تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/06/26 - 18:14
کد خبر: 245715

برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها با وزرا و معاون رئیس جمهور

اجلاس سراسری روسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور از فردا (دوشنبه) با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رییس‌ جمهور و تعدادی از وزیران دولت دوازدهم در محل پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسکانیوز، این اجلاس دو روزه در آستانه سال تحصیلی جدید و با هدف « تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» و سخنرانی سید ضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز می­‌شود.

در روز نخست اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه­‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، نشست تخصصی «آموزش عالی فناوری­‌های ارتباطی و اطلاعاتی» با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید احمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بحث و گفت و گوی مسئولان وزارت علوم و رؤسای دانشگاه­‌ها برگزار می­‌شود.

برگزاری جلسه هم اندیشی با موضوع «همکاری­‌های آموزشی و پژوهشی در بخش صنایع، معادن و بازرگانی» با حضور برات قبادیان، معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و محمود نیلی احمد آبادی، رئیس دانشگاه تهران از دیگر برنامه‌های روز نخست این اجلاس به شمار می­‌رود.

در روز دوم اجلاس، نشست تخصصی «همکاری­‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با نظام علم و فناوری کشور» به ریاست بیژن زنگنه، وزیر نفت و بحث و تبادل نظر شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

از جمله برنامه‌های روز دوم این اجلاس سراسری، سخنرانی حجت­ الاسلام­ والمسلمین محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­‌هاست و در ادامه، قرار است نشست هم اندیشی با موضوع «دانشگاه، پویایی، امنیت و آرامش» با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، حسین میرزایی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، داریوش سلیمی، مشاور وزیر علوم و رییس مرکز حراست و بحث و گفت و گوی رؤسای دانشگاه­‌های سراسر کشور برگزار شود.

بخش پایانی اجلاس به ریاست محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در یک نشست تخصصی دیگر با موضوع «برنامه و بودجه؛ نظام علم و آموزش عالی کشور» و حضور عبدالحسین فریدون، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت دنبال می‌شود و سرانجام بیانیه پایانی اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه­‌های سراسر کشور قرائت خواهد شد.

برگزاری آئین بزرگداشت و تقدیر از محمد فرهادی، وزیر سابق علوم با سخنرانی برخی از مسئولان و همکاران وی در وزارت علوم و اجرای برخی برنامه­‌های فرهنگی از دیگر بخش­‌های این اجلاس به شمار می­‌رود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top