تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/06/19 - 15:17
کد خبر: 245066

10 ابزار طراحی وب جدید برای پایان تابستان شما

10 ابزار طراحی وب جدید برای پایان تابستان شما

اگر چه تابستان به انتهای خود نزدیک می شود، اما همچنان اخبار داغی از ابزارهای جدید طراحی وب به گوش می رسد. یکی از این ابزار برجسته که این ماه معرفی شد ایندکس کننده ویدیو توسط مایکروسافت بود که می تواند کارهای هوشمندانه ای با ویدیو انجام دهد. علاوه بر این،6 منابع جدید دیگری نیز وجود دارند که کار ما را کمی راحت تر می کنند. برای آشنایی با آنها با ما همراه باشید.

خبرنامه دانشجویان ایران: اگر چه تابستان به انتهای خود نزدیک می‎شود، اما همچنان اخبار داغی از ابزارهای جدید طراحی وب به گوش می‎رسد. یکی از این ابزار برجسته که این ماه معرفی شد ایندکس کننده ویدیو توسط مایکروسافت بود که می‎تواند کارهای هوشمندانه‎ای با ویدیو انجام دهد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علاوه بر این،6 منابع جدید دیگری نیز وجود دارند که کار ما را کمی‎ راحت‎تر می‎کنند. برای آشنایی با آنها با ما همراه باشید.

1. Microsoft Video Indexer
ایندکس کننده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای جستجوی کلمات ادا شده، چهره و سایر ویژگی‎های موجود در ویدیو استفاده می‎کند. این ابزار می‎تواند تغییرات صحنه و ظاهر شدن متن در ویدیو را تشخیص دهد و قادر است یک رونوشت از صدا تولید کند. حتی به طریقی سعی می‎کند به دنبال المان‎های احساسی خاص بگردد. شما می‎توانید از آن برای استخراج متادیتای مفید که باعث ساده‎تر شدن جستجوی ویدیوی شما می‎شود استفاده کنید.

2. Supernova
Supernova ظرف چند دقیقه طرح‎های اولیه را به اپلیکیشن‎های iOS و آندروید تبدیل می‎کند و این امکان را در اختیار طراحان قرار می‎دهد تا بدون هیچ کدنویسی اپلیکیشن بسازند. این ابزار لایه‎های طرح را به جزای کاربردی تبدیل می‎کند. Supernova هنوز مراحل آزمایشی خود را سپری می‎کند و امتحان آن رایگان است.

3. Parallax SVG Animation Tools
ویرایش دستی کدهای SVG می‎تواند بسیار مشکل باشد، به همین دلیل این پیش پردازنده برای SVGهای تولید شده توسط Illustrator ساخته شد. این ابزار از اسامی‎ لایه‎ها برای ایجاد خصوصیات، کلاس‎ها و ای‎دی‎ها استفاده می‎کند و بنابراین بسیار راحت‎تر می‎توان آنها را در جاوا اسکریپت یا CSS انتخاب کرد.

4. Fontface Ninja
Fontface Ninja یک افزونه مرورگر است که به شما امکان می‎دهد قلم‎های موجود در وب‎سایت‎ها را بررسی و خریداری کنید. ماوس خود را روی یک قلم در یک سایت ببرید و نام، ارتفاع خط، اندازه و سایر ویژگی‎های آن را مشاهده کنید. شما حتی می‎توانید با تایپ کردن در یک کادر تعبیه شده در این افزونه این قلم را امتحان کنید و ببینید متن شما با این قلم به چه شکل خواهد بود. اگر آن را پسندیدید، لینک دانلود یا خرید در اختیار شما قرار می‎گیرد و می‎توانید با کلیک روی این لینک قلم را دریافت کنید.

5. Publii
Publii یک اپلیکیشن دسکتاپ است که ساخت وب‎سایت‎های استاتیک شیک را آسان‎تر می‎کند. این ابزار به گونه‎ای آماده شده است تا بتوان با آن به طور خاص وبلاگ ساخت و برای افزایش سرعت از فناوری Google AMP استفاده می‎کند و همچنین می‎تواند صفحه بندی‎های مربوط به دستگاه‎های مختلف را پیاده سازی کند. راه اندازی یک وب‎سایت استاتیک برای شرایطی که شما نگران امنیت هستید بسیار ایده‎ال است، چرا که باعث می‎شود وب‎سایت شما بسیار کمتر در معرض نفوذ آسیب پذیری‎ها قرار گیرد.

6. JPNG.svg
ترکیب شفافیت فرمت PNG با قدرت فشرده سازی فرمت JPG وظیفه اصلی این ابزار است. JPNG.svg از SVG استفاده می‎کند تا فایل‎های PNG کوچک‎تر شوند. به علاوه این که این فرمت در تمام مرورگرهای مدرن کار می‎کند.

7. Uploadcare 3.0
Uploadcare یک آپلود کننده سریع فایل است که ذخیره سازی، پردازش و تحویل فایل را برعهده دارد. این ابزار فایل‎های شما را بهینه سازی کرده و آنها را از طریق CDN فوق سریع جابجا می‎کند. نسخه 3.0 به چند بهینه سازی عمده از جمله تشخیص چهره، استخراج رنگ و قابلیت‎های اصلاح عکس مجهز شده است. Uploadcare روی هر دستگاهی کار می‎کند و می‎تواند از فایل‎هایی تا اندازه 5 ترابایت پشتیبانی کند.

8. Stockio
Stockio یک منبع غنی از هزاران عکس، ویدیو، وکتور، آیکون و قلم است که هم برای مصارف شخصی و هم تجاری رایگان است.

9. Vecteezy Editor
Vecteezy وکتورهای هنری باکیفیتی را به شما ارائه می‎کند و در حال حاضر یک ویرایشگر نیز به آن اضافه شده است که می‎توان از آن برای اعمال تغییرات روی آثار هنری Vecteezy استفاده کرد و یا می‎توانید با آن وکتورهای اختصاصی خود را از ابتدا ایجاد کنید. این ابزار یک روش کاملا کاربردی برای ویرایش وکتور در مرورگر است و در کروم، کرومیوم و اپرا کار می‎کند.

10. Sketch for Designers
Billing به عنوان یک مجموعه در حال رشد از بهترین منابع Sketch شناخته می‎شود. این سایت بعضی از مفیدترین پلاگین‎ها و اپلیکیشن‎های مربوط به Sketch را گردآوری کرده است تا شما بتوانید بهترین آنها را در اختیار داشته باشید.

منبع: creativebloq

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top