تاریخ انتشار: شنبه 1396/06/04 - 11:21
کد خبر: 244065

حضور مسئولین در واگن مترو؛ از صحنه سازی تا واقعیت

محمد علیخانی، عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی استادنیوز، در توضیح عکس جنجالی اعضای این شورا در عزیمت به حرم امام خمینی(ره) با استفاده از مترو، اظهار داشت: در این عکس جرم بنده سنگین است، چون در عکس نشسته و لبخند می زنم. وی در ادامه خاطرنشان داد: […]

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از استاد نیوز، محمد علیخانی در توضیح عکس جنجالی اعضای این شورا در عزیمت به حرم امام خمینی(ره) با استفاده از مترو، اظهار داشت: در این عکس جرم بنده سنگین است، چون در عکس نشسته و لبخند می زنم.

وی در ادامه خاطرنشان داد: زمانی که اعضای شورای شهر از مترو استفاده کردند، ساعت پیک نبود و واگن ها مسافر چندانی نداشتند. افراد دیگر هم که در واگن بودند از دست اندرکاران و همراهان اعضای شورا بودند. اعضای شورای شهر چند بار به این افراد تذکر دادن که در صندلی ها بنشینند ولی علاقه داشتند، بایستند. همچنین زمانی که عکاس ها می خواستند از اعضای شورا عکس بگیرند از همراهان و دست اندرکاران خواستند تا عقب بایستند. عکاس ها نیز شروع به عکاسی کردند و همراهان به عنوان تماشاچی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در واگنی که بودیم چند نفر مسافر بیشتر نبود و همه سرجایشان نشسته بودند. اگر می خواستیم نقش بازی کرده و بایستیم در حالی که صندلی ها خالی است مناسب و جالب نبود. به همین خاطر در صندلی ها نشستیم.

عضو شورای شهر تهران در توضیح ایستادن پیرمردها در واگن نیز گفت: یکی از پیرمردها از همراهان آقای هاشمی بود که برادر شهید و انسان شریفی هستند. آقای هاشمی نیز بارها از ایشان درخواست کردند که بنشینند ولی اصرار بر ایستادن داشتند. زیاد هم نمی شد اصرار کرد.

علیخانی درخصوص اتفاقات داخل حرم امام و اجازه ندادن برای ورود عکاسان تأکید کرد: اعضای شورای شهر از دربی که مسئولین وارد می شوند وارد شدند. در آن درب، گیتی وجود نداشت تا وسایل عکاسان را مورد بررسی قرار دهند به همین خاطر حفاظت درخواست کرد تا عکاسان از دربی که گیت وجود دارد وارد حرم شوند. ولی اعضای شورا درخواست کردند تا عکاسان نیز به همراه آن ها وارد شودند و گفتند همراهانشان هستند. سپس حفاظت حرم عذر خواهی کرده و با دستور حاج حسن آقای خمینی اجازه ورود عکاسان را داد. مشکلی هم پیش نیامد.

عضو شورای شهر با اشاره به این که چرا عادت کرده ایم زود قضاوت کنیم؟ یادآور شد: فرهنگ ما این گونه شد. با دیدن تصویری بدون این که موضوع و پشت پرده را بدانیم قضاوت می کنیم، شاید ما ایرانی ها عادت کرده ایم که در لحظه قضاوت کنیم. باید از قضاوت سریع درباره هر چیزی که دیدیم پرهیز کنیم. حداقل مکث و سوالی داشته باشیم و اگر مشکلی بود قضاوت درستی داشته باشیم. این موضوع نیز مختص یک نفر یا دو نفر نیست جامعه امروز این گونه شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top