تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/06/08 - 08:59
کد خبر: 244262

از حل معادلات ریاضی با عکس تا ساخت gif؛

اپلیکیشن‌های اندرویدی پرکاربرد که حتما لازمتان می‌شود +دانلـــود

اپلیکیشن‌های اندرویدی پرکاربرد که حتما لازمتان می‌شود +دانلـــود

شاید در سال 1997 میلادی که اولین تلفن‌ هوشمند جهان به نام سیمون به بازار عرضه شده کسی فکرش را هم نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظار تلفن‌های هوشمند باشد امروزه روزه به روز محصولات جدیدتری به بازار عرضه می‌شوند و از طرفی تولیدکنندگان اپلیکیشن‌های موبایل هم بسته به نیاز جامعه نرم افزارهای مختلفی برای سیستم عامل‌های اندروید، IOS ، ویندوز فون، بلک‌بری و... تولید می‌کنند

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اپلیکیشن‌های موبایل تحول بسیار بزرگی در زندگی انسان‌ها ایجاد کردند از امور روزمره زندگی گرفته تا مسائل آموزشی، پزشکی و ...آخرین آمار نشان می‌دهد در بین سیستم عامل‌های مختلف تلفن همراه، سیستم عامل اندروید که به تازگی نسخه 8 (اوریو) هم رونمایی شده با بیش از 60 درصد حجم بازار بیشترین محبوبیت را دارد از طرفی اکثر کاربران تلفن‌های هوشمند جوانان هستند که مایلند از به روز ترین  اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها استفاده کنند بر همین اساس چند اپلیکیشنی که در بین دانشجویان و جوانان محبوبیت بسیار زیادی را دارد به شما معرفی می‌کنیم که در صورت تمایل می‌توانید دانلود کنید.

آی بلاکر
آی بلاکر یک برنامه ساده و در عین حال قدرتمند برای بلاک کردن تماس‌ها و پیام‌های مزاحم، ناخواسته و تبلیغاتی است.با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید دو لیست به نام‌های سیاه و سفید تهیه کرده و تغییراتی مورد نظر خود را بر روی لیست سیاه اعمال کنید.

 

آنتی ویروس AndroHelm AntiVirus
این اپلیکیشن یک آنتی ویروس بسیار قدرتمندبا محیط کاربری ساده با ابزارهایی فوق العاده است که امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است

برخی از مهمترین ویژگی‌ها‌ی این آنتی ویروس

  • پخش هشدار از طریق صدا برای هر برنامه ی مضر و ویروسی که شناسایی شود
  • مجهز بودن به توابع قدرتمند نظارت بر ترافیک، پشتیبان گیری، اطلاعات عملکرد، تمیز کننده کش، مدیریت برنامه ها، توصیه های امنیتی، قفل و باز کردن تلفن از راه دور، آژیر اعلام خطر و …
  • امکان مسدودسازی و یا قفل برنامه ها و بازی های گوشی با رمز عبور

اپلیکیشن PhotoMath
اپلیکیشنPhotoMath  یک ابزار کمک آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان در خصوص حل معادلات ریاضی است با این اپلیکیشن کافی است از معادله مورد نظر عکس بگیرید تا علاوه بر پاسخ مسئله روش حل را نیز به صورت مرحله به مرحله به شما نمایش دهد. این اپلیکیشن هنوز توانایی حل مسائلی مانند انتگرال، سری‌ها و … را به طور کامل ندارد اما در محاسبه جمع، ضرب، تفریق، توان رسانی و کارهایی از این قبیل توانایی خوبی از خود نشان داده است، PhotoMath در حال حاضر متون چاپ شده را به خوبی تشخیص می‌دهد اما فعلاً قادر نیست دست خط‌هایی را که با متون چاپی متفاوت است را شناسایی کند. کاربرد این اپلیکیشن در حقیقت ذخیره زمان است تا دانشجویان وقت کمتری را برای یافتن پاسخ در پاسخنامه تلف کنند.

تبدیل فیلم و عکس به gif
بدون شک یکی از محبوبترین چیزهایی که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود همین فایل‌های gif هستند این فایل‌ها با وجود حجم کمی که دارند به راحتی می‌توانند مفاهیمی بسیاری که به صورت مکتوب قابل ارائه نیستند را به مخاطب منتقل کنند به گونه ای که در چند مدت اخیر محبوبیت بسیاری به دست آورده و افرادی بسیاری در جست و جوی این فایل‌ها برای جمع آوری و استفاده از آن‌ها هستند اگر شما هم تمایل دارید فایل‌های مورد نظر خود را تولید کنید به راحتی می‌توانید با دانلود و نصب این اپلیکیشن صدها و هزاران فایل مختلف مطابق با میل خود تولید کنید.

 

گوگل پلی
گوگل پلی یک پلت‌فورم برای عرضه نرم‌افزارهای مختلف تحت سیستم عامل اندروید است به وسیله گوگل راه‌اندازی شده و مدیریت می‌شود. با این اپلیکیشن کاربران قادرند کتاب‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها، نرم‌افزارها و... که در این سرویس عرضه شده‌اند را دریافت کنند. مشابه اپلیکیشن کافه بازار نرم‌افزارها در این نرم‌افزار به صورت رایگان یا قابل خرید عرضه می‌شوند البته محصولاتی که غالباً به کاربر پیشنهاد می‌شوند بر پایه مشخصات دستگاه مانند وجود یا عدم وجود سنسورها و یا میزان کیفیت قطعات دستگاه است. در سال 2013 گوگل پلی‌استور ادعا کرد حاوی بیش از یک میلیارد نرم‌افزار است.

 

موبوگرام
موبوگرام یک نرم‌افزار توسعه یافته تلگرام اصلی می‌باشد توسط تیم برنامه‌نویسی "هانیستا" ارائه شده است و دارای امکانات بی‌نظیری است و در مارکت‌های اندرویدی عرضه می‌‌شود.

برخی از قابلیت‌های ویژه موبوگرام:

  • قابلیت فارسی سازی
  • رابط کاربری ساده و جذاب
  • امکان انتخاب پوسته‌های مختلف
  • رفتن به حالت شبح یا روح
  • جستجوی آیدی کاربران دیگر

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top