تاریخ انتشار: جمعه 1396/06/17 - 14:02
کد خبر: 244946

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه:

سامانه «سجاد» از دانشگاه علمی کاربردی حذف شد/ راه اندازی سامانه جدید

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی از حذف سامانه «سجاد» و جایگزین شدن سامانه «هم آوا» در دانشگاه خبر داد و گفت: بخشی از این سامانه راه اندازی شده و بخش دیگر نیز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، مهندس بهروز غلامپور دهکی با اعلام این مطلب اظهار کرد: ارتقاء استقرار سامانه آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی از بهمن سال 95 در دستور کار دانشگاه قرار گرفت. بطوریکه معاونت آموزشی دانشگاه با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سیاست‌های شورای اجرایی فناوری اطلاعات دانشگاه جامع علمی-کاربردی جهت بهبود ارائه خدمات حوزه آموزش، دانشجویان، کارکنان و مدیریت دانشگاه در فضای مجازی سامانه آموزش خود را ارتقاء داده است.

وی در ادامه به مهم ترین مزایای سامانه جدید "هم آوا" در دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: کاهش مراجعه حضور دانشجویان، بالا بردن کیفیت ارائه خدمات کارکنان به ذینفعان و در اختیار قرار دادن کنترل‌های لازم برای مدیران دانشگاه در راستای افزایش کیفی و مدیریت بهتر دانشگاه از ویژگی‌های این سامانه است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه بخشی از سامانه "هم آوا" در دانشگاه راه اندازی شده است گفت: سامانه جدید با امکانات ارائه درس، ثبت نمرات، انتخاب واحد و شهریه راه اندازی شده است و بخش‌های دانش آموختگان، مالی، اصلاح سوابق، انتقال، مهمان، مدرسان و موارد دیگر با تعیین اولویت از طرف مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه به ترتیب فعال و در اختیار دانشجویان و دانشگاهیان قرار می‌گیرند.

به گفته وی، در حال حاضر انتخاب واحد برای دانشجویان ورودی‌های قبل از 94 از طریق این سامانه انجام شده و ورودی‌های 95 نیز از  پنجشنبه 19 شهریور می‌توانستند با مراجعه به این سامانه نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.

غلامپور گفت: به دانشجویان توصیه می‌شود انتخاب واحد را در زمان تخصیصی مطابق تقویم انجام دهند و برای دانشجویانی که به هر دلیلی انتخاب واحد انجام نشده است، یک روز پس از پایان تقویم انتخاب واحد فرصت داده خواهد شد. دانشجویان و کارشناسان مراکز و موسسات آموزشی نیز می‌توانند اخبار استقرار و راهنمای نحوه انتخاب واحد و کار با سامانه را با مراجعه به ادرس http://edu.uast.ac.ir مشاهده و مطالعه نمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top