از مخدوش شدن چهره‌ شهر نیز توسط تعداد محدودی هم وطن و همشهری نما که همزمان با فرا رسیدن فصلش با پارک کردن خودروهای خود در حاشیه‌ اتوبان‌ها از شاخ و برگ درختان توت بالا رفته و آویزان می‌شوند و در عین حال صحنه‌های رقت‌انگیزی را در برابر چشم سایرین به نمایش می‌گذارند جلوگیری بع عمل آورد. در ضمن کارشناسان معتقدند این حجم از بالک‌ها یا مگس سفید اگر در ژاپن بود، به جای غر زدن و چه‌ کنم چه ‌کنم ژاپنی‌ها از آن برق می‌گرفتند! اصلاً مگس مگر سفید می‌شود؟ تا بوده، مگس ها سیاه بودند. معلوم است که کار خودشان است!

مترو میراث مانده

مترو تهران میراث باقی مانده مدیریت ده ساله جناب قالیباف بر سازمان شهرداری تهران است که در حال حاضر با مشکلات عدیده ای روبه روست.

بطور مثال در هر بار مسیر رفت و برگشت مترو در خط یک، بر اساس اصل لانه کبوتری شما با یک دستفروش مترو مواجه خواهید شد که به صورت همزمان دونات و لواشک و هندزفری به علاوه تعدادی جوراب‌های نانو زنانه و مردانه و دستگیره های سیلیکونی آشپزخانه فقط و فقط با قیمت دو هزار و پونصد تومن به فروش می رساند.

واقعاً چرا هیچ‌وقت آقای قالیباف پاسخگوی این مطلب نبوده اند که این دستگیره های سیلیکونی تنها بعد از چند بار استفاده به راحتی به دستگیره قابلمه چسبیده و می سوزد؟

جدای از این مساله کارشناسان به تازگی به نتایج مهمی در زمینه علل و عوامل خودکشی در تهران دست پیدا کرده اند که در این میان مترو تهران بعد از قرص برنج یکی از شایع ترین روشهای خودکشی محسوب می شود. کارشناسان دلیل و انگیزه و استقبال مردم علی‌الخصوص جوانان را به این شیوه  از خودکشی سرعت بالای قطارهای مترو و ناتوانی راهبران آنها در کنترل به موقع قطار دانسته اند.
 والا با این راهبراشون!

استامبولی در بوستان ملت!

طبق آمار تا سال 1384تعداد پارک های شهر تهران هزار و دویست مورد بوده که تاکنون این تعداد به دو هزار و خورده ای افزایش پیدا کرده است. با این وجود بررسی ها نشان می دهد مردم تهران انگیزه لازم برای رفتن به پارک و بوستان را از دست داده اند. واقعیتش هم این است که پارک رفتن زمانی مزه و هیجان داشت که شما صبح خروس خوان آفتاب نزده با فلاکس چایی از خانه می زدی بیرون و صلاة ظهر ته مانده ی قابلمه‌  استامبولی پلویت را  پس از دو سه بار چپ شدن کف اتوبوس، وسط یکی از بوستان‌های شمال شهر، (حالا ساعی یا ملت انصافاً برای توئه 96 درصدی چه فرقی می کرد؟! )می زدی زمین. نه الان که وضعیت به گونه ای شده است که شما شب جمعه از در خانه بزنی بیرون ناخودآگاه به‌سمت یکی از ضلع های شرقی غربی و یا شمالی جنوبی بوستان ولایت رهنمون می شوی و بساط جوجز و نوشابه و کوبیده ات را زمین می زنی البته بدون پیاز.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top